abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 februari 2014 @ 19:27:05 #73
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136939924
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hmm... Allicht heb je ook gewoon gelijk he. :')
Keb gewoon nooit dates gehad van die 20+ vrouwen die ik gezoend heb.
Dan loop je toch al gauw iets van 15 vrouwen op mij voor waar je mee gezoend hebt. Maak je dus niet zo druk, het komt bij jou prima op zijn pootjes terecht. Je bent geen domme jongen gezien je posts, je hebt genoeg te melden en als je zoveel vrouwen gezoend hebt ben je ook niet lelijk.

Het is daarnaast ook maar net de volgorde die je aanhoud. Als je nog wat jonger bent is de volgorde vaker zoenen --> daten, terwijl deze als je ouder word eerder andersom is. Daarnaast is daten echt niet zo bijzonder, het enige verschil is dat je dan iets met zijn tweeën doet en je elkaar zo leert kennen waarna je beter kunt beoordelen of er een relatie in zit of niet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_136940306
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:19 schreef Solo14 het volgende:
Je bent 21, ik zag het licht pas op me 20ste wat ik dus nu ben.
Veel sekspartners gehad dan? :+
Rustig aan.
pi_136940399
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Veel sekspartners gehad dan? :+
2, maar dat komt omdat ik nog thuis woon, als ik op mijzelf had gewoond had ik ze gewoon mee kennen nemen.

Op hoeveel staat bij jou de teller?
pi_136940422
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:19 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Paar weken terug ging ik uit, was net binnen in zo'n club. Blonde dame aan de bar kijkt naar mij dus ik ga er naartoe. Zij was met een vriendin en vond mij een leuke jongen voor haar. Ze zegt iets van ga zoenen ofzo :') Ik kijk die meid waaraan zij mij wil koppelen en zie in haar ogen dat ze mij digt :') Dus ik zoen haar, maak een praatje en de blonde laat ons even alleen. Gesprek met haar gehad, blijkt hele leuke down to earth meid. Ik had geen zin om bij haar te blijven, omdat ik dus net binnen was. Nummers uitgewisseld en on to the next one.

Dit is ff een voorbeeld, je moet dus niet zoveel waarde hechten aan 1 nummer/meid.

Je bent 21, ik zag het licht pas op me 20ste wat ik dus nu ben.
Je hebt ook gelijk joh.
Sowieso als je met vrienden bent ga je even terug naar je vrienden en heb je dat nummer al :+
Ben je haar even uit het oog verloren voelt het ook niet raar om op een ander meisje af te stappen, en de volgende dag even kijken of ze gezellig doet op whatsapp... Jajoh why not. :)
Rustig aan.
pi_136940518
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:27 schreef yats het volgende:

[..]

Dan loop je toch al gauw iets van 15 vrouwen op mij voor waar je mee gezoend hebt. Maak je dus niet zo druk, het komt bij jou prima op zijn pootjes terecht. Je bent geen domme jongen gezien je posts, je hebt genoeg te melden en als je zoveel vrouwen gezoend hebt ben je ook niet lelijk.

Het is daarnaast ook maar net de volgorde die je aanhoud. Als je nog wat jonger bent is de volgorde vaker zoenen --> daten, terwijl deze als je ouder word eerder andersom is. Daarnaast is daten echt niet zo bijzonder, het enige verschil is dat je dan iets met zijn tweeën doet en je elkaar zo leert kennen waarna je beter kunt beoordelen of er een relatie in zit of niet.
Hajoh, stilstand maakt onzeker denk ik.

Ik heb dus sinds tijden een nummer gevraagd, dat meisje had mij gewoon moeten afwijzen gelijk maar is daar te schijterig voor (kut karakter eigenschap!) maargoed, keb het gedaan en ben weer aan rollen. *O*
Rustig aan.
pi_136940552
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je hebt ook gelijk joh.
Sowieso als je met vrienden bent ga je even terug naar je vrienden en heb je dat nummer al :+
Ben je haar even uit het oog verloren voelt het ook niet raar om op een ander meisje af te stappen, en de volgende dag even kijken of ze gezellig doet op whatsapp... Jajoh why not. :)
Het punt is, ik ga nooit met vrienden.
pi_136940577
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:36 schreef Solo14 het volgende:

[..]

2, maar dat komt omdat ik nog thuis woon, als ik op mijzelf had gewoond had ik ze gewoon mee kennen nemen.

Op hoeveel staat bij jou de teller?
0 maar dat komt omdat het na 1 avond bij mij altijd ophoudt. :+
En op je 19/20e beginnen en op je 20/21e ermee stoppen helpt ook niet zoveel, ben pas weer net bezig.

Zelfontwikkeling, zelfexpressie en doen zoals je wilt doen en je niet laten belemmeren door je eigen angsten etc.. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door kingtoppie op 20-02-2014 19:49:49 ]
Rustig aan.
pi_136940622
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:39 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Het punt is, ik ga nooit met vrienden.
Dat vergt ook wel een bepaalde.... mindset. Wat voorn plekken zoek je op dan? Gewoon steeds vrouwen aanspreken? (mannen aanspreken is een beetje vaag als er geen reden voor is)
Rustig aan.
pi_136941102
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat vergt ook wel een bepaalde.... mindset. Wat voorn plekken zoek je op dan? Gewoon steeds vrouwen aanspreken? (mannen aanspreken is een beetje vaag als er geen reden voor is)
Studentententen.

Wat ik al eerder zei, je moet niet zo gericht zijn op het versieren. Het gaat erom dat je het naar je zin hebt, dan gaan de gesprekken meestal vanzelf goed.

Ik raad het je aan om alleen te gaan.
pi_136942935
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:19 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ga er even een nachtje over slapen. Maar het is zeker het overwegen waard. Alhoewel ik het misschien toch niet nodig ga hebben ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een afgang. Dus ge gaat terug met haar afspreken? Okidoki, maar waarom zou je u focussen op 1 persoon? Komaan he dat mag echt geen smoesje zijn voor niet met een ander vrouw te daten of te zoenen. Dus weddenschap gaat door 8-) , maar euh ik weet nog niets van de tegenprestatie al weet ik dat ik ga winnen :P
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ah tuurlijk wel *)
*) Zo schattig.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:44 schreef habitue het volgende:

[..]

Curieuzeneus, is dat een vlaams woord? Ik word altijd een beetje lustig als ik vlaamse vrouwen hoor praten. ] :9
Ja, voor te zeggen dat je nieuwsgierig bent. Een beetje lustig , kweet wel iets waarvan je heel lustig wordt en zeker meer goesting krijgt om vrouwen te gaan versieren , maar kdenk dat het net iets is voor gevorderde 'versierders'. :P

quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:48 schreef Moira. het volgende:

[..]

Omdat dat gewoon niet zo bedoeld was, vanaf het begin af aan al niet.
Zoals het ons leuk leek om ook met andere FOK!users te meeten die je op het forum veel spreekt, leek het ons leuk om te meeten.
Ik zat bovendien nog soort-van-half in een relatie waar ik destijds echt hélemaal gek op was. Dus ook al had hij ergens het idee van "oeh, leuk meisje als potentiële vriendin", had hij zich er bij voorbaat al bij neer gelegd dat het niet zoiets zou worden.

Hij heeft geen relatie met mij omdat zijn hosseltrucs geslaagd zijn, die heeft hij namelijk niet eens gebruikt op mij (wat die ook moge wezen). Behalve gewoon een lieve baas zijn, maar dat is gewoon zijn persoonlijkheid.
Hij heeft een relatie met mij omdat na het meeten bleek dat we enorm goed bij elkaar passen, en het zonde zou zijn om zoiets te laten lopen :P
Dat wisten we van te voren niet, van te voren dachten we dat het gewoon een ontmoeting zou zijn zoals dat met andere FOK!kers ook zou zijn die je voor het eerst ontmoet :P
Maakt niet uit wat hij gedaan/gezegd heeft, het is hem blijkbaar gelukt. :) Het had ook gewoon een affront kunnen zijn.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_136943070
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:51 schreef yats het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. Ik vraag me altijd af hoe dat in zijn werk gaat. Je bent wat aan het dm'en en als er een klik is stel je voor om een keer seks te hebben of wat?
Ik heb ook eens 3 voorstellen gehad voor seks..

De 1e dame was mijn type niet, maar zij had het ook druk met haar opbloeiende relatie met een FOK!ker. We kenden elkaar van de KPD posts en hebben wat gecamt..
De andere kende ik ook van haar KPD foto's en zij mijn KPD foto's. Kon toch geen seks hebben met haar want ik was zelf inmiddels bezet.
De laatste was een homoseksuele man. Tsja en aangezien ik hetero ben, pech voor hem :P

PS: dit topic gaat te snel! :(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_136943583
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:29 schreef complicate het volgende:
maar kdenk dat het net iets is voor gevorderde 'versierders'.
Auw. Mn ego, wat doe je. :(
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_136943584
quote:
9s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:21 schreef Modus het volgende:

[..]

De volgende gevingerd op de dansvloer natuurlijk?
:D _O-
pi_136943622
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:41 schreef habitue het volgende:

[..]

Auw. Mn ego, wat doe je. :(
Was niet zo bedoelt hoor. :)
pi_136943812
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Was niet zo bedoelt hoor. :)
:*

Maar wat is de uitdaging dan. :9
pi_136945042
De echte versierder, spreekt vrouwen zo aan dat het geen versieren lijkt. Die kunnen vrouwen doen laten geloven dat ze elkaar " toevallig" ontmoeten :')

Maar de meeste relaties ontstaan inderdaad bij toeval; ik kan bedenken (als heteroman zijnde):

De leuke buurvrouw die je nodig heeft bij het uitvogelen van haar stoppenkast en je dus daarna vraagt bij haar te komen eten.
De studente die jou geld vraagt voor de koffieautomaat, je houdt er contact mee en na een avondje stappen vlam in de pan.
De medevakantieganger op groepsreis die leuke verhalen heeft over haar studie, musicals waar ze aan mee werkt en jouw capriolen tijdens een hike over spekgladde beregende rotsen te gek vind..
De vriendin van je zus die bij je komt uithuilen dat hun vriendschap zo verwatert en vraagt of je een goed woordje bij je zus kan doen als ze terug van vakantie is...
De collega in de supermarkt bij de kassa die jou herkent als de broer van en sindsdien wat mee
kletst...
De vrouw van de sportschool die na de spinningles per ongeluk jouw handdoek meenam, je hield er contact mee en gaat na een les wat drinken met haar.
etcetcetc...
  donderdag 20 februari 2014 @ 21:11:12 #89
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136945199
quote:
Hajoh, stilstand maakt onzeker denk ik.

Ik heb dus sinds tijden een nummer gevraagd, dat meisje had mij gewoon moeten afwijzen gelijk maar is daar te schijterig voor (kut karakter eigenschap!) maargoed, keb het gedaan en ben weer aan rollen. *O*
Rust roest is niet voor niets een gezegde, dat merk ik zelf ook. Vraag gewoon wat vaker een nummer en kijk dan later eens of er met een van die dames een leuke klik ontstaat waarna je altijd nog kunt gaan daten.

quote:
Wat een afgang. Dus ge gaat terug met haar afspreken? Okidoki, maar waarom zou je u focussen op 1 persoon? Komaan he dat mag echt geen smoesje zijn voor niet met een ander vrouw te daten of te zoenen. Dus weddenschap gaat door 8-) , maar euh ik weet nog niets van de tegenprestatie al weet ik dat ik ga winnen :P
Ik heb ook nog geen tegenprestatie bedacht. Niet teveel haasten he, dit is immers 'het als versieren niet zo makkelijk gaat topic' waarbij steeds gezegd word dat haast hebben niet goed is.

Ik denk dat als er een concreet voorstel komt van de 'date dame' ik er wel op in ga ja. Ik weet het, beter om dat niet te doen :@ Wel kijk ik in de tussentijd natuurlijk gewoon rond.

quote:
Ja, voor te zeggen dat je nieuwsgierig bent. Een beetje lustig , kweet wel iets waarvan je heel lustig wordt en zeker meer goesting krijgt om vrouwen te gaan versieren , maar kdenk dat het net iets is voor gevorderde 'versierders'. :P
Nu ben ik benieuwd wat dat is waardoor je meer zin krijgt om vrouwen te versieren......

quote:
Ik heb ook eens 3 voorstellen gehad voor seks..

De 1e dame was mijn type niet, maar zij had het ook druk met haar opbloeiende relatie met een FOK!ker. We kenden elkaar van de KPD posts en hebben wat gecamt..
De andere kende ik ook van haar KPD foto's en zij mijn KPD foto's. Kon toch geen seks hebben met haar want ik was zelf inmiddels bezet.
De laatste was een homoseksuele man. Tsja en aangezien ik hetero ben, pech voor hem :P

PS: dit topic gaat te snel! :(
_O-

p.s. Wat is KPD?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_136946208
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef yats het volgende:

[..]

Rust roest is niet voor niets een gezegde, dat merk ik zelf ook. Vraag gewoon wat vaker een nummer en kijk dan later eens of er met een van die dames een leuke klik ontstaat waarna je altijd nog kunt gaan daten.

[..]

Ik heb ook nog geen tegenprestatie bedacht. Niet teveel haasten he, dit is immers 'het als versieren niet zo makkelijk gaat topic' waarbij steeds gezegd word dat haast hebben niet goed is.

Ik denk dat als er een concreet voorstel komt van de 'date dame' ik er wel op in ga ja. Ik weet het, beter om dat niet te doen :@ Wel kijk ik in de tussentijd natuurlijk gewoon rond.

[..]

Nu ben ik benieuwd wat dat is waardoor je meer zin krijgt om vrouwen te versieren......

[..]

_O-

p.s. Wat is KPD?
KPD is het geilste onderdeel van FOK!

Kijk maar in de index. Toegang ertoe vragen doe je via FB
pi_136947466
quote:
4s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef Godshand het volgende:
De echte versierder, spreekt vrouwen zo aan dat het geen versieren lijkt. Die kunnen vrouwen doen laten geloven dat ze elkaar " toevallig" ontmoeten :')

Maar de meeste relaties ontstaan inderdaad bij toeval; ik kan bedenken (als heteroman zijnde):

De leuke buurvrouw die je nodig heeft bij het uitvogelen van haar stoppenkast en je dus daarna vraagt bij haar te komen eten.
De studente die jou geld vraagt voor de koffieautomaat, je houdt er contact mee en na een avondje stappen vlam in de pan.
De medevakantieganger op groepsreis die leuke verhalen heeft over haar studie, musicals waar ze aan mee werkt en jouw capriolen tijdens een hike over spekgladde beregende rotsen te gek vind..
De vriendin van je zus die bij je komt uithuilen dat hun vriendschap zo verwatert en vraagt of je een goed woordje bij je zus kan doen als ze terug van vakantie is...
De collega in de supermarkt bij de kassa die jou herkent als de broer van en sindsdien wat mee
kletst...
De vrouw van de sportschool die na de spinningles per ongeluk jouw handdoek meenam, je hield er contact mee en gaat na een les wat drinken met haar.
etcetcetc...
Precies. Daten vind ik eigenlijk maar kut om een relatie te beginnen. Het is zo onnatuurlijk. En dan heb ik het over, via een datingsite oid.
pi_136950827
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:43 schreef habitue het volgende:

[..]

Precies. Daten vind ik eigenlijk maar kut om een relatie te beginnen. Het is zo onnatuurlijk. En dan heb ik het over, via een datingsite oid.
Beetje onnatuurlijk is het wel, maar aan de andere kant ontmoet je meer vrouwen dan op de spontane manier.

In de voorbeelden die ik noemde, gebeurt dat je niet dagelijks. Op een datingsite kan je dagelijks vrouwen ontmoeten (ook dagelijks afgewezen worden, maar dat is een ander verhaal). Wil je sex of aandacht (of allebei) dan kan je dit sneller regelen via een datingsite, dan wachten tot de buurvrouw spontaan aanbelt voor het lekkere kopje koffie. En dan moet je nog een buurvrouw hebben ook...
pi_136951109
quote:
5s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Beetje onnatuurlijk is het wel, maar aan de andere kant ontmoet je meer vrouwen dan op de spontane manier.

In de voorbeelden die ik noemde, gebeurt dat je niet dagelijks. Op een datingsite kan je dagelijks vrouwen ontmoeten (ook dagelijks afgewezen worden, maar dat is een ander verhaal). Wil je sex of aandacht (of allebei) dan kan je dit sneller regelen via een datingsite, dan wachten tot de buurvrouw spontaan aanbelt voor het lekkere kopje koffie. En dan moet je nog een buurvrouw hebben ook...
Sure, voor seks vind ik het ook wel ideaal. Maar ik denk eerlijk gezegd dat ik mn partner er niet ga vinden. Schijnt dat je het meeste kans hebt om je partner te vinden via vrienden.
pi_136951223
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:29 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

*) Zo schattig.

[..]

[..]

Maakt niet uit wat hij gedaan/gezegd heeft, het is hem blijkbaar gelukt. :) Het had ook gewoon een affront kunnen zijn.
8-)
pi_136951311
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kom maar langs :@
DM je adres maar :@
pi_136957663
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Faxie het volgende:
DM je adres maar :@
Mag ik mee? :@
pi_136957729
quote:
11s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mag ik mee? :@
Dat moet je aan Cue'tje vragen. Zij ontvangt (hihi) :@
pi_136958434
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:55 schreef Faxie het volgende:
Dat moet je aan Cue'tje vragen. Zij ontvangt (hihi) :@
Jij niet? :@ (no homo)
  vrijdag 21 februari 2014 @ 00:13:40 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136958676
Afspreken op neutraal terrein graag.
En weiss, van mij mag je mee.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoop ik :@
pi_136958684
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:08 schreef Weissman het volgende:

[..]

Jij niet? :@ (no homo)
Ik geef alleen maar :@
pi_136958698
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:13 schreef Cue_ het volgende:
Afspreken op neutraal terrein graag.
En weiss, van mij mag je mee.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoop ik :@
Een avnzmg meet? O+
  vrijdag 21 februari 2014 @ 00:15:30 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136958751
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Een avnzmg meet? O+
Daar heb je meer zin in?
pi_136958822
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daar heb je meer zin in?
Nee, liever gewoon met jou saampjes :@

Ergens een drankje doen ofzo dan :P
pi_136958898
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Een avnzmg meet? O+
Hmm doet me denken aan van wat is het 2 jaar terug ofzo inmiddels?
Lekker fikkie stoken midden in rotterdam en iemand daar dumpen/achterlaten

En de tig topic rellen daarna :')

Niks gemist, heb de pics nog gezien, :S:S
Do what you love, love what you do!
pi_136958949
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:19 schreef kree het volgende:

[..]

Hmm doet me denken aan van wat is het 2 jaar terug ofzo inmiddels?
Lekker fikkie stoken midden in rotterdam en iemand daar dumpen/achterlaten

En de tig topic rellen daarna :')

Niks gemist, heb de pics nog gezien, :S:S
Die psychotische negerin ja :') She had it coming :') Op een gegeven moment houdt het op met de goede wil hoor.
pi_136958970
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die psychotische negerin ja :') She had it coming :') Op een gegeven moment houdt het op met de goede wil hoor.
Had toch een beetje medelijden toen ik die foto's zag :')
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 21 februari 2014 @ 00:20:59 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136958972
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, liever gewoon met jou saampjes :@

Ergens een drankje doen ofzo dan :P
En weiss dan? :o
Gewoon met zn drieen wat drinken? :@
pi_136958987
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:20 schreef kree het volgende:

[..]

Had toch een beetje medelijden toen ik die foto's zag :')
Foto's? :o

Die heb ik gemist dan ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')