Steen te laat loslaten bijvoorbeeld, dan wordtie direct uit het spel gehaald.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:00 schreef Falco het volgende:
Welke disciplinaire maatregelen tegen wat voor soort overtredingen zijn er mogelijk in deze sport?
Je hebt de hammer als je het vorige end niet scoorde.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:01 schreef JohnDDD het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal, zweden had toch net ook de hammer?
Kijk gewoon naar de gele <quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:02 schreef Zorro het volgende:
Hoe moeilijk is het om naar die knipperende figuurtjes linksboven in het scherm te kijken om te zien wie de hammer heeft?
Nog makkelijkerquote:
Ah bednankt, dacht altijd dat het om en om wasquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:02 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je hebt de hammer als je het vorige end niet scoorde.
Komt het regelmatig wel op neer, omdat je met de hammer vaak scoort.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:04 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ah bednankt, dacht altijd dat het om en om was
Dat is dan wel weer een beetje jammer inderdaad. Als de USA Canada weet te verslaan in het mannentoernooi van het IJshockey heb ik alleen nog kans op het kampioenschap denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:05 schreef hhh38 het volgende:
Dit is funest voor mijn nostradamus, helemaal als Canada ook nog boven de VS gaat eindigen in de medaillespiegel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |