Depends, hoe groot is de lans van deze Dark Souls-ridder?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De moeilijkheid om bij je kontje te komen is net zo groot, zo niet groter, dan Dark Souls?
Zeg, we gaan t hier niet hebben over mijn Lance-a-lot!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Depends, hoe groot is de lans van deze Dark Souls-ridder?
Snel, gooi er wat XP/EP in! Turn back time!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:22 schreef Pheno het volgende:
Het niveau moet hoognodig weer opgekrikt worden
Tieten?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:22 schreef Pheno het volgende:
Het niveau moet hoognodig weer opgekrikt worden
Cher... Cherrylips. En hup, we zijn weer ontopic, voor zover dat mogelijk is in een SCquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snel, gooi er wat XP/EP in! Turn back time!
(O jee, Cher referentie)
Aquaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
If I could turn back tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiime
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nu hele rare beelden van een soort Zangief die oplicht
Die gaat andersquote:
owjaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die gaat anders
If only I could turn back time.
Ik schaam me dat ik t wistquote:
Misschien een wild avondje gehad met wat vrouwelijk personeel?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:45 schreef missbehavin het volgende:
Hm, er zit een rare lichte vlek in de vloerbedekking van boss man's kantoor. Zou ie iemand vermoord hebben en de bloedvlekken met bleek weggehaald hebben?
Daar lijkt me de vlek te groot voor. En bedankt voor die MIquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien een wild avondje gehad met wat vrouwelijk personeel?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar lijkt me de vlek te groot voor. En bedankt voor die MI
Misschien waren er een paar ongesteld?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar lijkt me de vlek te groot voor. En bedankt voor die MI
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien waren er een paar ongesteld?
Boss mantm is als een ware Ahab niet bang voor de rode zee natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien waren er een paar ongesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |