Ik heb zelf getekend met pen en ik vind het echt heel erg leuk staan. Alleen ik vind mijn sleutelbeenderen best mooi en ik ga dan dus ineens weer twijfelen ''of ik er wel een tattoo wil hebben''. Kwak hem liever weer ergens op m'n arm maarja, geen plek meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan je niet eerst zo eentje van de kauwgom doen. Om te kijken hoe het staat?
aahwwwquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja doet me gewoon pijn, zie dan hoe belangrijk deze voor me is en jij doet zo omfg
Zal ik doenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja komt ook gewoon door de spanning misschien... Denk dat je het morgen vanzelf wel weet wat je moet doenen dan pics aub
Ja kan juist ook weer je sleutelbeenderen meer op laten vallen - op een goede manier dus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb zelf getekend met pen en ik vind het echt heel erg leuk staan. Alleen ik vind mijn sleutelbeenderen best mooi en ik ga dan dus ineens weer twijfelen ''of ik er wel een tattoo wil hebben''. Kwak hem liever weer ergens op m'n arm maarja, geen plek meer
Oh dacht van jouquote:
They ain't 'bout that curling lyfe.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja doet me gewoon pijn, zie dan hoe belangrijk deze voor me is en jij doet zo omfg
Ja is gewoon een lifestyle, zit diep in je hart of het zit er niet kunnen anderen niet begrijpen denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:48 schreef krioro het volgende:
[..]
They ain't 'bout that curling lyfe.
Kan wel wat mensen bedenken.quote:
Ja is misschien ook wel zo. Alleen ik weet niet of ik daar altijd zo over blijf denkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kan juist ook weer je sleutelbeenderen meer op laten vallen - op een goede manier dus.
Precies. Curling on our minds 24/7, impeccable diet, alles.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is gewoon een lifestyle, zit diep in je hart of het zit er niet kunnen anderen niet begrijpen denk ik.
Ja lastig... Zou dan gewoon morgen even goed nadenken als je daar bent, maar denk nog steeds dat je die veer dan misschien beter andere keer kunt laten zetten asl je echt 100% zeker bent.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja is misschien ook wel zo. Alleen ik weet niet of ik daar altijd zo over blijf denkenIk wil bijv heel bewust géén tattoo op mijn ribben/zijkant/buik oid omdat ik dat gewoon ''naakt'' veel te mooi vind om te tatoeëren. Maar goed, ik zal morgen wel eens kijken wat de mogelijkheden zijn
Als die stomme kutroos nou niet op m'n pols zat
Veer pls.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja is misschien ook wel zo. Alleen ik weet niet of ik daar altijd zo over blijf denkenIk wil bijv heel bewust géén tattoo op mijn ribben/zijkant/buik oid omdat ik dat gewoon ''naakt'' veel te mooi vind om te tatoeëren. Maar goed, ik zal morgen wel eens kijken wat de mogelijkheden zijn
Als die stomme kutroos nou niet op m'n pols zat
Ja en in de zomer af en toe een potje jeu de boules ter ontspanning.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Precies. Curling on our minds 24/7, impeccable diet, alles.
Curl
Eat
Sleep
Repeat
Ja, dat is wel beter he. Wel lullig voor hemquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja lastig... Zou dan gewoon morgen even goed nadenken als je daar bent, maar denk nog steeds dat je die veer dan misschien beter andere keer kunt laten zetten asl je echt 100% zeker bent.
Weet niet hoe goed je die artist kent enzo maar misschien kun je wel zo'n afdruk maken om te kijken hoe je het dan vindt zeg maar. Lullig misschien wel, maar betekent niet dat je hem helemaal niet meer laat zetten? Alleen even zeker van de plaats zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dat is wel beter he. Wel lullig voor hemMaar idd, niets doen als er twijfel is. Naja, maar eens checken wat ik wil als het vogeltje er op zit dan
Ja hij heeft mijn roos bijgewerkt, dus 1x eerder gezien. Maar ja, dat ga ik hem sowieso vragen. Hoewel dat beetje op hetzelfde neerkomt als dat ik zelf iets teken met pen natuurlijk.. En zoals ik al zei, vond ik dat dus wel echt tof staan. Alleen twijfel ik gewoon of ik dat alsnog wel wil op die plekquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet niet hoe goed je die artist kent enzo maar misschien kun je wel zo'n afdruk maken om te kijken hoe je het dan vindt zeg maar. Lullig misschien wel, maar betekent niet dat je hem helemaal niet meer laat zetten? Alleen even zeker van de plaats zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |