SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het voor geen meter loopt en ik sta in de 2e helft met 2 doelpunten verschil achter dan pak ik met 1 van mijn 2 CDMs een rode kaart. Om de een of andere reden veranderd het hele spel daardoor.quote:
Nu was het potje net wel heel overdreven. 5x scoren terwijl je met 10 man staat. Maar 2 wedstrijden daarna gebeurde het weer, deze keer in de finale.
Ik speel met Serie A team tegen een BPL team. Gelukkig was hij echt heel slecht in penalty's![]()
![]()
Nee, op het officiële forum wordt steen en been geklaagd. Maar niets helpt. Het wordt elke dag erger. Van de week had ik nog dat het bij een goal voor tegenstander crashte en ik geen verlies kreeg. Nu is het bij elke tegengoal een vastloper en verliespartij. Echt konkah gaar. Webapp loopt ook om de minuut vast. Net gedegradeerd met 0-0-6 haha, binnen een half uurtje denk ik. Aidshoereschijtbedrijf.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben ze geen klachten site voor dit soort zaken,![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als het voor geen meter loopt en ik sta in de 2e helft met 2 doelpunten verschil achter dan pak ik met 1 van mijn 2 CDMs een rode kaart. Om de een of andere reden veranderd het hele spel daardoor.
Nu was het potje net wel heel overdreven. 5x scoren terwijl je met 10 man staat. Maar 2 wedstrijden daarna gebeurde het weer, deze keer in de finale.
[ afbeelding ]
Ik speel met Serie A team tegen een BPL team. Gelukkig was hij echt heel slecht in penalty's![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen eigen FUT-kaart ontwerpen als carnavalspak.
[ afbeelding ]![]()
Ik voel me vereerd.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hamsik op CAM![]()
![]()
![]()
Hernanes is ook top maar Hamsik scoort aan de lopende band
Gomez begint ook eindelijk op gang te komen. Speelt altijd wel lekker maar scoorde niet heel veel. Maar laatste 33 wedstrijden heeft hij er 43 gescoord.
[ Bericht 10% gewijzigd door Tobi-wan op 20-02-2014 17:35:23 ]![]()
Hamsik heeft wel lekkere longshots.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Hamsik op CAM![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gomez begint ook eindelijk op gang te komen. Speelt altijd wel lekker maar scoorde niet heel veel. Maar laatste 33 wedstrijden heeft hij er 43 gescoord.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hamsik is echt perfect als CM in 433(3) lijkt me. Zoveel goede spelers in de Serie A centraal op het middenveldquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Hamsik op CAM![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gomez begint ook eindelijk op gang te komen. Speelt altijd wel lekker maar scoorde niet heel veel. Maar laatste 33 wedstrijden heeft hij er 43 gescoord.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat een geniale troll is deze man toch. Bij de NOS zat hij ook al steeds te kutten alsof hij straalbezopen was
http://video.cnbc.com/gal(...)IiIsInNlYXJjaCI6IiJ9
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hehehe, was net ook op Ned 1.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:07 schreef Tim86 het volgende:
Wat een geniale troll is deze man toch. Bij de NOS zat hij ook al steeds te kutten alsof hij straalbezopen was
http://video.cnbc.com/gal(...)IiIsInNlYXJjaCI6IiJ9
![]()
![]()
[ afbeelding ]
'Murica
Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
Doe dit weekend mee met FUT United. Maak kans op epische prijzen! Meer info volgt morgen!
op fifa FB account..
wat moet ik me hier nou weer bij voorstellen dan ..?
morgen komt er meer info ofzo..![]()
Vorig jaar was er ook zoiets volgens mij?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:27 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Doe dit weekend mee met FUT United. Maak kans op epische prijzen! Meer info volgt morgen!
op fifa FB account..
Haha, er staat: "maak je klaar"quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:27 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
op fifa FB account..
In de reacties staan talloze opmerkingen dat ze eerst de server en webapp maar eens moeten fiksenquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:27 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
op fifa FB account..
morgen komt er meer info ofzo..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
haha ja dat zag ik ook xD..quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In de reacties staan talloze opmerkingen dat ze eerst de server en webapp maar eens moeten fiksen
en terecht!![]()
Dit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar was er ook zoiets volgens mij?
http://www.fifauteam.com/fut-united-win-1-million-coins/NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, precies, deze dusquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit.
http://www.fifauteam.com/fut-united-win-1-million-coins/Gaat helemaal nergens over
![]()
![]()
Misschien gaat het dit jaar anders. Maar vorig jaar ging het inderdaad nergens overquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, precies, deze dusGaat helemaal nergens over
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Webapp geopend. SIF Dos Santos is nu eindelijk completing af, dus heb hem inderdaad voor 33k binnen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dr Dre?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Engels spreken, jongens.
He is back.![]()
![]()
![]()
Wie zet je dan op LM? Slechts beperkte keuze voor die positie in de Serie A...en ik vond El Shaa tegenvallenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:12 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
IF Cuadrado is een grote tegenvaller dit team. Ook Benatia had ik meer van verwacht. Ga het toch maar omzetten naar een 4-4-2, want het Ibra team moet steeds de punten binnenhalen omdat dat met dit team te weinig gebeurt. Cuadrado verkoop ik wel als hij een UP heeft gehad
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wie zet je dan op LM? Slechts beperkte keuze voor die positie in de Serie A...en ik vond El Shaa tegenvallenEcht een superbaas.
Zijn finesse shot.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb het hier al meer mensen horen zeggen, maar ik vond het maar niks. Cerci op RM daarentegenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Echt een superbaas.
Zijn finesse shot.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh, dat was mijn enige optie eigenlijk. Maar vooralsnog Cuadrado dus, misschien dat hij beter rendeert als LMquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wie zet je dan op LM? Slechts beperkte keuze voor die positie in de Serie A...en ik vond El Shaa tegenvallen![]()
Over finesse shots: vliegen die er nog wel eens in? Ik heb al weken, misschien wel maanden, geen finesse shot van buiten de 16 tegen gehad of gemaakt...ik probeer het ook al ff niet meer eigenlijk.
E: tenzij de keeper als een GJE uit komt rennen natuurlijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lukt me alleen met Ibrahimovicquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Over finesse shots: vliegen die er nog wel eens in? Ik heb al weken, misschien wel maanden, geen finesse shot van buiten de 16 tegen gehad of gemaakt...ik probeer het ook al ff niet meer eigenlijk.
E: tenzij de keeper als een GJE uit komt rennen natuurlijk![]()
maakte laatst deze met hemquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Echt een superbaas.
Zijn finesse shot.![]()
![]()
http://www.easports.com/u(...)2014/video/185902979Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lekker goaltje zegquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maakte laatst deze met hem![]()
![]()
http://www.easports.com/u(...)2014/video/185902979
Maar geen finesse toch?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ronaldo is zwaar kutibrahimovic is in ieder geval veel beter, zonde dat ik die verkocht heb en ronaldo heb gekocht
ga ibra toch weer terughalen, wel zo'n 175k aan tax verloren
![]()
![]()
ken dat delen nooit zo goed, maar het is die van 2-2
nee geen finesse maar die controle van die kerel
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Even bij Dreetje op schoot en het is geregeld toch, dat wisselgeld?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:21 schreef rolls-reus het volgende:
Ronaldo is zwaar kutibrahimovic is in ieder geval veel beter, zonde dat ik die verkocht heb en ronaldo heb gekocht
![]()
Ik vond ze in het begin niet OP (lukte mij bijna nooit en kreeg ze ook bijna nooit tegen), maar met El Shaarawy is het wel een paar keer gelukt ja. Hopelijk gaan ze hem ook nog 4* skills geven zoals min of meer werd aangekondigd een tijd terug, maar het zal dan wel niet.
Overigens is Taarabt er nog bij gekomen als Serie A LW, maar ik heb het donkerbruine vermoeden dat het geen optie is voor Toefjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asamoah vind ik ook erg goed, maar op LM. (IF) Gervinho is er ook nog.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:23 schreef DutchSL het volgende:
Ik vond ze in het begin niet OP (lukte mij bijna nooit en kreeg ze ook bijna nooit tegen), maar met El Shaarawy is het wel een paar keer gelukt ja. Hopelijk gaan ze hem ook nog 4* skills geven zoals min of meer werd aangekondigd een tijd terug, maar het zal dan wel niet.
Overigens is Taarabt er nog bij gekomen als Serie A LW, maar ik heb het donkerbruine vermoeden dat het geen optie is voor Toefjes
Ik hou het vooralsnog even hierbij. Maar omdat Benatia niet bevalt, en Cuadrado in 4-3-3 dus ook niet hoop ik dat het nu beter gaat lopen. Anders ga ik lekker een bundesliga team maken ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asamoah vind ik ook erg goed, maar op LM. (IF) Gervinho is er ook nog.![]()
![]()
Reus Auba Blazikowsckziwqqoiiiiiii zeker?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hou het vooralsnog even hierbij. Maar omdat Benatia niet bevalt, en Cuadrado in 4-3-3 dus ook niet hoop ik dat het nu beter gaat lopen. Anders ga ik lekker een bundesliga team maken ofzo.
[ afbeelding ]wat is een lach als je van binnen huilt![]()
zei ik toch gisterenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:21 schreef rolls-reus het volgende:
![]()
Of Reus-Lewa-Robbenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:27 schreef DutchSL het volgende:
Of je maakt gewoon een hybrid met een LW die je wel fijn vindt ?![]()
![]()
Best prima team maar je kan toch niet lekker slapen 's nachts met Biabiany in je team?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hou het vooralsnog even hierbij. Maar omdat Benatia niet bevalt, en Cuadrado in 4-3-3 dus ook niet hoop ik dat het nu beter gaat lopen. Anders ga ik lekker een bundesliga team maken ofzo.
[ afbeelding ]Dat is zo'n enorme faalhaas. Gebruik gewoon Candreva o.i.d.
![]()
Asamoah is echt geweldig maar dat is meer een LM.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, dat was mijn enige optie eigenlijk. Maar vooralsnog Cuadrado dus, misschien dat hij beter rendeert als LMHeb hem sinds kort en hij speelt eigenlijk best lekker. 7 wedstrijden 7 assists als RM.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Best prima team maar je kan toch niet lekker slapen 's nachts met Biabiany in je team?Dat is zo'n enorme faalhaas. Gebruik gewoon Candreva o.i.d.
![]()
Ja, en je kunt een klappertje ook gebruiken om meiden op de kont te slaan heb ik ontdektquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:33 schreef Zhano het volgende:
Zit je wel met je klappertje op de bank Toefjes?Ik vind het best een grappig spelertje hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Best prima team maar je kan toch niet lekker slapen 's nachts met Biabiany in je team?Dat is zo'n enorme faalhaas. Gebruik gewoon Candreva o.i.d.
Kopt er zelfs af en toe 1tje in
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zijn er mensen nog AZ aan het kijken?![]()
![]()
Jawel. Al blijf ik met Europees voetbal gemengde gevoelens houden. Meestal ben je zwaar de lul als je overal maar in doorbekert en sta je aan het einde van de rit met lege handen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zijn er mensen nog AZ aan het kijken?![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zijn er mensen nog AZ aan het kijken?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
AZ maakt zeker kans. Voetballend stelt Liberec niet zo veel voor, van wat ik zie. Hangen lekker achteruit![]()
![]()
Waarom spelen spelers zelden nog op normale, zwarte schoenen. Die felgekleurde schoentjes is toch geen gezicht![]()
![]()
Deels sponsorcontracten (speler krijgt gratis schoenen, 1x in de zoveel tijd en heeft die maar te dragen) en deels ijdelheid. Bij buitenspelers enzo kan ik het me nog wel een beetje voorstellen, maar als jongens als Zomer etc op groene schoenen moeten...quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef Toefjes het volgende:
Waarom spelen spelers zelden nog op normale, zwarte schoenen. Die felgekleurde schoentjes is toch geen gezicht![]()
![]()
Tsjah, leeg stadion tegen Oostblokkers die niet zo nodig hoeven... Omstandigheden hadden beter kunnen zijnquote:Ik verwacht meer van RBS - Ajax.
![]()
Ik heb de TV maar uitgezet. Kan hier niet naar kijken.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Hmm, en dat terwijl jij toch ruimschootse ervaring hebt met uiterst matig voetbal kijken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:51 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb de TV maar uitgezet. Kan hier niet naar kijken.![]()
quote:Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Duarte; Klaassen, Blind, De Jong; Schöne, Bojan, Fischer
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maar dat is RKC, mijn club. Ik bedoel AZ kom opquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hmm, en dat terwijl jij toch ruimschootse ervaring hebt met uiterst matig voetbal kijken.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Als ze op Fifa zo'n knollentuin programmeren kun je er ook met geen enkel team op spelen hoor. Plus de tegenstander wilt niet echt meevoetballen ook.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar dat is RKC, mijn club. Ik bedoel AZ kom op![]()
Ok.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze op Fifa zo'n knollentuin programmeren kun je er ook met geen enkel team op spelen hoor. Plus de tegenstander wilt niet echt meevoetballen ook.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
AZ is sowieso als FUT op de pc.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:12 schreef Vijf_voor het volgende:
AZ op een knollenveld is als FUT op de pcFeyenoord Rotterdam![]()
Opeens vraagt een gast of ik m'n IF Samuel wil ruilen voor zijn IF Toulalan+Benzema. Krijg nu instructies via berichtjes. Ben benieuwd of deze gast echt zo dom is of me gewoon wil oplichteni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:19 schreef el-blanchito het volgende:
Opeens vraagt een gast of ik m'n IF Samuel wil ruilen voor zijn IF Toulalan+Benzema. Krijg nu instructies via berichtjes. Ben benieuwd of deze gast echt zo dom is of me gewoon wil oplichten![]()
Ik negeer op PSN sowieso altijd mensen die iets willen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:19 schreef el-blanchito het volgende:
Opeens vraagt een gast of ik m'n IF Samuel wil ruilen voor zijn IF Toulalan+Benzema. Krijg nu instructies via berichtjes. Ben benieuwd of deze gast echt zo dom is of me gewoon wil oplichten![]()
Doorgaans ook als ze niet iets willen trouwens hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:25 schreef Zhano het volgende:
Ik negeer sowieso altijd mensen die iets willen.![]()
Hij zegt nu dat die spelers er daadwerkelijk wel zijn, als proef moet ik eerst een slechte speler aanbieden zodat hij het wel even bewijst.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Nu heeft hij een contract geofferd, maar die kan ik niet zien? Wat is dit?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Oplichterij?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:29 schreef el-blanchito het volgende:
Nu heeft hij een contract geofferd, maar die kan ik niet zien? Wat is dit?![]()
Gister nog 2/2 0-0 tot aan de 60e minuut ofzo...quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:30 schreef StijnDa het volgende:
EL5 van de 8 wedstrijden nog op 0-0.
![]()
Cyprus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:31 schreef DutchSL het volgende:
Kiev - Valencia wordt gewoon in Kiev gespeeld?![]()
Als ik een tradeoffer naar mij zelf doet krijg ik ook kaarten zonder plaatjes dus het klopt wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:26 schreef el-blanchito het volgende:
Hij zegt nu dat die spelers er daadwerkelijk wel zijn, als proef moet ik eerst een slechte speler aanbieden zodat hij het wel even bewijst.
Soms zelfs zonder dat de kaarten in beeld staan en dan krijg ik ze alsnog.
edit: zoals jij nu dus.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Altijd negeren zulke dingen. Duidelijkere oplichters zijn er niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:29 schreef el-blanchito het volgende:
Nu heeft hij een contract geofferd, maar die kan ik niet zien? Wat is dit?![]()
Ja ik zou je spelers gewoon traden, het klinkt als een goudeerlijke kerel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ik een tradeoffer naar mij zelf doet krijg ik ook kaarten zonder plaatjes dus het klopt wel.
Soms zelfs zonder dat de kaarten in beeld staan en dan krijg ik ze alsnog.![]()
mwah, dan vind ik het te link om te accepterenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ik een tradeoffer naar mij zelf doet krijg ik ook kaarten zonder plaatjes dus het klopt wel.
Het kan altijd duidelijker. Bijvoorbeeld mensen die vragen of ze je Ronaldo mogen lenen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:33 schreef m25 het volgende:
[..]
Altijd negeren zulke dingen. Duidelijkere oplichters zijn er niet.![]()
Das juist de truc. Het is een fout van EA dat je die kaarten niet ziet, maar daardoor kunnen zij jou dus kutkaarten sturen zonder dat je het ziet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
edit: zoals jij nu dus.![]()
Bij een vreemde zou ik het ook niet doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik zou je spelers gewoon traden, het klinkt als een goudeerlijke kerel.
Beetje mijn trucjes verraden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Das juist de truc. Het is een fout van EA dat je die kaarten niet ziet, maar daardoor kunnen zij jou dus kutkaarten sturen zonder dat je het ziet.
Ja waarom zou iemand dat in godsnaam doen? Iedereen die fut speelt weet toch minstens dat je spelers kunt kopen en verkopen, ook al twijfel je soms bij het zien van sommige teams.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:33 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
mwah, dan vind ik het te link om te accepteren![]()
Of als ze 2 miljoen coins willen kopen via paypalquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het kan altijd duidelijker. Bijvoorbeeld mensen die vragen of ze je Ronaldo mogen lenen.![]()
![]()
Lol, maar dat zijn geen oplichters.. dat doe je toch gewoon voor de medemens? Hij is zó zeldzaam.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het kan altijd duidelijker. Bijvoorbeeld mensen die vragen of ze je Ronaldo mogen lenen.![]()
Of mensen die daar elke keer op terug komen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het kan altijd duidelijker. Bijvoorbeeld mensen die vragen of ze je Ronaldo mogen lenen.
Wel ironisch dat dit uitgerekend hem overkomt (als kennis van Bob)![]()
Bob beloofde hem terug te geven hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:36 schreef m25 het volgende:
[..]
Lol, maar dat zijn geen oplichters.. dat doe je toch gewoon voor de medemens? Hij is zó zeldzaam.
Van wie mag ik een goede speler lenen?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Overkomt ook echtquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Of mensen die daar elke keer op terug komen.
Wel ironisch dat dit uitgerekend hem overkomt (als kennis van Bob)
Krijg je dan visite?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:37 schreef Toefjes het volgende:
Nog 10 minuten, dan kan ik weer iets leuks gaan doen.![]()
Ik heb geen Ronaldo. Maar als je belooft em terug te geven mag je wel Hazard en Suarez IF.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:39 schreef Patje1987 het volgende:
Van wie mag ik een goede speler lenen?![]()
Ik ben wel betrouwbaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:40 schreef m25 het volgende:
[..]
Ik heb geen Ronaldo. Maar als je belooft em terug te geven mag je wel Hazard en Suarez IF.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
10 uur kinderbedtijd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, om 10 uur lig ik alweer op bed. Morgen vroeg dag.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Je mag mijn Ibarbo wel lenen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:39 schreef Patje1987 het volgende:
Van wie mag ik een goede speler lenen?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik zit er serieus over na te denken om weer eens een team te maken, ik denk dat ik wel alvast een nieuwe controller kan bestellen.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Maak dan mijn rage team na.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zit er serieus over na te denken om weer eens een team te maken, ik denk dat ik wel alvast een nieuwe controller kan bestellen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Al die skinny boys van jou. Ik ga een ouderwets kutteam maken.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Al die skinny boys van jou. Ik ga een ouderwets kutteam maken.
lekkah toefjes'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hey!quote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Zag er niet goed uit zeg, die ligt er wel een tijd uit denk ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ajax verliest nu want geen Schone.
Maar goed.. met houten klaas Sightorsson op de vleugel wordt het ook smullen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik snap niet dat Quaresma in de basis staatStaat alleen maar talent in de weg daar bij Porto ...
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Jezus christus wat een team is dat Salzburg.
Dit is slechts het begin..quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jezus christus wat een team is dat Salzburg.![]()
Salzburg heeft ook met 3-0 van Bayern gewonnen in de winterstop als ik het goed heb. dat zegt ook wel wat![]()
Ze draaien ook lekker in de eigen competitie, zoals hier al meerdere keren is aangegeven. Maar het klootjesvolk verwacht dat Ajax dit gewoon ff makkelijk wint..quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:23 schreef Maver24 het volgende:
Salzburg heeft ook met 3-0 van Bayern gewonnen in de winterstop als ik het goed heb. dat zegt ook wel wat![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_compilatie_2.html
Wie heeft een link naar het volledige filmpje van 1:15?
edit: gevonden.
Mane 5* skillsHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Salzburg
Hala Madrid !
Niet goed voor het vaderlandse voetbal dit. Het is wel duidelijk waar de puntjes weer vandaan moeten komen.![]()
Er zijn dit seizoen al heel wat meer puntjes binnengehaald door Ajax hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Toefjes het volgende:
Niet goed voor het vaderlandse voetbal dit. Het is wel duidelijk waar de puntjes weer vandaan moeten komen.
Ow, tellen CL punten zwaarder? Weet niet hoe dat allemaal in elkaar zitquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er zijn dit seizoen al heel wat meer puntjes binnengehaald door Ajax hoor.![]()
Nicht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
Livestream van de kleedkamer van Ajax in de rust pl0x.![]()
Gewoon volledig weggespeeld worden in de Arena.Gebeurt niet zo vaak. Knap.
Serero.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
In de rust geeft Frank wel even een preek en dan komt Serero erin en dan winnen we gewoon even met 3-2.Echt een speler die je nodig hebt bij een 2-0 achterstand terwijl je middenveld compleet overlopen wordt. Afrikaanse beul dat het is.
En ze vinden even een kuur voor kanker uit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
In de rust geeft Frank wel even een preek en dan komt Serero erin en dan winnen we gewoon even met 3-2.![]()
Dan nog, je hebt 2 tegengoals, europees is dat niet goedquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
In de rust geeft Frank wel even een preek en dan komt Serero erin en dan winnen we gewoon even met 3-2.![]()
Vantevoren zeggen dat je de Europa League gaat winnen (Schone) of dat de halve finale toch wel minstens het doel is en dan dit
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Timing_Turnerquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vantevoren zeggen dat je de Europa League gaat winnen (Schone) of dat de halve finale toch wel minstens het doel is en dan dit![]()
![]()
Vantevoren zeggen dat je eenvoudig kampioen wordt met het wonderkind Bakkali op linksbuiten en dan ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vantevoren zeggen dat je de Europa League gaat winnen (Schone) of dat de halve finale toch wel minstens het doel is en dan dit
Wie heeft dat gezegd bij PSV danquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vooraf zeggen dat je eenvoudig kampioen wordt met het wonderkind Bakkali op linksbuiten en dan dit
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
HHAHHAHAHAA!
Elke dag![]()
Nou dat was een leuke wedstrijd.
Lees net dat Bing wordt vervangen op Windows Phone door een spraakassistent, net zoals Siri. Bij Microsoft zal de dienst Cortana heten, die naam kennen we natuurlijk van Halo. Nu gaan de geruchten dat de stem door dezelfde stemactrice zal worden verzorgd. Best wel vet.
------------
HOOOLLLLYYYYY SHIT![]()
Bakkali speelt rechtsbuiten flapdrolquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vantevoren zeggen dat je eenvoudig kampioen wordt met het wonderkind Bakkali op linksbuiten en dan dit![]()
Hij speelt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:42 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Bakkali speelt rechtsbuiten flapdrolhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:42 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Bakkali speelt rechtsbuiten flapdrol![]()
Elke dag![]()
Goede comebackquote:
Elke dag![]()
Derksen ook weer die geen idee heeft van wat Salzburg voor ploeg is en er maar vanuit gaat dat Ajax dat wint. Benieuwd hoe die dat straks recht lult
Elke dag![]()
Die lelijke?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Rutte my words? ha ha haquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef Lindgren. het volgende:
Het wordt nog wel 3-3. [ afbeelding ] my words.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, dat je als PSV'ers dit Ajax uit durft te lachen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dit jaar nog niet gelachen om andere clubs.![]()
Je moet je kapot schamen als je uit dat deel van Nederland komt.
Dit ja. Alles in NL afkraken, maar wel denken dat Ajax dit Salzburg ff wegtikt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Derksen ook weer die geen idee heeft van wat Salzburg voor ploeg is en er maar vanuit gaat dat Ajax dat wint. Benieuwd hoe die dat straks recht lult![]()
Echt waar , heeft Derksen dat gezegd? die heeft geen verstand van voetbal bij dezequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Derksen ook weer die geen idee heeft van wat Salzburg voor ploeg is en er maar vanuit gaat dat Ajax dat wint. Benieuwd hoe die dat straks recht lult![]()
Huh wat?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dit jaar nog niet gelachen om andere clubs.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat je als PSV'ers dit Ajax uit durft te lachen.![]()
Je moet je kapot schamen als je uit dat deel van Nederland komt.
Elke dag![]()
twitter:aad300 twitterde op donderdag 20-02-2014 om 21:37:32Heerlijk om eens fris aanvallend voetbal te zien ipv dat saaie positiespel #superpressie #ajasal 0-2 reageer retweet
![]()
Welnee. Ik geef rustig toe dat we kapotgespeeld worden door een team waarvan Ajax het niet verwachtte, maar dat je als PSV'er durft te lachen is echt te triest voor woorden.quote:![]()
Vooraf grote praat en ondertussen bijna degraderen.![]()
Koning Aad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:49 schreef Maver24 het volgende:
twitter:aad300 twitterde op donderdag 20-02-2014 om 21:37:32Heerlijk om eens fris aanvallend voetbal te zien ipv dat saaie positiespel #superpressie #ajasal 0-2 reageer retweet
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik doe lekker mee met lachen want Feyenoord krijgt dat altijd over zich heen wanneer ze nog geen eens de groepsfase halen. (of zelfs Europeesquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Welnee. Ik geef rustig toe dat we kapotgespeeld worden door een team waarvan Ajax het niet verwachtte, maar dat je als PSV'er durft te lachen is echt te triest voor woorden.![]()
)
Mijn Ajax vrienden beginnen ook de hele tijd over Feyenoord. Ik heb het idee dat niet iedereen naar dezelfde wedstrijd kijkt, staat bij jullie ook Ajax - Salzburg aan?![]()
Niveautje ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Welnee. Ik geef rustig toe dat we kapotgespeeld worden door een team waarvan Ajax het niet verwachtte, maar dat je als PSV'er durft te lachen is echt te triest voor woorden.![]()
En niemand die grote praat had, alleen bewondering voor hoe PSV speelde begin van het seizoenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou hup Bojan op de eerste Transaviavlucht naar Spanjolenland pl0x.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Niemand? Jij misschien niet, maar er waren heus wel van die kneusjes die zoiets geroepen hebben hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niveautje dit
En niemand die grote praat had, alleen bewondering voor hoe PSV speelde begin van het seizoen![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal Red Bull gedronken voor de wedstrijd.![]()
Naja dan hoeft het alsnog niet over en tegen mij gezegd te wordenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niemand? Jij misschien niet, maar er waren heus wel van die kneusjes die zoiets geroepen hebben hoor
Elke dag![]()
Herkenbaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn Ajax vrienden beginnen ook de hele tijd over Feyenoord. Ik heb het idee dat niet iedereen naar dezelfde wedstrijd kijkt, staat bij jullie ook Ajax - Salzburg aan?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo zie je hoe snel het kan gaan. Van bijna 2e in de poule naar kansloos verliezen van Red Bull #ajasal
Feyenoord Rotterdam![]()
Tsjah, je weet hoe het hier gaat. Je komt niet voor niks even stoken natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja dan hoeft het alsnog niet over en tegen mij gezegd te worden![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, je weet hoe het hier gaat. Je komt niet voor niks even stoken natuurlijk.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, je weet hoe het hier gaat. Je komt niet voor niks even stoken natuurlijk.
Hala Madrid !
Is nog de enige die strijd levert, en dan bitchen op.hem Haha xDquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
Nou hup Bojan op de eerste Transaviavlucht naar Spanjolenland pl0x.![]()
haha xD ja voor dat geld wil ik ook wel wat slidings maken xDquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Is nog de enige die strijd levert, en dan bitchen op.hem Haha xDhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Supergeil als er morgen iemand komt om de keuken te verbouwen. Dan moet er natuurlijk geneukt worden.![]()
Dan wordt je meestal geneukt tochquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Zhano het volgende:
Supergeil als er morgen iemand komt om de keuken te verbouwen. Dan moet er natuurlijk geneukt worden.?
Hala Madrid !
Dit is verreweg het slechtste Ajax wat ik ooit gezien hebSchandalig slecht
![]()
Die goal van Soriano![]()
![]()
Cillessen
![]()
Nou ja, niet dat Vermeer zo'n bal had gepakt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef dion_v_k het volgende:
Dit is verreweg het slechtste Ajax wat ik ooit gezien hebSchandalig slecht
![]()
Die goal van Soriano![]()
![]()
Cillessen
![]()
Griezmann in FIFA 15quote:
Hala Madrid !
Hij verdiende het dit jaar al maar helaas pas bij de UPquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft wel bazenstats zeg
Hala Madrid !
0906 0987 Voor de beste tijd van je leven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zou geld betalen om nu live Frank de Boer te kunnen horen.![]()
RB Salzburg heeft ook zieke faciliteiten met al dat geld van Redbull. Ziek trainingscomplex etc.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Maver24 het volgende:
Derksen heeft waarschijnlijk Salzburg nog nooit eerder zien voetballenHala Madrid !
Ik had em voor 1,2m gisteren, vandaag is hij al weer 1,35m op de xbox , nice profit mocht ik em gaan verkopenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij doen is dit een zeer goed gemiddelde![]()
Ik zal zo ook eens kijken voor hoeveel ik em kan verkopenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had em voor 1,2m gisteren, vandaag is hij al weer 1,35m op de xbox , nice profit mocht ik em gaan verkopen![]()
Ja euhh of ik mijn eigen naam niet uit kan spreken (of zoiets)quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zou geld betalen om nu live Frank de Boer te kunnen horen.![]()
Mag ik hem niet even lenen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had em voor 1,2m gisteren, vandaag is hij al weer 1,35m op de xbox , nice profit mocht ik em gaan verkopen![]()
Ik ben er al aan gewend geraakt eigenlijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hier word ik echt geschift van:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik had er hiervoor niet zo erg last van eigenlijk alleen vandaag.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben er al aan gewend geraakt eigenlijk
Suarez verkopen aan Liverpool en Sigthorsson opstellenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Geen Suarez gebruiken in deze reclame.
http://nl.forvo.com/word/frank_de_boer/quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja euhh of ik mijn eigen naam niet uit kan spreken (of zoiets)
Even op de playknop bij Lindgren drukken.
Dan moet hij eerst even bij Tim bietsen voor wat extra coins.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Maver, leen mij Ibra eventjes please...
[ afbeelding ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#bohhh #schitterend #voorinhetplakboekhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
Haha, jij houdt een database bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#bohhh #schitterend #voorinhetplakboek
[ Bericht 4% gewijzigd door Tobi-wan op 20-02-2014 22:18:42 ]![]()
wauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#bohhh #schitterend #voorinhetplakboek'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gezien. ha ha ! TR gemacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#bohhh #schitterend #voorinhetplakboekRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn pa zit er met wat vrienden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik was al lang naar huis geweest als ik daar zatSmste net ook al "Treintje eerder thuis?"
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik was al lang naar huis geweest als ik daar zatJaja, dit zijn de eckte. Zijn er al niet bij, maar anders gingen ze eerder weg. Respect.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn pa zit er met wat vrienden.Smste net ook al "Treintje eerder thuis?"
![]()
Bij een fucking slecht concert blijf je toch ook niet kijken? Hell zelfs bij een slechte film in de bioscoop ga ik eerder naar huis waarom zou ik dan bij zo'n wan vertoning wel blijven zittenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Jaja, dit zijn de eckte. Zijn er al niet bij, maar anders gingen ze eerder weg. Respect.![]()
Chernomorets houdt Lyon op 0-0 en Ludogorets staat in Rome te winnen van Lazio.
PSV zat gewoon in de poule des doods![]()
![]()
Het was een grapjen. Ik ben nog nooit eerder weggegaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Jaja, dit zijn de eckte. Zijn er al niet bij, maar anders gingen ze eerder weg. Respect.Ekte ekte zoals jij gaan natuurlijk sowieso gewoon nooit heen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij een fucking slecht concert blijf je toch ook niet kijken? Hell zelfs bij een slechte film in de bioscoop ga ik eerder naar huis waarom zou ik dan bij zo'n wan vertoning wel blijven zittenIk kom zelden bij Ajax idd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het was een grapjen. Ik ben nog nooit eerder weggegaan.Ekte ekte zoals jij gaan natuurlijk sowieso gewoon nooit heen.
![]()
Ik had me lekker een hotdog gescoord of wat lekkers bij de FEBO en was de kroeg in gegaan tijdens de rust![]()
![]()
en bij heerenveen? à la vendermer gewoon nog nooit geweest?quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Watquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
en bij heerenveen? à la vendermer gewoon nog nooit geweest?Thuis alles heen, uit heel af en toe (ook ivm werk) en Europees ook altijd. (Al is dat natuurlijk wel goedkoper dan bij Ajax)
![]()
Kampl en Manequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:48 schreef Lindgren. het volgende:
Berisha en Kampl.Nu nog even Rodnei die invalt en we zijn compleet.
[ afbeelding ]
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
WatThuis alles heen, uit heel af en toe (ook ivm werk) en Europees ook altijd. (Al is dat natuurlijk wel goedkoper dan bij Ajax)
hap hap haphallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
oke even een grappig grapje tussendoor hoe heet ozz als hij doe het zelver ishallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is Serero nu geblesseerd? Ik heb de wedstrijd tegen Heerenveen niet gekeken want ik was uit eten op verjaardagsvisite.quote:![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
oke even een grappig grapje tussendoor hoe heet ozz als hij doe het zelver is![]()
![]()
Wil je fittie?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
oke even een grappig grapje tussendoor hoe heet ozz als hij doe het zelver isOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: