Giggetyquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:06 schreef Dimachaerus het volgende:
kk heb nu gewoon 7 meisjes op snapchat
zojuist nudie gekregen in corsett van brunette 9/10 lichaam
en 1,65 noorwegse cup d heeft story geplaatst met dr tits omfgg :p
hoezo niet liften voor meisjes
inb4 boze veer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Robo! Ik ga morgen m'n veertje doen. Maar ik twijfel sinds vandaag ineens weer of ik hem wel op sleutelbeen wil doen![]()
Maar weet geen betere plek ofzo
De tactiek die je nu gebruikt had gewerkt in andere omstandigheden, nu niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij weet wel precies wat je moet doen om mij te overtuigen dat ik niks moet sturen he.
Je hebt gewoon geen FOK!gamequote:Op donderdag 20 februari 2014 19:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
De tactiek die je nu gebruikt had gewerkt in andere omstandigheden, nu niet.
We moeten wel oppassen voor blessures, gevaarlijke sport hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en anders geef ik jou gewoon de schuld![]()
Dat javooral als jouw steen dan precies goed komt te leggen. Zou zeker een victory dance doen.
Nou zeg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou die pics kun je dus op je buik schrijven.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:41 schreef krioro het volgende:
[..]
We moeten wel oppassen voor blessures, gevaarlijke sport hoor.
[ afbeelding ]
Als je over zoiets nu twijfels hebt zou ik misschien de afspraak verzetten... Want als je ineens een andere plek wilt en er niet goed over nadenkt krijg je dadelijk spijtquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Robo! Ik ga morgen m'n veertje doen. Maar ik twijfel sinds vandaag ineens weer of ik hem wel op sleutelbeen wil doen![]()
Maar weet geen betere plek ofzo
Watn (k)neusquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:41 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja maar ik heb er al vet lang over nagedacht en nu 1 dag van tevoren ga ik ineens zitten twijfelenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als je over zoiets nu twijfels hebt zou ik misschien de afspraak verzetten... Want als je ineens een andere plek wilt en er niet goed over nadenkt krijg je dadelijk spijt
Ja het is zeker niet voor watjesquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:41 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:44 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Zo hilarisch was ie nou ook weer niet, meid.
Wow bitch je praat niet zo over curling hier omfgquote:
Ik begrijp niet wat je bedoelt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
De tactiek die je nu gebruikt had gewerkt in andere omstandigheden, nu niet.
Kan je niet eerst zo eentje van de kauwgom doen. Om te kijken hoe het staat?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er al vet lang over nagedacht en nu 1 dag van tevoren ga ik ineens zitten twijfelenIs toch achterlijk. Maar ga eerst het silhouetje van het vogeltje doen, en dan check ik wel verder op 't moment zelf
ssst!quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow bitch je praat niet zo over curling hier omfg
Ja komt ook gewoon door de spanning misschien... Denk dat je het morgen vanzelf wel weet wat je moet doenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er al vet lang over nagedacht en nu 1 dag van tevoren ga ik ineens zitten twijfelenIs toch achterlijk. Maar ga eerst het silhouetje van het vogeltje doen, en dan check ik wel verder op 't moment zelf
Nu mag ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja komt ook gewoon door de spanning misschien... Denk dat je het morgen vanzelf wel weet wat je moet doenen dan pics aub
Ja doet me gewoon pijn, zie dan hoe belangrijk deze voor me is en jij doet zo omfgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |