preciesquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja, om zodoende extreme vormen van aandacht te kunnen krijgen
ergerlijk
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie toto nog weleens uit de kast komen
Pas nou op. Straks wordt hij weer boos.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
Niet echt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
Met nadruk op weer. En dan gaat die hier nooit meer posten. En dan zien we hem morgen weer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas nou op. Straks wordt hij weer boos.
Of vraagt hij om advies, maar als het advies hem niet aanstaat trollen we hemquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met nadruk op weer. En dan gaat die hier nooit meer posten. En dan zien we hem morgen weer.
Hij kan wel wat hebben van mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas nou op. Straks wordt hij weer boos.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of vraagt hij om advies, maar als het advies hem niet aanstaat trollen we hem
precies zoals jij dusquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met nadruk op weer. En dan gaat die hier nooit meer posten. En dan zien we hem morgen weer.
eerder een hele johquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef supersof het volgende:
ik mis meisjes hier
we hebben nu een halve
( etsu )
Het is echt heel erg. Ik weet geeneens of ik teleurgesteld kan zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij kan wel wat hebben van mij
En gecondoleerd met Ajax.
zo noemt mijn moeder me somsquote:
vindt zij van wel somsquote:
Het topic was wel vermakelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is echt heel erg. Ik weet geeneens of ik teleurgesteld kan zijn.
is wel eens kut geweestquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb jij een lastige thuissituatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |