Ik was het nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Maar het was natuurlijk ook naïef om te denken dat die er nog zouden liggen
Sowieso, vaste werktijden zuigen. En nee, niet aan mijn piemel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:41 schreef Cue_ het volgende:
Om 9 uur beginnen en vervolgens pas om kwart voor 1 pauze t hebben
tot half 2.. en dan ben je om 4 uur weer klaar. Zou wel wat anders ingedeeld mogen worden.
Of een squirter?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien waren er een paar ongesteld?
Langs iddquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je kwam hier anders wel langs laatst!
Altijdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Moord lijkt je tot nu toe nog de prettigste optie, of niet?
quote:
Ik heb geen bastognes gehadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja. En mijn bastognes zijn weg.
Hier hoef je geen Sherlock Holmes voor te heten!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Je hebt vast het bewijsmateriaal opgegeten
Jij! Zeg er eens wat vanquote:
Waarvan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:17 schreef Seikcid het volgende:
Dikke bult!Ben de laatste maanden strakker dan strak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Montignac 4 teh win!!11!1
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben de laatste maanden strakker dan strak.
Beetje spuug en oefenen!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben de laatste maanden strakker dan strak.Montignac 4 teh win!!11!1
Mijn piemel, om precies te zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:03 schreef Seikcid het volgende:
Hier moet een piemel in!
[ afbeelding ]
Wie het eerst komt enzo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn piemel, om precies te zijn.
Dat soort lievige kindvrouwtjes doen me dus daadwerkelijk echt niets.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:03 schreef Seikcid het volgende:
Hier moet een piemel in!
[ afbeelding ]
Ze is 12 jaar ouder dan ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort lievige kindvrouwtjes doen me dus daadwerkelijk echt niets.
Nog minder dan de vrouw in t algemeen
Lippenstift, rouge, mascara, eye-liner, oogschaduwquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:16 schreef Seikcid het volgende:
Ik hou gewoon van natuurlijke schoonheden, de types die ook zonder make-up nog geweldig mooi zijn.
Staat tegenover dat ze wel previews van stoere videogames kan fixxen voor je.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:25 schreef stbabylon het volgende:
Kin aan één kant te puntig 3/10 would not
Kindvrouwtje zegt niks over leeftijd hequote:
Als jij het zegtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Staat tegenover dat ze wel previews van stoere videogames kan fixxen voor je.
Wijfquote:
Pfieuwquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort lievige kindvrouwtjes doen me dus daadwerkelijk echt niets.
Nog minder dan de vrouw in t algemeen
Dat vertroebeld je zicht ofzo? Lullig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lippenstift, rouge, mascara, eye-liner, oogschaduw
Ja, inderdaad, puur natuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |