Dan kijk je niet goed genoeg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Jeu de boules, bowlen, knikkeren, kan allemaal wel Olympisch worden als dat curling zie.
Hier zie je tenminste wie de winnaar is. Meeste stenen, meeste punten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Jeu de boules, bowlen, knikkeren, kan allemaal wel Olympisch worden als dat curling zie.
Ik ben tegen jurysporten, dacht dat dat inmiddels wel duidelijk was.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier zie je tenminste wie de winnaar is. Meeste stenen, meeste punten.
Altijd beter dan die jurydingen die ze dan sport noemen.
Niet zo op gelet maarquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben tegen jurysporten, dacht dat dat inmiddels wel duidelijk was.
De OP klopt niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:33 schreef hhh38 het volgende:
Als de OP klopt hadden ze die tweede toch helemaal niet hoeven weg te spelen?
Ja, omdat ze uitgerekend een jurysport gaan tonenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:36 schreef golfer het volgende:
Nou moet ik toch weer de BBC verlaten en naar de NOS overschakelen.
Ze hebben gelukkig geleerd van hun fouten en hebben er al twee keer geen reclame tussendoor gedaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:36 schreef golfer het volgende:
Nou moet ik toch weer de BBC verlaten en naar de NOS overschakelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |