abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136941022
En hoe passen jullie deze toe? Ik heb echt geen idee. Alles wat geel is is meestal gewoon lelijk, behalve voor regenjassen.....
Tips gaarne!

pi_136941860
Hoe ik dat toepas? Niet.
pi_136941901
Okergeel O+
pi_136942197
die tweede gast is wel een baas met zijn gele broek
pi_136942199
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:07 schreef krullenbolletje het volgende:
Okergeel O+
Op internet ging het meer over cocktail geel met een fleugje lime dacht ik. :')

tevens: Mr Ignatius _O_

pi_136943478
Dit is het enige gele item wat ik heb, en wat ik waarschijnlijk ooit zal hebben.

En dat is nou niet precies classy of dressed-to-impress, gewoon 100% casual.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_136943558
quote:
3s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:39 schreef LeBeau het volgende:
Dit is het enige gele item wat ik heb, en wat ik waarschijnlijk ooit zal hebben.

[ afbeelding ]

En dat is nou niet precies classy of dressed-to-impress, gewoon 100% casual.
Het is nu wel in de mode! Dan weet je dat.
pi_136943929
Mensen zijn volgens mij over het algemeen niet echt van de fel gekleurde broeken; een cinnamon kleur broek die ik met veel liefde draag (beetje zoals deze, maar dan net iets feller) gaf in het begin ook aardig wat commentaar op werk. Maar goed, hij staat geweldig en combineert goed met een boel neutralere kledingstukken, dus ik draag hem met plezier.

Een gele broek zou dus ook kunnen werken, zo lang je het verder maar beperkt tot neutrale/donkere tinten (zoals bijvoorbeeld een shirt zoals dit), anders wordt het een beetje clownesque. :')
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_136944049
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:14 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Op internet ging het meer over cocktail geel met een fleugje lime dacht ik. :')
Is dat zoiets als kanariegeel?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_136944273
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Is dat zoiets als kanariegeel?
geel na een potje voetbal-geel

en hoe draag je dan? vooral niet met andere felle kleuren maar wit, bruin en grijs
pi_136944363
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:48 schreef LeBeau het volgende:
Mensen zijn volgens mij over het algemeen niet echt van de fel gekleurde broeken; een cinnamon kleur broek die ik met veel liefde draag (beetje zoals deze, maar dan net iets feller) gaf in het begin ook aardig wat commentaar op werk. Maar goed, hij staat geweldig en combineert goed met een boel neutralere kledingstukken, dus ik draag hem met plezier.

Een gele broek zou dus ook kunnen werken, zo lang je het verder maar beperkt tot neutrale/donkere tinten (zoals bijvoorbeeld een shirt zoals dit), anders wordt het een beetje clownesque. :')
Ik heb inderdaad best wel wat mooie broeken maar stuk voor stuk kan ik ze het best combineren met een mooi wit slim-fit hemd met cutaway boord. Als ik een hemd met een streepje er op combineer wordt het als snel erg veel/druk.

Denim is niet echt mijn ding verder.
  donderdag 20 februari 2014 @ 20:59:30 #12
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_136944518
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:56 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad best wel wat mooie broeken maar stuk voor stuk kan ik ze het best combineren met een mooi wit slim-fit hemd met cutaway boord. Als ik een hemd met een streepje er op combineer wordt het als snel erg veel/druk.

Denim is niet echt mijn ding verder.
Donker hoeft ook niet meteen denim te zijn, het was slechts een voorbeeld. Wit is ook neutraal, maar ik zou het niet zo snel met geel combineren, omdat het dan allemaal wel erg fel/licht wordt.

Als de strepen niet te smal zijn dan kan het best, al heb je dat eerder bij een sweater dan een hemd. De sweater uit de eerste foto in de eerste post vind ik nog wel een gangbare combinatie, al zou ik zelf niet zo snel voor iets met een patroon gaan.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_136944712
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Donker hoeft ook niet meteen denim te zijn, het was slechts een voorbeeld. Wit is ook neutraal, maar ik zou het niet zo snel met geel combineren, omdat het dan allemaal wel erg fel/licht wordt.

Als de strepen niet te smal zijn dan kan het best, al heb je dat eerder bij een sweater dan een hemd. De sweater uit de eerste foto in de eerste post vind ik nog wel een gangbare combinatie, al zou ik zelf niet zo snel voor iets met een patroon gaan.
Sweater op de eerste foto is inderdaad een mooie basic om met een gekleurde broek te combineren.

Met een hemd hem ik liever een dunne streep dan een dikke streep eigenlijk. Is wel weer vrij zomers maar ik draag elk seizoen zomerse kleding /kleuren omdat ik een hekel hem aan sneeuw/rotweer/depressieve kleding.
pi_136957169
Gele broek/ pantlon met zwart colbert.donkere schoenen
Geel shirt met met blauw colbert.
Heb zelf gele hugo boss sneakers uit 2003.
Niemand kocht ze.dus heb ik 3 paar gekocht destijds voor 120 eu.inmiddels aan me derde paar toe
pi_136958519
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:07 schreef krullenbolletje het volgende:
Okergeel O+
Ik heb het nog even voor je opgezocht en in de Esquire van maart wordt helemaal lyrisch gedaan over nieuwe geel tint: cocktailfris. :') Met een vleugje limoen dus welteverstaan. :')__________________________________________ _ __ __ _______
pi_136962950
Ik vind geel toch wel zo'n vreselijke kleur. Denk dat je het als je het draagt gewoon moet ownen zoals die man op die tweede foto. Bij hem hebben we het maar gewoon te accepteren want hij zit er als een baas bij.
Maar goed, je kunt de kleur ook gewoon achterwege laten. Doe ik zelf altijd met pasteltinten als ze weer in de mode zijn aangezien die niet bij m'n huids- en haarkleur staan.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136966116
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:10 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Ik heb het nog even voor je opgezocht en in de Esquire van maart wordt helemaal lyrisch gedaan over nieuwe geel tint: cocktailfris. :') Met een vleugje limoen dus welteverstaan. :')__________________________________________ _ __ __ _______
Tja ik ga geen kleur dragen die ik lelijk vind omdat de esquire er lyrisch over doet :+
pi_136968007
Idd, ga je echt pas over deze dingen nadenken nadat je ergens hoort dat dit mode is of gaat worden?
Beetje zelfde als topic over armbandjes.
Lijkt me idd zoals robophatt al zegt dat je het gewoon met vertrouwen moet dragen en er voor moet zorgen dat het er niet raar uit ziet en dan zit je imo goed, of dat nou mode is of niet.
Faka G
pi_137002133
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef Atta-boy het volgende:
Idd, ga je echt pas over deze dingen nadenken nadat je ergens hoort dat dit mode is of gaat worden?
Beetje zelfde als topic over armbandjes.
Lijkt me idd zoals robophatt al zegt dat je het gewoon met vertrouwen moet dragen en er voor moet zorgen dat het er niet raar uit ziet en dan zit je imo goed, of dat nou mode is of niet.
Ik ben (nog B-) ) geen alleswetend modegenie ofzo en net als dat topic met die armbanden vind ik het dragen van geel erg interessant maar weet nog niet precies hoe ik dat zou kunnen doen. Had laatst een gele broek in een winkel gepast met een hele mooie fit in de sale. (wie koopt er dan ook een gele broek in Nederland met een maar kleiner dan 54 :') ) Broek maar niet gekocht omdat ik hem alleen kan goedpraten bij temperaturen van boven de 35 ºC. :') Topic is daarbij niet alleen voor mijzelf bedoeld maar ook voor mijn mede-fok!kers. Zo ben ik dan weer.
pi_137005655
Op zich geen lelijke kleur.

Alleen: wel een lástige kleur. Bij een haar-/oog-/huidskleur-combinatie die er net niet helemaal bij past, zie je er meteen uit alsof je iets ernstigs onder de leden hebt. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2014 07:53:52 ]
  zaterdag 22 februari 2014 @ 17:18:27 #21
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_137019598
Ik vind geel een heel erg leuke kleur voor in de zomer, als je al een fijn kleurtje te pakken hebt.
Het moet je uiteraard wel staan. Die mazzel heb ik gelukkig.

(ik sla de pasteltinten maar weer eens eventjes over, zalmroze en mintgroen :r )
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zaterdag 22 februari 2014 @ 17:46:21 #22
264281 livalo
Parttime internetheldin.
pi_137020486
Ik heb normaal een hekel aan de kleur geel. Maar afgelopen week zat ik in de tram en kwam er een man voorbij O+. Donkere huidskleur, zwarte broek, zwarte blouse, zwarte nette schoenen en dan een kanariegeel colbertje. Mooi dat het stond! Ik moest ook gelijk aan 'm denken toen ik dit topic voorbij zag komen. Heb toen echt aan nastaren gedaan, zo verbaasd was ik dat het stond.
Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
  zondag 23 februari 2014 @ 05:11:54 #23
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_137038187
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
pi_137038299
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:46 schreef livalo het volgende:
Ik heb normaal een hekel aan de kleur geel. Maar afgelopen week zat ik in de tram en kwam er een man voorbij O+. Donkere huidskleur, zwarte broek, zwarte blouse, zwarte nette schoenen en dan een kanariegeel colbertje. Mooi dat het stond! Ik moest ook gelijk aan 'm denken toen ik dit topic voorbij zag komen. Heb toen echt aan nastaren gedaan, zo verbaasd was ik dat het stond.
Ja, met een donkere of gewoon heel warme teint (zie ook meisje hierboven). Dán staat het uitstekend. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2014 06:52:32 ]
pi_137043805
Mijn oker gele broek heb ik al een jaar, net zo als mijn gele trui. Mooi dat ik nu ook eens in de "mode" loop. O+ _O-

( + mijn gele warme voetbal sokken ) :@
pi_137682114
Geen kleur !! :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')