Ik zie het. Knap gedaan van jequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een heel onlogisch gevolg.
Zie je hoe ik de naam van een fokker heel subtiel in dit bericht heb verwerkt?
Haha, goeie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze niet schuimbekkend aan het vieren zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
omdat ze blijven staan zeker?
Typisch jij weer dat jij dat zo zegt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Feyenoorders horen als het om Ajax gaat alles selectief.
Woordkunstenaar dat je ook bent.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom beledig je mij nou?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Feyenoorders horen als het om Ajax gaat alles selectief.
Ik hoop van ganser harte dat 410 zich al blind heeft betaald aan een reisje Oostenrijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het uitvak van volgende week
Een reglementaire overwinning is altijd 3-0.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog hoop op een reglementaire 2-0 overwinning vanwege die vent z'n kapsel.
Komt goed..geen uitkaartpuntjesjagers.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het uitvak van volgende week
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax evengoed / evenslecht als Bayern. Daar kan ik wel mee leven.
Ik ook, omdat Ajax dan nog een keer af kan gaan en het goed is voor het NL voetbal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog hoop op een reglementaire 2-0 overwinning vanwege die vent z'n kapsel.
ZIjn geen joden héquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
omdat ze blijven staan zeker?
Sana kon er ook wat van hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk krijgt Humberto Tan de griep .quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Een reglementaire overwinning is altijd 3-0.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt Humberto Tan de griep .
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Moody het volgende:
Zal druk zijn bij de wc's, al die mensen op de tribunes moeten opeens plassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |