het Oekrainsche leger zal wel gaan, het wordt pas menens als Poetin de Russische armee erop afstuurtquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wanneer denken ze ùberhaupt dat het leger aankomt=
Gebeurd echt niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het Oekrainsche leger zal wel gaan, het wordt pas menes als Poetin de Russische armee erop af stuurt
misschien verkleedt in Oekrainsche uniformenquote:
Idd.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kom op wel een beetje fatsoenlijk trollen, staat zelfs op de fckn nos site en is het meest besproken filmpje van vandaag en het meest vage plaatje ken je al en "bron-je-weg". Doe eens meer je best
http://www.liveleak.com/view?i=dd7_1392895682
Ik kijk nooit naar NOS. Maar waarom blijven die beschoten mensen steeds vooruit lopen, terwijl ze vanaf daar beschoten worden? En ik zal wel blind zijn, maar ik zie deze figuren waar we het over hadden niet:quote:
Hoezo zou het Westen dan moeten ingrijpen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd.
Dan moet het Westen namelijk ook ingrijpen en krijg je minimaal een tweede Vietnam.
Poetin is niet gek.
19:36 uurquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb een paar maanden terug een vakantie geboekt naar Lviv, zou eigenlijk over twee weken gaan. Weet nu niet of het nog kan
Ik heb geen reden om aan te nemen van niet. De presidentsverkiezingen waren ook eerlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:57 schreef Elan het volgende:
[..]
En die zijn allemaal democratisch gekozen wou je zeggen?
Vertel, ben oprecht benieuwd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef michaelmoore het volgende:
Poetin is bereid om heel erg ver te gaan , Oekraine is strategisch erg belangrijk voor hem
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
misschien verkleedt in Oekrainsche uniformen
de Krim , met marinebases, de hele bevolking van de Krim is in tien jaar vervangen door russenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:02 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Vertel, ben oprecht benieuwd.
Ik hou het dagelijks in de gaten. Heb nog twee weken uiteraard, maar heb er toch niet zo'n zin inquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
19:36 uur
Minister BuZa ontraadt 'niet-essentiële' reizen
Het ministerie van Buitenlandse Zaken ontraadt Het ministerie van Buitenlandse Zaken ontraadt 'niet-essentiële' reizen naar Kiev en de Oekraïense steden Ternopil, Lviv, Rivne, Ivano-Frankivsk en Khemlnytsky.
Het ministerie vraagt Nederlanders die in Kiev zijn dringend bepaalde gebieden te mijden: rondom het parlementsgebouw, de Institutska- en Shovkovyychnastraat, Mariinski Park en de Hrushevskohostraat. Ook kunnen ze beter wegblijven van Maidan (Independence Square en European Square) en gemeente- en parlementsgebowen in het centrum van Kiev.
Bron nos
http://nos.nl/liveblog/613848-.html#update-25797
Je argumenten zijn op?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:56 schreef Leipo666 het volgende:
zullen we met z'n allen afspreken om onze sovjet-vriend maar met rust te laten? overtuigen van iets anders gaat toch niet lukken en ik word het een beetje zat om nu al 3 delen elke keer hetzelfde langs te zien komen.....
Omdat het Westen pro-hervormingen is. Als Poetin de regering krampachtig laat zitten dan is dat een rechtstreekse provocatie richting de EU en VS, er zijn niet voor niets nu al sancties opgelegd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Hoezo zou het Westen dan moeten ingrijpen?
Ga dan naar Odesa , daar is niks aan de handquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hou het dagelijks in de gaten. Heb nog twee weken uiteraard, maar heb er toch niet zo'n zin in
Je denkt toch niet echt dat de EU geeft om mensenrechten?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het Westen pro-hervormingen is. Als Poetin de regering krampachtig laat zitten dan is dat een rechtstreekse provocatie richting de EU en VS, er zijn niet voor niets nu al sancties opgelegd.
Om maar te zwijgen over de mensenrechten.
De enige manier is zeer gewelddadig ingrijpen en dan komt de VN om de hoek kijken.
Och in twee weken kan er heel wat veranderen...quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hou het dagelijks in de gaten. Heb nog twee weken uiteraard, maar heb er toch niet zo'n zin in
Wie de Krim heeft die controleert de zwarte zeequote:Op donderdag 20 februari 2014 20:04 schreef arjan1112 het volgende:
Dat is toch wel duidelijk, als Oekraine lid word van de europese unie, dan is de euroaziatische unie mislukt, en heeft Rusland geen enkele andere keus dan zelf op termijn ook lid van de Europese Unie te worden.
Ik las net op twitter dat de Russen twee vliegdekschepen naar Oekraïne hebben gestuurdquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de Krim , met marinebases, de hele bevolking van de Krim is in tien jaar vervangen door russen
nee die gooien met bommen op woonwijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:05 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat de EU geeft om mensenrechten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |