103! Succes!quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:41 schreef Noppie2000 het volgende:
Heb ondertussen 102 responses! Bedankt allemaalHeb er nu nog 58 nodig, dus heb je hem nog niet ingevuld en wil je me helpen, heel graag!
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:28 schreef bloempjuh het volgende:
Ingevuld. Ik geloof dat ik een hippie ben
Allebei bedanktquote:
Ik ook, ik ben te softquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:28 schreef bloempjuh het volgende:
Ingevuld. Ik geloof dat ik een hippie ben
beïnvloedt het actief promoten van een enquete in een (sub)forum met nogal specifieke users (zoals fok en dan daarbinnen FHF) de generaliseerbaarheid van de uitkomsten vd enquete in de analyse straks niet heel erg?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:40 schreef aijumu het volgende:
[..]
Je linkje in FHF deed mij overhalen, ingevuld
Ga ik sowieso doen, jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:06 schreef yvonne het volgende:
Done, leuke vraagstelling, lekker uitgebreid
Succes. Laat je de uitkomsten hier ook nog weten?
Je meent jezelf teveel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:35 schreef komrad het volgende:
[..]
beïnvloedt het actief promoten van een enquete in een (sub)forum met nogal specifieke users (zoals fok en dan daarbinnen FHF) de generaliseerbaarheid van de uitkomsten vd enquete in de analyse straks niet heel erg?
Niet heel erg denk ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:35 schreef komrad het volgende:
[..]
beïnvloedt het actief promoten van een enquete in een (sub)forum met nogal specifieke users (zoals fok en dan daarbinnen FHF) de generaliseerbaarheid van de uitkomsten vd enquete in de analyse straks niet heel erg?
Done. Normaal gesproken een schurft hekel aan enquetes, toch maar doorgezet. Zit tenminste wat diepgang in ipv vragen of ik social media gebruik. Interessant vraagstuk ook, ben benieuwd naar je resultaat.quote:Schopje
Bedankt en leuk om te horen, ga alles terugkoppelen dus stay tuned!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:55 schreef keesbanaan het volgende:
[..]
Done. Normaal gesproken een schurft hekel aan enquetes, toch maar doorgezet. Zit tenminste wat diepgang in ipv vragen of ik social media gebruik. Interessant vraagstuk ook, ben benieuwd naar je resultaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |