Wordt helaas de livescore app voor mij. Heb er (hoe kan het op dit moment ook anders) weinig vertrouwen in.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:29 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Dit seizoen iig wel ja.
Hebben we al zin in morgen?!
Bron?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:11 schreef alors het volgende:
Sagna in de zomer naar City waarschijnlijk
Arsenal zou hem voor 2 jaar 75k willen geven, terwijl hij 3 jaar 90k wilt. Maar ja, zijn ook maar geruchten natuurlijk. Ik zie hem in ieder geval, net als Wenger, niet meer bijtekenen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:17 schreef Djibril het volgende:
Stuur Ramsey op vakantie, wil niet het risico lopen dat hij nog een blessure oploopt en de gehele voorbereiding mist aankomende jaar. Alleen opstellen in fa cup als hij kan.
4/5/6 plaats kan me echt niks meer schelen.
Berichten over Sagna, tja als ze waar zijn:Laat hem gaan en bedank hem voor zijn diensten. Goede speler maar laat steeds meer steekjes vallen door zijn leeftijd niet zijn inzet. En geef hem ongelijk, hij wil nog even cashen terwijl hij bij Arsenal maar een eenjarige contract krijgt.
Hij werd altijd gelinkt aan Inter, maar volgens hen wil hij in Engeland blijven. Bijtekenen zie ik hem niet doen. Al zijn matties spelen bij City. Hij wil meer verdienen. 1+1 = 4quote:
Mooie fan ben jij. Als je wilt dat je team verliest.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:11 schreef Djibril het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat City morgen wint, puur omdat ik Pellegrini liever kampioen zie worden dan Mourinho.
Ik ben gewoon teleurgesteld in Arsenal.
Ben een Arsenal supporter wiens haat jegens Chelsea groter is dan weer een vierde plaats en de volgende jaar weer in de achste ronde eruit worden geknikkerd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:58 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Mooie fan ben jij. Als je wilt dat je team verliest.
Dit kan je toch niet menen? Ze kopen alles wat los en vast zit. Kijk maar naar die troep die er bij Vitesse rond loopt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:07 schreef Yi-Long het volgende:
Chelsea vind ik ook een vrij goed beleid voeren
Dat doen alle topclubsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dit kan je toch niet menen? Ze kopen alles wat los en vast zit. Kijk maar naar die troep die er bij Vitesse rond loopt.
Dat meen ik wel. Kijk naar alle 'talenten' bij Arsenal die daar jaren van hun leven compleet verneukt hebben in het tweede, of als ze geluk hadden, hebben ze een jaartje ergens anders mogen spelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dit kan je toch niet menen? Ze kopen alles wat los en vast zit. Kijk maar naar die troep die er bij Vitesse rond loopt.
En dat betekent dat het een goed beleid is? Lijkt me niet.quote:
Je vergelijking is een beetje scheef. De talenten die veel bij Chelsea spelen, zijn al de wat meer gearriveerde spelers. Oscar was al international, en ook Azpilicueta was basisspeler bij OM.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat meen ik wel. Kijk naar alle 'talenten' bij Arsenal die daar jaren van hun leven compleet verneukt hebben in het tweede, of als ze geluk hadden, hebben ze een jaartje ergens anders mogen spelen.
Ik vind Chelsea veel 'verstandiger' omgaan met de jonge aankopen, en je ziet nu ook dat ze naar het eerste elftal geschoven worden en het niveau redelijk aankunnen. Oscar, die Azpilinogwattus (ik heb hem in FIFA), Ake, etc etc. Natuurlijk slaagt niet iedereen, maar dat is nergens zo. Zelfs niet bij Ajax of Barca.
Gewoon een prima mix van krachtige spelers met ervaring, en dan soms de jongere spelers invoegen en die haken dan prima aan.
Bij Arsenal zie je spelers soms een kansje krijgen, daarna weer maanden op de bank, of op posities waar ze niet horen, of meteen met 5 nieuwelingen voor de leeuwen gegooid, of geen eerlijke kansen krijgen omdat een paar van Wenger's lievelingetjes talloze kanzen krijgen om te falen, etc etc.
Hoevaak heeft die Wenger bijvoorbeeld die waardeloze Arshavin wel niet opnieuw opgesteld, na iedere keer weer slechte optredens? Rosicky is ook veels te wisselvallig.Etc etc.
Bij Mourinho heb je het gevoel dat hij de beste spelers opstelt. Als jij kut speelt, dan speelt een ander. Bij Wenger zie je telkens weer dat falende spelers opnieuw een kans krijgen, zelfs wanneer jong talent een wedstrijd daarvoor geweldig heeft gespeeld op die positie.
Het is vrij simpel: Hoe vaak zie je bij Mourinho een opstelling waarbij je denkt :"WTF???", en hoevaak heb je dat idee bij een opstelling van Wenger!?
Die van Mourinho zijn eigenlijk altijd logisch en te begrijpen. Bij Wenger vraag je je regelmatig af waar hij mee bezig is.
Liverpool speelt echt geweldig voetbal dit seizoen. Zijn ook van het verste gekomen, hebben een minder budget dan City en Chelsea, en ik gun het Suarez, Rodgers en nog een paar spelers.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dat is precies de reden dat ik het ze niet gun. Man man man, vorig jaar achtste (?) en dan dit jaar kampioen? Moet er niet aan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |