Kutleven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht niet kunnen slapen..
Je fouten proberen te verbergenquote:
ewaaaquote:
Ja true.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Soms is het wel tof, maar het kan ook te ver gaan.
Dit was het eerste wat ik las toen ik deze topic aanklikte netquote:
Nu heeft ze echt wat weg van die ene jongen, die ook in de banner staat in de OPquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
GottegotDan heb je al een graflelijk hoofd en -kapsel, laat je je pony nóg meer naar de konko knippen
Niet naar de Konko Kapper gaan dus, daar hebben ze geen smaak/lef om te zeggen dat iets je konko lelijk staat
En die neusringZwijn
Ik kijken, kom ik een foto van Bob tegenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef Snowbells het volgende:
Altijd kriebels als ik op fok een foto gooi
Die is wel eenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijken, kom ik een foto van Bob tegen
Foto's van jezelf zien is dan ook gewoon kut.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef Snowbells het volgende:
Altijd kriebels als ik op fok een foto gooi
Baas Onur jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu heeft ze echt wat weg van die ene jongen, die ook in de banner staat in de OPWaar hier op FOK! ook verschillende topics over zijn geweest. Een septum piercing is wel leuk maar moet je staan, wat bij haar niet zo is
quote:
Ik maak de headers en leadersquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Rezania het volgende:
LB, redactie games? Wat game jij zoal?
Een graphic designer dus. Die hadden toch hun eigen tagje?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik maak de headers en leaders
Maar ik heb een 3DS
Ja duh. Maar ik dacht dus altijd dat mijn stem helemaal niet zo zwaar was, moesten we dat filmpje kijken, fucking zwaar.quote:
Nee die doen de rest van de fp, games is apart vandaar denk ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een graphic designer dus. Die hadden toch hun eigen tagje?
[..]
Ja duh. Maar ik dacht dus altijd dat mijn stem helemaal niet zo zwaar was, moesten we dat filmpje kijken, fucking zwaar.
Niet weten dat op FOK! alles net iets anders werkt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een graphic designer dus. Die hadden toch hun eigen tagje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |