Je bent 20, student. Maak wat meer tijd voor jezelfquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:38 schreef Ezell het volgende:
geen idee
kan weinig op lange termijn plannen, vet kut
ja weet ikquote:
doe ik de laatste tijd teveelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent 20, student. Maak wat meer tijd voor jezelf![]()
Voor je het weet besluit je voetbal leuk te vinden, dan is alles over.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja weet ik
maar toch.
ik ben ook belangrijk
ik ken jou al 2,5 jaar
we zijn bff's
ik kan heerlijk koken
of ik kook bij jou
dus we gaan afspreken binnenkort
lach maar, ik kan t niet helpen dat ik de realiteit vertelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
doe ik de laatste tijd teveel![]()
plan genoeg leuke dingen, alleen niet ver van tevoren
[..]![]()
![]()
ik date nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
lach maar, ik kan t niet helpen dat ik de realiteit vertel
dus
voordat jij naar australie gaat, en ik naar japan (ja, het is veranderd) ga, dan gaan we daten.
nee ik doe crackquote:
Geen idee. Niks opgeschoten met wat dan ook en stilstand is ook achteruitgang is het niet?quote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
doe ik de laatste tijd teveel![]()
plan genoeg leuke dingen, alleen niet ver van tevoren
nee, ook niet met homo'squote:
Ik mis je animatie-UI.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Niks opgeschoten met wat dan ook en stilstand is ook achteruitgang is het niet?
Tel daarmee de vernedering van Ajax op en ik durf te stellen dat ik ietwat melancholisch ben.
Sorry.
[..]
Dan is het goed
discriminatie zeg ik jequote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee, ook niet met homo's
[..]
Ik mis je animatie-UI.
Wat een repertoire heb ik ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee, ook niet met homo's
[..]
Ik mis je animatie-UI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke wordt het?
3 maar?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:46 schreef Etsu het volgende:
ach ezell, nu hebben al zo'n 3 fokkers mijn appartement gezien en ik wil dat jij de 4de bent.
hier zes stuksquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:46 schreef Etsu het volgende:
ach ezell, nu hebben al zo'n 3 fokkers mijn appartement gezien en ik wil dat jij de 4de bent.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een repertoire heb ik ook.waar is het konijntje met hartjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja.
4 dan.
Pax is niet zo belangrijk, daarom vergat ik hem.
Als ik mijn oude kamer ga meetellen, dan kom ik op 5, want DV.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
hier zes stuks
ik ben kewler
[..]
waar is het konijntje met hartjes?
aldo is vet kutquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik mijn oude kamer ga meetellen, dan kom ik op 5, want DV.
Dan win jij alsnog, maar dat vergeten we maar even.
Zo makkelijk is het ook hequote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja.
4 dan.
Pax is niet zo belangrijk, daarom vergat ik hem.
Wat ben jij veeleisendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |