Wat bedoel je met té gezellig? Hij flirt met jouw? In dat geval zal ik er gewoon voor gaan!quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:55 schreef Tess_13 het volgende:
Haha, ja zeker .. ik hoop eigenlijk gewoon dat er niets gebeurd.. Soms is het gewoon iets te gezellig tijdens de lunch. Tot nu toe ben ik gewoon me zelf maar, het houd me zo bezig.
Ik lees 'vriendin'quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:57 schreef Basxt het volgende:
[..]
Wat bedoel je met té gezellig? Hij flirt met jouw? In dat geval zal ik er gewoon voor gaan!
Ik wou dat het niet zo was.. Als ik een keuze had gehad.. Was dit het duidelijk niet,, Ik baal echt ontzettendquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:00 schreef J-Style het volgende:
[..]
Ik lees 'vriendin'
Ik lees 'stage verlener'
Advies: Word verliefd op iemand die niet bezet is of geen soort van machtspositie over jou heeft.
Maar zwijmelen mag natuurlijk
Kan dit allemaal geen echte flirt acties noemen. maar hij toont zeker meer interesse en moeite dan dat je normaal denk ik zou doen. Dus kleine kans dat hij wel wat in je ziet denk ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:00 schreef Tess_13 het volgende:
Hij vraagt altijd wat mijn plannen zijn voor het weekend nu al 4 keer gevraagd, koopt speciaal croissants voor de lunch en brengt me naar de bus halte als het regent (wat 2 min lopen is) Is dat flirten of gewoon aardig? Owja en hij had een vriendin.. niet zo lang nog maar toch./.
Zolang je maar voor jezelf weet dat het er niet inzit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:02 schreef Tess_13 het volgende:
[..]
Ik wou dat het niet zo was.. Als ik een keuze had gehad.. Was dit het duidelijk niet,, Ik baal echt ontzettend
hoezo?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zolang je maar voor jezelf weet dat het er niet inzit.
Dat is collegiaal imo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:00 schreef Tess_13 het volgende:
Hij vraagt altijd wat mijn plannen zijn voor het weekend nu al 4 keer gevraagd, koopt speciaal croissants voor de lunch en brengt me naar de bus halte als het regent (wat 2 min lopen is) Is dat flirten of gewoon aardig? Owja en hij had een vriendin.. niet zo lang nog maar toch./.
Speciaal voor iemand crossantjes kopen is nou niet echt hoop zoeken hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat hij geen aanleiding geeft voor iets anders, en TS uit elk gebaar of woordje hoop perst.
Ik snap het. Het is niet fijn om met iemand om te moeten gaan op wie je verliefd bent.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:02 schreef Tess_13 het volgende:
[..]
Ik wou dat het niet zo was.. Als ik een keuze had gehad.. Was dit het duidelijk niet,, Ik baal echt ontzettend
Eh, ik koop 3 kilo m&m's voor collega's, ben ik nu ook verliefd?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:06 schreef Basxt het volgende:
[..]
Speciaal voor iemand crossantjes kopen is nou niet echt hoop zoeken hoor
collega's inddquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eh, ik koop 3 kilo m&m's voor collega's, ben ik nu ook verliefd?
Dankje J-Style ik denk dat dit het wel samenvat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:08 schreef J-Style het volgende:
[..]
Ik snap het. Het is niet fijn om met iemand om te moeten gaan op wie je verliefd bent.
Maar als je het liever niet wil voelen, probeer dan het contact wat losser te houden en je wat zakelijker op te stellen. Het blijft een stage. Als de stage bijna afgelopen is en je hebt nog steeds die gevoelens, dan kun je er wat mee doen lijkt me. 3 maanden moet uit te houden zijn, lijkt me zo. Liever dit, dan een of andere arrogante zak toch?
Nee, natuurlijk niet, Maar heb jij een beter idee hoe ik hier vanaf kom..?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eh, ik koop 3 kilo m&m's voor collega's, ben ik nu ook verliefd?
Je hebt 2 manieren: 1) vraag hem uit voor een date en 2) niks zeggen en de 3 maanden uitzitten om daarna nooit meer met hem contact te hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:12 schreef Tess_13 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, Maar heb jij een beter idee hoe ik hier vanaf kom..?
waarom er van af willen komen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:12 schreef Tess_13 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, Maar heb jij een beter idee hoe ik hier vanaf kom..?
Jij snapt niet dat dat het zakelijke aspect van de stage onnodig moeilijk maakt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:16 schreef Basxt het volgende:
[..]
waarom er van af willen komen?Dat gaat denk ik niet zo makkelijk.
Ik zou het fijn vinden om een lekkere stagebegeleidster te hebben! Anders ga je je ook zo vervelen denk ik
Dankje mooi, om te horen dat het ook andersom kan zijn,. Dit is denk ik ook de regen dat ik er niets mee wil doen.. Ik kan toch niet zomaar iemands relatie in de war schoppen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:16 schreef Ciscus het volgende:
Ik was ooit verliefd op een stagiaire die ik begeleidde en had een vriendin...wat had ik het daar zwaar mee pff. Ik whatsappte soms met haar en moest me echt inhouden. Op een gegeven moment wilde we een drankje doen omdat ik daar uit dienst ging, dat werd vrij spontaan en onschuldig bedacht. Ik wilde wel, maar heb het niet gedaan. Maar elke verliefdheid waait over en achteraf ben ik blij dat ik niks gedaan. Mijn vriendin van destijds is mijn verloofde nu. Was wel spannend destijds en vooral dat vond ik er erg leuk aan. (En haar platte buik, wow)
tuurlijk wel. maar hoe wil je daar omheen gaan dan? Gewoon door gaan en maar positief denken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat dat het zakelijke aspect van de stage onnodig moeilijk maakt?
Hem vertellen dat je gevoelens hebt bijvoorbeeld. Of een andere begeleider vragen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:18 schreef Basxt het volgende:
[..]
tuurlijk wel. maar hoe wil je daar omheen gaan dan? Gewoon door gaan en maar positief denken.
dat is flirtenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:00 schreef Tess_13 het volgende:
Hoelang loop je daar al stage? Misschien moet je gewoon even er aan wennen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:23 schreef Tess_13 het volgende:
Natuurlijk is het ook leuk, dat we goed met elkaar kunnen praten en we op de delfde denklijn zitten (dat is namelijk ook heel belangrijk voor het soort stage wat ik doe) Alleen vind ik die golf van emotie die me soms overvalt zo vervelend.. en dat ik met opzich wel leuk gevoel zit. alleen ik weet dat ik er totaal niets mee kan (en liever ook niet wil, vanwege zijn vriendin) Is gewoon rond uit frustrerend.
Maar heeft niet iemand het uit knopje van een verliefdheid gevonden?
Denk je dat je het hem zou kunnen vertellen om de lucht te klaren?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:24 schreef Tess_13 het volgende:
Kan niet het is een eenmanszaakje.. en ik ben zijn stagaire.. we zitten elke dag 1 op 1...
Waarom zit dat volgens jou in de weg dan? [de verliefdheid]quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:25 schreef Tess_13 het volgende:
Denk dat het vertellen van die gevoelens mijn stage niet makkelijker zouden maken.. ik heb net een contract getekend.. Ach ja .. er over schrijven lucht misschien ook al op
No way, nu is het oke.. ik voel me soms alleen een beetje overvallen. Ik denk niet dat het er beter van wordt...quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk je dat je het hem zou kunnen vertellen om de lucht te klaren?
Omdat, ik er niets mee kan. vriendin + hij is mijn stage verlenerquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:25 schreef aequus het volgende:
[..]
Waarom zit dat volgens jou in de weg dan? [de verliefdheid]
Oké, kan je met iemand in je omgeving erover praten?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:26 schreef Tess_13 het volgende:
[..]
No way, nu is het oke.. ik voel me soms alleen een beetje overvallen. Ik denk niet dat het er beter van wordt...
Een vriendin heeft me al voor gek verklaard.. ik ben ook bang hoe meer ik er over praat met bekende hoe meer drama en soap het word.. Dan willen ze weer gelijk alles wetenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oké, kan je met iemand in je omgeving erover praten?
In dat geval moet je gewoon proberen een afstand tussen jou en hem te creëren, en het op een koele zakelijke manier ermee om te gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:26 schreef Tess_13 het volgende:
[..]
Omdat, ik er niets mee kan. vriendin + hij is mijn stage verlener
ja. maar je moet ook niet tegen je gevoelens in gaan.. dan ga je verkeerde dingen doen/zeggen en dan ben je nog verder van huis.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:29 schreef aequus het volgende:
[..]
In dat geval moet je gewoon proberen een afstand tussen jou en hem te creëren, en het op een koele zakelijke manier ermee om te gaan.
Dat zou wel mooi zijn,.. maar het is niet iets dat hij doet waardoor ik die gevoelens heb.. dat is er gewoon ..quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:27 schreef Basxt het volgende:
Ik denk dat als je hem verteld dat je je soms wat overvallen voelt hij zich óf terug trekt en zich verontschuldigt. óf hij zegt dat dat helemaal niet de bedoeling is en geen gevoelens heeft.
Het zou niet echt een slimme actie zijn om het te vertellenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:27 schreef Basxt het volgende:
Ik denk dat als je hem verteld dat je je soms wat overvallen voelt hij zich óf terug trekt en zich verontschuldigt. óf hij zegt dat dat helemaal niet de bedoeling is en geen gevoelens heeft.
Nee, vind ik eigenlijk ook niet :S plus dat ik dat never nooit zou durvenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:30 schreef aequus het volgende:
[..]
Het zou niet echt een slimme actie zijn om het te vertellen
Het is niet echt een kwestie van durven, want daar kom je wel overheen met de juiste tijd en plaats maar eerder het feit dat het geen nut heeft en alleen maar je stage in gevaar brengt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:30 schreef Tess_13 het volgende:
[..]
Nee, vind ik eigenlijk ook niet :S plus dat ik dat never nooit zou durven
welke omgeving?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:31 schreef Tess_13 het volgende:
Ik probeerde ook al verliefd op iemand anders te worden .. althans iemand anders te zoeken.. maar ja, er is nu ook gewoon een gebrek aan leuke jongen in mijn omgeving
Precies, want verder is het een top stage mag ik er veel doen en leer er onwijs veelquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:32 schreef aequus het volgende:
[..]
Het is niet echt een kwestie van durven, want daar kom je wel overheen met de juiste tijd en plaats maar eerder het feit dat het geen nut heeft en alleen maar je stage in gevaar brengt.
Mooizoquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:32 schreef Tess_13 het volgende:
Ik moet zeggen dat het nu al wel beter voelt..Wat rustiger
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:33 schreef Basxt het volgende:
[..]
Mooizo
maar hoelang loop je daar al stage dan? Ik kan me voorstellen dat als dit je eerste week was dat je dan wel overvallen wordt indd. Maar daar wen je uiteindelijk wel aan denk ik !
Hahah Meiden stad nummer 1 in Nederland. Hoezo?quote:
Pijpen ook, maar wel doorslikken TS anders krijg je een autistisch kindje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:00 schreef J-Style het volgende:
[..]
Ik lees 'vriendin'
Ik lees 'stage verlener'
Advies: Word verliefd op iemand die niet bezet is of geen soort van machtspositie over jou heeft.
Maar zwijmelen mag natuurlijk
Ik zou het nogsteeds niet weten hahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:34 schreef Tess_13 het volgende:
[..]
[..]
Hahah Meiden stad nummer 1 in Nederland. Hoezo?
Jij zeker jongens stad nummer 1 ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:42 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ik zou het nogsteeds niet weten haha
ik hou niet van hintsquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:43 schreef Tess_13 het volgende:
[..]
Jij zeker jongens stad nummer 1 ?
Alkmaar?quote:
kloptquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:47 schreef Tess_13 het volgende:
[..]
Jij woont zeker in Alkmaar..maar Nee
Ik ken eigenlijk maar één meidenstad: Groningen. Hoewel het daar ook wel weer meevalt denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:34 schreef Tess_13 het volgende:
[..]
[..]
Hahah Meiden stad nummer 1 in Nederland. Hoezo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |