Het is nu wel in de mode! Dan weet je dat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:39 schreef LeBeau het volgende:
Dit is het enige gele item wat ik heb, en wat ik waarschijnlijk ooit zal hebben.
[ afbeelding ]
En dat is nou niet precies classy of dressed-to-impress, gewoon 100% casual.
Is dat zoiets als kanariegeel?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Op internet ging het meer over cocktail geel met een fleugje lime dacht ik.
geel na een potje voetbal-geelquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat zoiets als kanariegeel?
Ik heb inderdaad best wel wat mooie broeken maar stuk voor stuk kan ik ze het best combineren met een mooi wit slim-fit hemd met cutaway boord. Als ik een hemd met een streepje er op combineer wordt het als snel erg veel/druk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:48 schreef LeBeau het volgende:
Mensen zijn volgens mij over het algemeen niet echt van de fel gekleurde broeken; een cinnamon kleur broek die ik met veel liefde draag (beetje zoals deze, maar dan net iets feller) gaf in het begin ook aardig wat commentaar op werk. Maar goed, hij staat geweldig en combineert goed met een boel neutralere kledingstukken, dus ik draag hem met plezier.
Een gele broek zou dus ook kunnen werken, zo lang je het verder maar beperkt tot neutrale/donkere tinten (zoals bijvoorbeeld een shirt zoals dit), anders wordt het een beetje clownesque.
Donker hoeft ook niet meteen denim te zijn, het was slechts een voorbeeld. Wit is ook neutraal, maar ik zou het niet zo snel met geel combineren, omdat het dan allemaal wel erg fel/licht wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:56 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad best wel wat mooie broeken maar stuk voor stuk kan ik ze het best combineren met een mooi wit slim-fit hemd met cutaway boord. Als ik een hemd met een streepje er op combineer wordt het als snel erg veel/druk.
Denim is niet echt mijn ding verder.
Sweater op de eerste foto is inderdaad een mooie basic om met een gekleurde broek te combineren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Donker hoeft ook niet meteen denim te zijn, het was slechts een voorbeeld. Wit is ook neutraal, maar ik zou het niet zo snel met geel combineren, omdat het dan allemaal wel erg fel/licht wordt.
Als de strepen niet te smal zijn dan kan het best, al heb je dat eerder bij een sweater dan een hemd. De sweater uit de eerste foto in de eerste post vind ik nog wel een gangbare combinatie, al zou ik zelf niet zo snel voor iets met een patroon gaan.
Ik heb het nog even voor je opgezocht en in de Esquire van maart wordt helemaal lyrisch gedaan over nieuwe geel tint: cocktailfris.quote:
Tja ik ga geen kleur dragen die ik lelijk vind omdat de esquire er lyrisch over doetquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb het nog even voor je opgezocht en in de Esquire van maart wordt helemaal lyrisch gedaan over nieuwe geel tint: cocktailfris.Met een vleugje limoen dus welteverstaan.
__________________________________________ _ __ __ _______
Ik ben (nogquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef Atta-boy het volgende:
Idd, ga je echt pas over deze dingen nadenken nadat je ergens hoort dat dit mode is of gaat worden?
Beetje zelfde als topic over armbandjes.
Lijkt me idd zoals robophatt al zegt dat je het gewoon met vertrouwen moet dragen en er voor moet zorgen dat het er niet raar uit ziet en dan zit je imo goed, of dat nou mode is of niet.
Ja, met een donkere of gewoon heel warme teint (zie ook meisje hierboven). Dán staat het uitstekend.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:46 schreef livalo het volgende:
Ik heb normaal een hekel aan de kleur geel. Maar afgelopen week zat ik in de tram en kwam er een man voorbij. Donkere huidskleur, zwarte broek, zwarte blouse, zwarte nette schoenen en dan een kanariegeel colbertje. Mooi dat het stond! Ik moest ook gelijk aan 'm denken toen ik dit topic voorbij zag komen. Heb toen echt aan nastaren gedaan, zo verbaasd was ik dat het stond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |