Wordt dus niet leuk?quote:Op zondag 23 februari 2014 09:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Straks naar de verjaardag van mijn oudje. Zal wel weer fantastisch worden…
Ekte bazen verkruimelen de wiet en snuiven dat opquote:Op zondag 23 februari 2014 09:40 schreef Trollscience het volgende:
ik heb net een lijntje thc gesnoven
quote:Op zondag 23 februari 2014 10:52 schreef Amarantha het volgende:
Goedemorgen. Gisteren was tofVet veel gekocht op de huishoudbeurs hihi
Echt veel gekochtquote:
Leuk tochquote:Op zondag 23 februari 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt veel gekochtO.a een nieuwe tas waar ik zo blij mee ben
Beide. Mijn tas was maar een 10tje en bij de zelfde stand heb ik ook 2 etuis gekocht voor 5 euro samen. O.a één van Paul Frankquote:Op zondag 23 februari 2014 12:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Leuk tochZijn de items op zo'n beurs ook goedkoper of is er gewoon veel meer aanbod?
Leuk dagje uit gehad dus en er ook nog wat bruikbaars aan overgehoudenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beide. Mijn tas was maar een 10tje en bij de zelfde stand heb ik ook 2 etuis gekocht voor 5 euro samen. O.a één van Paul FrankAllemaal lekkere dingen gekocht voor weinig geld. Autodrop, Milka, Werther's Original, Toffifee. Ook een super fijne kussen gekocht voor als ik in de woonkamer op de bank wil hangen, zit microfiber in ofzo oh en nog meer spullen haha
Koel.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb wel een foto, zal hem eens uploaden. Gisteren mijn buit op de foto gezet
Mango en joint is dus echt een gouden combinatiequote:Op zondag 23 februari 2014 12:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Leuk dagje uit gehad dus en er ook nog wat bruikbaars aan overgehoudenIk ben gister vooral heel lui geweest, heb het huis schoongemaakt en ben daarna lekker de hele middag achter de pc gaan hangen. 'S avonds mango gegeten, jointje gerookt en nog wat andere dingen gedaan. Heb me wel vermaakt, die joint klapte er goed in icm de mango.
quote:Op zondag 23 februari 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Op de foto missen 2 kralenarmbandjes (had ze meteen om gedaan). Parfum & niveau testers kreeg ik gratis bij mijn aankopen. De Red Bull kregen we buiten gratis, in totaal 4 blikken gratis gehad haha maar 2 moest ik ter plekke opdrinken omdat ik nog niet naar huis ging op dat moment
Ik had nog een doos autodrop maar heb ik aan mams gegevenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:29 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Met al dat etenswaar moet je vreetkick wel te stillen zijn denk ikGoed bezig, leuke spullen
Klopt, het effect is veel meer aanwezig en duurde bij mij twee keer zo lang. Ik heb de mango een half uur voordat ik ging roken gegeten, had misschien wat eerder gemoeten aangezien ik het versterkte effect pas na drie kwartier begon te merken. En ik heb me verder heel erg vermaaktquote:Op zondag 23 februari 2014 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mango en joint is dus echt een gouden combinatieKlinkt alsof jij je dus ook wel hebt vermaakt
Ik lust echt geen mangoquote:Op zondag 23 februari 2014 12:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, het effect is veel meer aanwezig en duurde bij mij een keer zo lang. Ik heb de mango een half uur voordat ik ging roken gegeten, had misschien wat eerder gemoeten aangezien ik het versterkte effect pas na drie kwartier begon te merken. En ik heb me verder heel erg vermaakt
Ook niet als hij lekker rijp is? Ik vond het erg lekker, heerlijk zoet. Heb er later nog wat gegeten tijdens de vreetkickquote:Op zondag 23 februari 2014 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lust echt geen mangoAnders zou ik het een keer uitproberen.
Toffifee is ook niet mijn favoriet. Ik ben meer van de koekjes, chocolade en salmiakquote:Op zondag 23 februari 2014 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had nog een doos autodrop maar heb ik aan mams gegevenen de toffifee is voor mijn vriend want ik lust dat niet
Ik vind de hazelnoot binnen in niet lekker, that's allquote:Op zondag 23 februari 2014 12:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Toffifee is ook niet mijn favoriet. Ik ben meer van de koekjes, chocolade en salmiak
Gandia shore al gezien ?quote:
Ik vind ze helemaal niet lekker, smaak staat me niet aanquote:Op zondag 23 februari 2014 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind de hazelnoot binnen in niet lekker, that's allSalmiak is ook lekker, moet ik binnenkort ook weer eens halen
Oh ik vind dingen juist snel beter als het wel ergens door zit. Stukjes hazelnoot in chocolade vind ik nog wel lekker en appelkoeken enz vind ik ook wel lekker maar losse appels niet en losse hazelnoten ook niet (sowieso hele hazelnoten niet)quote:Op zondag 23 februari 2014 12:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vind ze helemaal niet lekker, smaak staat me niet aanHazelnoten lust ik op zich wel maar niet als het ergens door zet
Zelfde als appels, deze vind ik heel lekker, appelmoes lust ik ook wel maar met bijvoorbeeld appeltaart of appelflappen hoef je me niet aan te komen, jakkie bah.
Precies het tegenovergestelde dusquote:Op zondag 23 februari 2014 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vind dingen juist snel beter als het wel ergens door zit. Stukjes hazelnoot in chocolade vind ik nog wel lekker en appelkoeken enz vind ik ook wel lekker maar losse appels niet en losse hazelnoten ook niet (sowieso hele hazelnoten niet)
Oeh, deze had ik gemist. Alles was oke, was alleen niet op FOK! aanwezig tijdens de rushquote:
Spaanse versie leuk als je stonend bent.quote:
Ze hadden ook een Poolse versiequote:Op zondag 23 februari 2014 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spaanse versie leuk als je stonend bent.
Dit is de laatste post die ik van haar kan vinden: ONZ / [ONZ STONERS!] #606 amarantha is lief O+quote:
quote:
Lijkt alsof ze FOK! een beetje vergeten isquote:Op zondag 23 februari 2014 13:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit is de laatste post die ik van haar kan vinden: ONZ / [ONZ STONERS!] #606 amarantha is lief O+
Jezus happert.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]Je hebt haar in je sign staan. Daarom vroeg ik het me ook ineens af
Heb haar DM gestuurdquote:Op zondag 23 februari 2014 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt alsof ze FOK! een beetje vergeten is
Dat laatste is sowieso waar. Ik vroeg het me door zijn sign afquote:
ohquote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]Je hebt haar in je sign staan. Daarom vroeg ik het me ook ineens af
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ohkdacht dat het een of andere bijnaam was voor een andere user
Zegt FL dat ik hap terwijl je het echt niet wistquote:
Ben jij stoned ofzo ;squote:Op zondag 23 februari 2014 13:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ohkdacht dat het een of andere bijnaam was voor een andere user
lol laffing out loudquote:Op zondag 23 februari 2014 13:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Zegt FL dat ik hap terwijl je het echt niet wist
Gezien onderstaande post is die kans aanwezig.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:09 schreef Trollscience het volgende:
uit het raam hangen met een (wiet)sigaretje en nonstop indiepop
Whehehe, je gaat best hard he? Combo is echt heerlijkquote:Op zondag 23 februari 2014 12:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Leuk dagje uit gehad dus en er ook nog wat bruikbaars aan overgehoudenIk ben gister vooral heel lui geweest, heb het huis schoongemaakt en ben daarna lekker de hele middag achter de pc gaan hangen. 'S avonds mango gegeten, jointje gerookt en nog wat andere dingen gedaan. Heb me wel vermaakt, die joint klapte er goed in icm de mango.
Gaat heel hard, het effect is ook heel anders dan zonder mango, vind het erg relax. Ik word niet snel draaierig van een joint maar gister kon ik niet meer recht op mijn benen staanquote:Op zondag 23 februari 2014 13:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehehe, je gaat best hard he? Combo is echt heerlijkAfgelopen 2 dagen 6 mango's gegeten.
Altijd al, toen ik nog in Suriname woonde at ik ieder dag 2 mango's. Ben pas recent achter gekomen dat wiet en mango's een gouden combo isquote:
Whahaha dan ging je wel heel hardquote:Op zondag 23 februari 2014 13:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat heel hard, het effect is ook heel anders dan zonder mango, vind het erg relax. Ik word niet snel draaierig van een joint maar gister kon ik niet meer recht op mijn benen staan![]()
En mango's zijn ook nog eens heel gezond, wat willen we nog meer
Die is kut deze tof,quote:Op zondag 23 februari 2014 13:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze hadden ook een Poolse versie!
Naar de sjop dan maar.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:34 schreef Trollscience het volgende:
godver ik wil meer wiet maar met dat hele telegram/whatsapp drama is er natuurlijk geen enkele dealer bereikbaar
Waar kijk je dat? Ik zal eens een aflevering checkenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die is kut deze tof,
Al kijk ik meer uit naar de Mexicaanse versie even kijken of ze Drugs Kartel mensen toevoegen.
Dan hoor je ook nog niet te blowen,quote:
http://www.gemistvoornmt.nl/serie/Gandia%20Shorequote:Op zondag 23 februari 2014 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar kijk je dat? Ik zal eens een aflevering checken
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan hoor je ook nog niet te blowen,
Gewoon geen zin inquote:Op zondag 23 februari 2014 10:52 schreef Amarantha het volgende:
Goedemorgen. Gisteren was tofVet veel gekocht op de huishoudbeurs hihi
[..]
Wordt dus niet leuk?
Aflevering 1 enz doen het niet meerquote:Op zondag 23 februari 2014 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
http://www.gemistvoornmt.nl/serie/Gandia%20Shore
aleequote:Op zondag 23 februari 2014 13:51 schreef Amarantha het volgende:
[.leen twee doet het niet toch. Je moet op open ij mediaplayer klikken heb je vlc?
Aflevering 1 enz doen het niet meer
quote ging misquote:
and he the chef cause he'll cook you something up to get your mouth watered, yeah some old sbhitquote:Op zondag 23 februari 2014 21:28 schreef OllieWilliams het volgende:
roll that shit, light that shit, smoke it![]()
quote:De dertienjarige Danielle Lei zette een kraam neer voor The Green Cross medicinale marihuana-apotheek in San Francisco. Na twee uur had ze maar liefst 117 dozen koekjes verkocht.
quote:Op maandag 24 februari 2014 09:36 schreef Murdera het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ij-wietapotheek.html
[..]
Ja ook wel goedquote:Op maandag 24 februari 2014 11:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Jazeker. Momenteel op kantoor druk aan het werk![]()
Met jou?
Toppie. Ook mango's gehaald?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook wel goedNet even boodschappen gedaan, weer allemaal chille dingen in huis
Whuuuut!!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:06 schreef bondage het volgende:
[..]
http://www.theweedblog.co(...)consuming-marijuana/
Bij mij werkte het.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:57 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Whuuuut!!![]()
Ik ga dit proberen, zaterdag op de markt twee goed rijpe mango's gehaald en ik heb ook nog een stengel citroengras.
Denk dat ik van de citroengras een thee maak en een fruitsalade van de mango. Wel een goed iets, als ik een vreetkick heb dan ga ik sneller aan de vettige hap ipv gezond te doen.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 09:36 schreef Murdera het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ij-wietapotheek.html
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |