quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Siggy eruit , Hoesen e..... Oh wacht
...quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
De Jong naar spitspositie, Siggy eruit, Schone e.... Oh wacht
Topper inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:40 schreef Scorpie het volgende:
Bojan als enige een voldoende tot nu toe.
Bedankt. Toch nog gelachen deze avond.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Had ik maar al bier mogen drinken.
Maar als hij zijn poot niet terugtrekt in het duel valt de 2-0 ook niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:40 schreef Scorpie het volgende:
Bojan als enige een voldoende tot nu toe.
Je wil op 410 met de rug naar het veld toegekeerd gaan springen met een blote bierbuik?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Had ik maar al bier mogen drinken.
Ik weet nog wel een zekere Valencia - PSV.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef Doublepain het volgende:
Topic gaat lekker snel net als de goals tegen Ajax
quote:
Kan beter inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit klinkt niet echt als een catchy song.
Valencia - PSV was heerlijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een zekere Valencia - PSV.
Het is dat de legendarische Alba-gifjes die wedstrijd hebben overschaduwd, maar daar was elke nieuwe TT een tussenstand waarin Valencia uitliep.
Aan het eind van elk topic.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is dat de legendarische Alba-gifjes die wedstrijd hebben overschaduwd, maar daar was elke nieuwe TT een tussenstand waarin Valencia uitliep.
Zo weet ik met nog een PSV-Feyenoord te herinneren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo weet ik met nog een PSV-Feyenoord te herinneren.
Welnee. Ze zijn nauwelijks over de middenlijn geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |