lr is een schatjequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef Etsu het volgende:
Ik heb fantastische gesprekken met Littlerabbit via DM. Ik hou van die gozer. We zitten op één lijn.
Dit wilde ik even met jullie mededelen.
hoi vaquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het niet normaal als je moeder je een secreet noemt
Dat is mijn goed rechtquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja toch. je mag ook wel eens in de TT staan
sofquote:
Huh? Ben je het niet met me eens?quote:
Vraag dan "waarom" of iets in die trant. Hoe kan je nou oordelen of een dusdanige situatie of zelfs advies geven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huh? Ben je het niet met me eens?
ik hoef geen advies en er verder ook niks over kwijtquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vraag dan "waarom" of iets in die trant. Hoe kan je nou oordelen of een dusdanige situatie of zelfs advies geven.
okequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik hoef geen advies en er verder ook niks over kwijt
ik heb besloten om niet zo veel meer te delen op fokquote:
Advies geven? Ik geef gewoon mijn meningquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vraag dan "waarom" of iets in die trant. Hoe kan je nou oordelen of een dusdanige situatie of zelfs advies geven.
okequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb besloten om niet zo veel meer te delen op fok
Dat is dan jou volledig recht, maar altijd dat gewenste antwoord geven en meepraten...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik hoef geen advies en er verder ook niks over kwijt
Maar toto wel. Ik quote twee mensenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Advies geven? Ik geef gewoon mijn meningof je nou ruzie hebt met je kinderen. Je gaat ze toch niet uitschelden voor secreet. Dat vind ik raar.
kijk het dan gewoon nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dan jou volledig recht, maar altijd dat gewenste antwoord geven en meepraten...
Oke sorry ik ben echt boos door AjaxIk wil voetbal niet leuk vinden
[..]
Maar toto wel. Ik quote twee mensen
ligt er aan wiequote:
Oh ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dan jou volledig recht, maar altijd dat gewenste antwoord geven en meepraten...
Oke sorry ik ben echt boos door AjaxIk wil voetbal niet leuk vinden
[..]
Maar toto wel. Ik quote twee mensen
Alsof ik dat niet weetquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb sof op fb. ze is echt heel cool op fb.
Ik noem mijn ouders regelmatig mierenneukersquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja.
Zal wel aan opvoeding liggen denk ik. Sommige mensen noemen hun ouders ook weleens mongool of klootzak/eikel weet ik veel wat. Hoe boos ik ook ben, zou echt niet in me opkomen
dat eerste of dat tweede?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet weet
hahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja.
Zal wel aan opvoeding liggen denk ik. Sommige mensen noemen hun ouders ook weleens mongool of klootzak/eikel weet ik veel wat. Hoe boos ik ook ben, zou echt niet in me opkomen
In mijn 15/16-jaren heb ik mijn moeder weleens uitgescholden. Daarna niet meer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik sla altijd gewoon mijn ouders als ze weer eens een grote mond hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja.
Ja ik ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik noem mijn ouders regelmatig mierenneukers
Ging vooral over dat tweedequote:
Misschien een rare vraag, maar waarom stop jij je vinger in je vaders mond?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
haha
ik noem mijn vader gewoon debiel
gaat ie lachen
mijn vader vindt het alleen niet goed als ik mijn vinger in zijn mond steek als hij gaapt of zijn bril af pak
ieuwquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
haha
ik noem mijn vader gewoon debiel
gaat ie lachen
mijn vader vindt het alleen niet goed als ik mijn vinger in zijn mond steek als hij gaapt of zijn bril af pak
Het beschrijft gewoon heel goed de situatiequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ookmaar dat vind ik ook wat minder erg op de een of andere manier
nee niet echt dat ik hem dan aanraakquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar waarom stop jij je vinger in je vaders mond?
Mijn moeder is gelovig, dus het is altijd feest als ik dat er uit flapquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
En hij wordt ook boos als ik godverdomme zeg.
lol
probleemjongerenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
In mijn 15/16-jaren heb ik mijn moeder weleens uitgescholden. Daarna niet meer.
Jouw vader is best grappig volgens mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
En hij wordt ook boos als ik godverdomme zeg.
lol
Ah vandaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
nee niet echt dat ik hem dan aanraak
maar gewoon
ik doe dat nu niet meer hoor
toen ik klein was
ja hij is echt droogquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw vader is best grappig volgens mij
uhh hoezo?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is erger geworden sinds augustus 2012.
Wat deed jij in augustus 2012 en wat deed ik in augustus 2012?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat jij allemaal meemaakt?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat deed jij in augustus 2012 en wat deed ik in augustus 2012?
Tip: Groningen, Harmoniegebouw, boeken.
ik vind deze vage posts heel vervelendquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat deed jij in augustus 2012 en wat deed ik in augustus 2012?
Tip: Groningen, Harmoniegebouw, boeken.
blokkeer hem!!!!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Paxcon het volgende:
als je er zoveel last van hebt, verwijder me van fb en verwijder mn nummer met je eeuwige geklaag
quote:
het spijt me.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind deze vage posts heel vervelend
wees eens wat duidelijker
of bespreek dit in dm
bvd
ik durf nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Paxcon het volgende:
als je er zoveel last van hebt, verwijder me van fb en verwijder mn nummer met je eeuwige geklaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |