De A37 tussen Hoogeveen en Duitsland.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
FrieslandGroningen
En dan vooral het stuk tussen Winschoten en de duitse grens. RIjd nooit iemand, dus kan je makkelijk 200+ rijden.
![]()
En jij verwacht nu dat ik hem je stuur, nadat jequote:Op donderdag 20 februari 2014 13:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heb ik ook nog niet gehad.
Al wel eens eerder om gevraagd trouwens.
Ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:42 schreef trolley het volgende:
[..]
En jij verwacht nu dat ik hem je stuur, nadat jeover Friesland liep te zeuren?
![]()
Daarom: Flitsmeisterquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:39 schreef trolley het volgende:
[..]
Daarom: Friesland![]()
Vrijwel alle snelwegen 130![]()
Daarom is het fijn om Friesland binnen te rijden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:39 schreef trolley het volgende:
[..]
Daarom: Friesland![]()
Vrijwel alle snelwegen 130![]()
PM.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja.Maar iemand anders mag hem ook best sturen.
Deze man weet!quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:44 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Daarom is het fijn om Friesland binnen te rijden.![]()
Het is ook niet tussen 19-7 130km/u, nee, gewoon continu standaard 130km/u. Mooi land is het toch
Niet alleen in Friesland hoor. Ook hier in het prachtige Groningen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:48 schreef trolley het volgende:
[..]
Deze man weet!
Het heeft misschien ook wel te maken met rijgedrag. Beneden de rivieren rijdt men veel agressiever, en minder nauwkeurig, want iedereen heeft haast. Hier in Friesland heerst de rust, ruimte en leemte, waar mensen nog voor elkaar opzij gaan op de snelweg als iemand erlangs wil. Dat wordt beloond met het feit dat wij vrijwel overal 130 km/h mogen rijden
Ho ho, beneden welke rivieren?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:48 schreef trolley het volgende:
[..]
Deze man weet!
Het heeft misschien ook wel te maken met rijgedrag. Beneden de rivieren rijdt men veel agressiever, en minder nauwkeurig, want iedereen heeft haast. Hier in Friesland heerst de rust, ruimte en leemte, waar mensen nog voor elkaar opzij gaan op de snelweg als iemand erlangs wil. Dat wordt beloond met het feit dat wij vrijwel overal 130 km/h mogen rijden
Ik heb maar liefst twee hele centen opslag gekregenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:34 schreef Kiprollade het volgende:
Yes, de loonspecificatie ontvangen.
En ik heb te weinig gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:37 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik heb maar liefst twee hele centen opslag gekregen![]()
Ik mis ¤9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te paard!quote:
Bij mij dus niet. Misschien vinden ze dat ik na al die jaren wel voldoende heb betaaldquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:41 schreef trolley het volgende:
[..]
Te paard!![]()
Er is wel ¤11 ingehouden aan iets van verzekeringen he, tenminste, als je dat niet uit hebt gezet.
Hmm, daar zou je best nog wel eens gelijk in kunnen hebben. Gezien ik in januari 2013 voor EW ben begonnen met werken, en het hier de specificatie van januari 2014 betreftquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:46 schreef Schaafkaas het volgende:
Verzekering gaat toch er bij EW toch af in de maand dat je er voor het eerst kwam werken?
Dat is verzekering voor een geheel jaar, hebben ze de vorige keer al ingehouden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:41 schreef trolley het volgende:
[..]
Te paard!![]()
Er is wel ¤11 ingehouden aan iets van verzekeringen he, tenminste, als je dat niet uit hebt gezet.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:37 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik heb maar liefst twee hele centen opslag gekregen![]()
HA! Ik zevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou ik gewoon even een mailtje sturen. Waarschijnlijk hebben ze uren te weinig gerekend, of voorgeschoten onkosten vergeten uit te betalen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dat is verzekering voor een geheel jaar, hebben ze de vorige keer al ingehouden.
Heb ik al gedaan hoawr, i.p.v. de uitbetaalde 14,75 uur heb ik gewoon 16,5 uur gewerktquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:49 schreef trolley het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon even een mailtje sturen. Waarschijnlijk hebben ze uren te weinig gerekend, of voorgeschoten onkosten vergeten uit te betalen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:52 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan hoawr, i.p.v. de uitbetaalde 14,75 uur heb ik gewoon 16,5 uur gewerkt
Dat laat maar weer eens zien hoe vaak ik werk krijg t.o.v. van jouquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:57 schreef trolley het volgende:
[..]![]()
Ik heb mijn uren ook maar eens nagerekend, just for sure. Blijkt dat ze 40 uur uitbetaald hebben, terwijl ik er 40,5 heb gewerkt!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |