Nooit echt gedaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe je geen development meer dan?
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe je geen development meer dan?
oh spuit11quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nooit echt gedaan.Ik wou graag, maar ik kan er geen tijd/motivatie voor vinden.
Die gast die die andere van de fiets traptquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe thanks, post er nauwelijks wat tho
hehehequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Die gast die die andere van de fiets trapt
Doe je geen spellcheckdingen meer?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jup.
Ik denk dat ik mijn tagje ook maar eens moet inleveren.
Augustus vorig jaar, en twee jaar geleden ook een poosje dat tagje gehad..quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh spuit11
Maar hoe lang heb je dat tagje dan al
Jij doet ook alsof?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jup.
Nee, want heftige struggles in de eckte leven en zo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe je geen spellcheckdingen meer?
Oh da's balen welquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Augustus vorig jaar, en twee jaar geleden ook een poosje dat tagje gehad..
Maar 't is meer zo dat er achter de schermen niks gebeurd.. Nu alleen met zaken die mij totaal niet boeien, en het gene waar ik aan mee wilde helpen ligt compleet stil..
plsquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jup.
Oh da's geen chille shit brahquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, want heftige struggles in de eckte leven en zo.
Tsja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh da's balen wel
Krijg haast het idee dat heel FOK! gewoon een stuk lamlendiger is geworden de laatste tijd
Ik ga wenenquote:
Eindelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jup.
Vraag gewoon even een tagje aan voor het forum, kan je anderen gaan verbeterenquote:
Jammer welquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ach ja, komt wel weer een keer goed, maar tot die tijd heb ik weinig motivatie voor FOK!.
Waarom?quote:
Nog steeds een "karamelprinses"quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
bbypls, jij bent je kleurtje kwijt
Kleurtjes.
Serieus?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef Moira. het volgende:
Ik heb gesolliciteerd voor spellchecker
Ohquote:
Ik ben fantastisch en een genot om te beleven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat zal het fijn zijn om met jou om te gaan.
Jaquote:
Tagjes op het forum geven ze niet gauw aan mensen die niet in de crew zitten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vraag gewoon even een tagje aan voor het forum, kan je anderen gaan verbeteren
Staat nog een fout in mijn op 1 na vorige post, fix die ook even aub.
Thanks.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jammer welHoop dat dat gauw is!
I am the onequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Tagjes op het forum geven ze niet gauw aan mensen die niet in de crew zitten.
Welke post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |