De KGB is er blij mee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja, er wordt ineens over gebabbeld, en over nagedacht. Mensen gaan kijken watvoor messengers er eigenlijk allemaal bestaan. En dan blijkt er ineens iets veul beters te zijn.
Omdat Whatsapp gewoon prima werkt en iedereen het gebruikt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom hebben we allemaal niet veel eerder Whatsapp gedumpt voor Telegram?
Heb ik zo drie, vier sms-programma's, hou even op.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat Whatsapp gewoon prima werkt en iedereen het gebruikt.
Ja dat zei ik dus vanochtend ook al tegen iemand, met die nieuwe app.quote:
Die bestaat al ruim 20 jaar niet meerquote:
KGB 2.0 danquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die bestaat al ruim 20 jaar niet meer
FSBquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KGB 2.0 dan
Het is toch naief en onzin om te denken dat een Russisch bedrijf wel voorzichtiger met je gegevens om zal gaan dan een Amerikaans bedrijf, alleen maar omdat ze zeggen "Privacy staat hoog in ons vaandel". Bitch please
Jup.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KGB 2.0 dan
Het is toch naief en onzin om te denken dat een Russisch bedrijf wel voorzichtiger met je gegevens om zal gaan dan een Amerikaans bedrijf, alleen maar omdat ze zeggen "Privacy staat hoog in ons vaandel". Bitch please
Met backdoor zeker?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:05 schreef KomtTijd... het volgende:
End-to-end encryptie daarentegen is dat niet.
Daar heeft Ang3l geen problemen mee.quote:
Igor the Assassin is reeds onderweg.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:05 schreef Ang3l het volgende:
Sowieso heb ik liever mijn sms-achtige berichten in handen van Amerikanen dan van Russen, want al die cockshots en booty texts vallen bij de Russen niet in goede aarde. Straks word ik nog opgepakt
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Igor the Ass-ass-in is reeds onderweg.
Zeg! Zou ik jou eens ff grinden!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heeft Ang3l geen problemen mee.
sorry, bijna vrijdagmiddag
Is ie cute, is ie bruut, is ie mannelijk en geil en luist ie bier? I'm game!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Igor the Assassin is reeds onderweg.
als je daardoor de eindbaas aan kan...quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heeft Ang3l geen problemen mee.
sorry, bijna vrijdagmiddag
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zonder backdoor is Ang3l niet geïnteresseerd.
Zijn favoriete opgeilspelletjes bevatten radioactieve vergiftiging. Voor je glow in the dark groengepunte lans.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ie cute, is ie bruut, is ie mannelijk en geil en luist ie bier? I'm game!
Wat lief dat je je kontje beschikbaar stelt zodat ik Bahamut kan killenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je daardoor de eindbaas aan kan...
Je kent me nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat lief dat je je kontje beschikbaar stelt zodat ik Bahamut kan killen
Ik heb nu hele rare beelden van een soort Zangief die oplichtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn favoriete opgeilspelletjes bevatten radioactieve vergiftiging. Voor je glow in the dark groengepunte lans.
Depends, hoe groot is de lans van deze Dark Souls-ridder?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De moeilijkheid om bij je kontje te komen is net zo groot, zo niet groter, dan Dark Souls?
Zeg, we gaan t hier niet hebben over mijn Lance-a-lot!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Depends, hoe groot is de lans van deze Dark Souls-ridder?
Snel, gooi er wat XP/EP in! Turn back time!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:22 schreef Pheno het volgende:
Het niveau moet hoognodig weer opgekrikt worden
Tieten?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:22 schreef Pheno het volgende:
Het niveau moet hoognodig weer opgekrikt worden
Cher... Cherrylips. En hup, we zijn weer ontopic, voor zover dat mogelijk is in een SCquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snel, gooi er wat XP/EP in! Turn back time!
(O jee, Cher referentie)
Aquaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
If I could turn back tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiime
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nu hele rare beelden van een soort Zangief die oplicht
Die gaat andersquote:
owjaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die gaat anders
If only I could turn back time.
Ik schaam me dat ik t wistquote:
Misschien een wild avondje gehad met wat vrouwelijk personeel?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:45 schreef missbehavin het volgende:
Hm, er zit een rare lichte vlek in de vloerbedekking van boss man's kantoor. Zou ie iemand vermoord hebben en de bloedvlekken met bleek weggehaald hebben?
Daar lijkt me de vlek te groot voor. En bedankt voor die MIquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien een wild avondje gehad met wat vrouwelijk personeel?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar lijkt me de vlek te groot voor. En bedankt voor die MI
Misschien waren er een paar ongesteld?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar lijkt me de vlek te groot voor. En bedankt voor die MI
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien waren er een paar ongesteld?
Boss mantm is als een ware Ahab niet bang voor de rode zee natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien waren er een paar ongesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |