Het is die man zijn hobby, doe je niks aan.. Zodra het pak aan word getrokken zonder geldige reden dan is het natuurlijk een ander verhaal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:26 schreef Thaboel het volgende:
https://www.facebook.com/zwarte.wolven/photos
Ik had zelfs van NatRessers toch beter verwacht...
Ik dacht eerst dat je oud nieuws had gepost. Maar ik was in de war met die aflevering mbt Arnhem.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Vanaf 2 maart op BNN: De Langste Dag.
Een groep jongeren krijgt training van het Korps Mariniers en de Landmacht om zo klaar te zijn voor de grote finale: het naspelen van D-Day, 70 jaar na dato.
Bekijk de trailer via onderstaande link, kijken dus...!
quote:
Schoenen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:07 schreef BredeBroeder het volgende:
NSN 17-120-1869 iemand?
En de neuk = wijziging pakketrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wijziging is gewoon een verandering in je pakketrechten."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schoenen.Wat zijn pakketrechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wijziging is gewoon een verandering in je pakketrechten.![]()
Op welke pakketten kleding en uitrusting jij recht hebt.quote:
Mooi, ik heb meer rechtenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op welke pakketten kleding en uitrusting jij recht hebt.
Niet noodzakelijk. Kan gewoon zijn dat er één is gewijzigd in een nieuwe.quote:
Ik hoef niks te ruilen of in te leveren dus krijg gewoon meer gratis zooiquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk. Kan gewoon zijn dat er één is gewijzigd in een nieuwe.
Staat zelfs op jouw kledinglijst.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het zal wel weer algemeen bekend zijn.
Die heb ik allang niet meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Staat zelfs op jouw kledinglijst.
Ook dat is geen zekerheid bij het KPU.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik hoef niks te ruilen of in te leveren dus krijg gewoon meer gratis zooi
Ah, dan was eenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die heb ik allang niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |