SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het voor geen meter loopt en ik sta in de 2e helft met 2 doelpunten verschil achter dan pak ik met 1 van mijn 2 CDMs een rode kaart. Om de een of andere reden veranderd het hele spel daardoor.quote:
Nu was het potje net wel heel overdreven. 5x scoren terwijl je met 10 man staat. Maar 2 wedstrijden daarna gebeurde het weer, deze keer in de finale.
Ik speel met Serie A team tegen een BPL team. Gelukkig was hij echt heel slecht in penalty's![]()
![]()
Nee, op het officiële forum wordt steen en been geklaagd. Maar niets helpt. Het wordt elke dag erger. Van de week had ik nog dat het bij een goal voor tegenstander crashte en ik geen verlies kreeg. Nu is het bij elke tegengoal een vastloper en verliespartij. Echt konkah gaar. Webapp loopt ook om de minuut vast. Net gedegradeerd met 0-0-6 haha, binnen een half uurtje denk ik. Aidshoereschijtbedrijf.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben ze geen klachten site voor dit soort zaken,![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als het voor geen meter loopt en ik sta in de 2e helft met 2 doelpunten verschil achter dan pak ik met 1 van mijn 2 CDMs een rode kaart. Om de een of andere reden veranderd het hele spel daardoor.
Nu was het potje net wel heel overdreven. 5x scoren terwijl je met 10 man staat. Maar 2 wedstrijden daarna gebeurde het weer, deze keer in de finale.
[ afbeelding ]
Ik speel met Serie A team tegen een BPL team. Gelukkig was hij echt heel slecht in penalty's![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen eigen FUT-kaart ontwerpen als carnavalspak.
[ afbeelding ]![]()
Ik voel me vereerd.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hamsik op CAM![]()
![]()
![]()
Hernanes is ook top maar Hamsik scoort aan de lopende band
Gomez begint ook eindelijk op gang te komen. Speelt altijd wel lekker maar scoorde niet heel veel. Maar laatste 33 wedstrijden heeft hij er 43 gescoord.
[ Bericht 10% gewijzigd door Tobi-wan op 20-02-2014 17:35:23 ]![]()
Hamsik heeft wel lekkere longshots.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Hamsik op CAM![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gomez begint ook eindelijk op gang te komen. Speelt altijd wel lekker maar scoorde niet heel veel. Maar laatste 33 wedstrijden heeft hij er 43 gescoord.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hamsik is echt perfect als CM in 433(3) lijkt me. Zoveel goede spelers in de Serie A centraal op het middenveldquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Hamsik op CAM![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gomez begint ook eindelijk op gang te komen. Speelt altijd wel lekker maar scoorde niet heel veel. Maar laatste 33 wedstrijden heeft hij er 43 gescoord.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat een geniale troll is deze man toch. Bij de NOS zat hij ook al steeds te kutten alsof hij straalbezopen was
http://video.cnbc.com/gal(...)IiIsInNlYXJjaCI6IiJ9
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hehehe, was net ook op Ned 1.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:07 schreef Tim86 het volgende:
Wat een geniale troll is deze man toch. Bij de NOS zat hij ook al steeds te kutten alsof hij straalbezopen was
http://video.cnbc.com/gal(...)IiIsInNlYXJjaCI6IiJ9
![]()
![]()
[ afbeelding ]
'Murica
Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
Doe dit weekend mee met FUT United. Maak kans op epische prijzen! Meer info volgt morgen!
op fifa FB account..
wat moet ik me hier nou weer bij voorstellen dan ..?
morgen komt er meer info ofzo..![]()
Vorig jaar was er ook zoiets volgens mij?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:27 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Doe dit weekend mee met FUT United. Maak kans op epische prijzen! Meer info volgt morgen!
op fifa FB account..
Haha, er staat: "maak je klaar"quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:27 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
op fifa FB account..
In de reacties staan talloze opmerkingen dat ze eerst de server en webapp maar eens moeten fiksenquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:27 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
op fifa FB account..
morgen komt er meer info ofzo..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
haha ja dat zag ik ook xD..quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In de reacties staan talloze opmerkingen dat ze eerst de server en webapp maar eens moeten fiksen
en terecht!![]()
Dit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar was er ook zoiets volgens mij?
http://www.fifauteam.com/fut-united-win-1-million-coins/NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, precies, deze dusquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit.
http://www.fifauteam.com/fut-united-win-1-million-coins/Gaat helemaal nergens over
![]()
![]()
Misschien gaat het dit jaar anders. Maar vorig jaar ging het inderdaad nergens overquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, precies, deze dusGaat helemaal nergens over
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |