Omdat de vorige eigenaar waarschijnlijk een Toyota/Lexus gekocht/geleased heeft en daar dus ook z'n oude auto ingeleverd had.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:15 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Wel in Nijnmegen, maar daar heb je weinig aan denk ik
Was overigens wel komisch. Moest bij Toyota/Lexus een Mazda 6 ophalen, dus ik loop over dat industrieterrein met het afleveradres al in zicht. Kijk ik rechts een zijstraat in richting een weg die parallel liep aan die waar ik toen liep, blijkt daar een Mazda dealer te zijn.
Ik snap de logica nog steeds niet, waarom een Mazda ophalen bij Toyota/Lexus als de Mazda dealer op nog geen 100m afstand is
Is dat niet het hoofdkantoor van Louwman?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:13 schreef kweenie1 het volgende:
Iemand al eens bij een zekere Toyota/Lexus dealer in Raamsdonksveer geweest? Moet ik morgen naartoe als eerste rit. Ik heb zelf al een beetje op google maps zitten kijken, maar ben niet helemaal zeker dat het daar is. Als ik het fout heb loop ik echt een pokke-eind voor jan joker
DMquote:Op zondag 23 februari 2014 22:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Is dat niet het hoofdkantoor van Louwman?
Waarom heb jij zoveel vrij.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:02 schreef Sarasi het volgende:
OMG YEAH!Schakelen!
![]()
Dus woensdag, donderdag en vrijdag direct open gezet. Morgen even de sollicitatie voor Honours afmaken en de studie bijwerken, dinsdag shoppen. En dan eindelijk weer werken.
Geen hertentamens, psychologie studeren, goed je werkgroepen indelen.quote:
Dat verklaart natuurlijk alles.quote:
Dat zal het wel zijn geweest, aangezien dat ding 180k km had. Nadenken op zondag is niet mijn sterkste kantquote:Op zondag 23 februari 2014 22:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat de vorige eigenaar waarschijnlijk een Toyota/Lexus gekocht/geleased heeft en daar dus ook z'n oude auto ingeleverd had.
Als ik zou weten wat ik moet verbeteren zou dat het probleem niet zijn. Maar 3 maart begint m'n begeleider weer, en dan is het waarschijnlijk al te laat..quote:Op maandag 24 februari 2014 15:27 schreef Sarasi het volgende:
Jemig, dat is wel heel erg balen.Dus nu moet je nog keihard aan de slag om alles voor de 28e verbeterd te krijgen?
Ohja, da's wel heel handig.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:31 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Als ik zou weten wat ik moet verbeteren zou dat het probleem niet zijn. Maar 3 maart begint m'n begeleider weer, en dan is het waarschijnlijk al te laat..
Bel maar gewoon zelf johquote:Op maandag 24 februari 2014 16:11 schreef RenaultSport het volgende:
Zal me benieuwen of ze mij gaan bellen of dat ik zelf weer een rit moet verwerven :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |