abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 maart 2014 @ 14:08:06 #201
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_138261923
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:29 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

Dit seizoen iig wel ja.

Hebben we al zin in morgen?!
Wordt helaas de livescore app voor mij. Heb er (hoe kan het op dit moment ook anders) weinig vertrouwen in.

Ben trouwens benieuwd of we Ramsey nog gaan zien dit seizoen...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_138267728
Hij schijnt vanaf volgende week weer mee te gaan trainen. Ook Diaby komt volgende week terug :o

Ik ga iig de eerste helft missen, weet niet of ik de tweede helft nog kan zien, maar het is misschien maar beter zo.
all your heroes are whores
  vrijdag 28 maart 2014 @ 17:11:24 #203
123170 alors
zlata1234
pi_138267787
Sagna in de zomer naar City waarschijnlijk :{
know'm sayin?
word? word.
pi_138271818
Stuur Ramsey op vakantie, wil niet het risico lopen dat hij nog een blessure oploopt en de gehele voorbereiding mist aankomende jaar. Alleen opstellen in fa cup als hij kan.

4/5/6 plaats kan me echt niks meer schelen.

Berichten over Sagna, tja als ze waar zijn:Laat hem gaan en bedank hem voor zijn diensten. Goede speler maar laat steeds meer steekjes vallen door zijn leeftijd niet zijn inzet. En geef hem ongelijk, hij wil nog even cashen terwijl hij bij Arsenal maar een eenjarige contract krijgt.
pi_138274590
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:11 schreef alors het volgende:
Sagna in de zomer naar City waarschijnlijk :{
Bron?
pi_138274632
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:17 schreef Djibril het volgende:
Stuur Ramsey op vakantie, wil niet het risico lopen dat hij nog een blessure oploopt en de gehele voorbereiding mist aankomende jaar. Alleen opstellen in fa cup als hij kan.

4/5/6 plaats kan me echt niks meer schelen.

Berichten over Sagna, tja als ze waar zijn:Laat hem gaan en bedank hem voor zijn diensten. Goede speler maar laat steeds meer steekjes vallen door zijn leeftijd niet zijn inzet. En geef hem ongelijk, hij wil nog even cashen terwijl hij bij Arsenal maar een eenjarige contract krijgt.
Arsenal zou hem voor 2 jaar 75k willen geven, terwijl hij 3 jaar 90k wilt. Maar ja, zijn ook maar geruchten natuurlijk. Ik zie hem in ieder geval, net als Wenger, niet meer bijtekenen.
Wat we gezien hebben aan de recentelijk contractverlengingen, als er de wil is om bij te tekenen, dan kan het snel gaan.
pi_138274810
Daarentegen duurde het voor Theo ook lang, maar die is er nog wel. Maar ik denk ook dat Sagna vertrekt. City zou ik wel raar vinden, dan gaat ie ook puur voor het geld...
all your heroes are whores
  vrijdag 28 maart 2014 @ 20:33:51 #208
123170 alors
zlata1234
pi_138275267
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:19 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Bron?
Hij werd altijd gelinkt aan Inter, maar volgens hen wil hij in Engeland blijven. Bijtekenen zie ik hem niet doen. Al zijn matties spelen bij City. Hij wil meer verdienen. 1+1 = 4
know'm sayin?
word? word.
pi_138275419
Wenger tekent heus wel bij, Sagna is onzeker maar dat vind ik minder belangrijk, alhoewel het moeilijk is om een goede opvolger te vinden voor hem denk ik. Er zijn weinig rechtsback te vinden die gelijkwaardig zijn aan Sagna. De reden dat ik het niet erg zou vinden is dan ook omdat Sagna nu toch ook ouder begint te worden. Hopelijk gaat hij niet naar City als hij niet bijtekent, dat zou echt weer pure vernedering zijn voor Arsenal, en ik zou het ook niet waardig vinden tegenover Wenger. Coleman van Everton zou ik persoonlijk een goede optie vinden als mogelijke opvolger trouwens.
Zou mooi zijn als Arsenal vanaf morgen nog een goede reeks kan neerzetten in de PL. Wie weet wat er nog allemaal kan gebeuren. Als ze morgen een goed resultaat kunnen neerzetten tegen City ziet het er in ieder geval weer iets positiever uit. Als ze morgen ook weer keihard vernederd worden ben ik bang dat dat wel eens erg negatieve gevolgen kan hebben voor de PL en de FA Cup.
pi_138277196
Persoonlijk zie ik erg graag Piszczek van Dortmund komen als vervanger
pi_138277368
Eigenlijk hoop ik dat City morgen wint, puur omdat ik Pellegrini liever kampioen zie worden dan Mourinho.

Ik ben gewoon teleurgesteld in Arsenal.
pi_138279767
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:11 schreef Djibril het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat City morgen wint, puur omdat ik Pellegrini liever kampioen zie worden dan Mourinho.

Ik ben gewoon teleurgesteld in Arsenal.
Mooie fan ben jij. Als je wilt dat je team verliest.
pi_138281176
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:58 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Mooie fan ben jij. Als je wilt dat je team verliest.
Ben een Arsenal supporter wiens haat jegens Chelsea groter is dan weer een vierde plaats en de volgende jaar weer in de achste ronde eruit worden geknikkerd.

De mensen die een vierde plek willen zijn fans.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 23:07:36 #214
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_138283147
Het maakt me persoonlijk geen reet uit of man City of Chelsea kampioen wordt. Man City speelt prima aanvallend goed voetbal, en Mourinho vind ik een baas, en Chelsea vind ik ook een vrij goed beleid voeren, tactisch prima, een paar aardige spelers, etc etc.

Beide staan bekend als koop-clubs, en dat klopt natuurlijk gedeeltelijk, maar als je kijkt naar Chelsea, daar staat toch al jaren een vrij 'vast' team, en je ziet ook nieuwe jonge spelers ingeschoven worden, dus dat is ook prima. Het is niet zoals Madrid dat puur en alleen op 'grote namen' paniekaankopen doet om de supporters tevreden te houden.

Maar stiekum hoop ik dat Suarez en Rodgers kampioen worden met Liverpool. Die kans is niet zo groot, maar wel aanwezig, en ik vind Liverpool echt een team dat het op basis van dit seizoen, de switch de ze hebben gemaakt van saai kutvoetbal naar leuk aantrekkelijk slim voetbal, ook wel zou verdienen. De gun-factor is er. Leuke spelers, uitstekende manager, en prima voetbal.

Met Arsenal heb ik steeds minder, als ik eerlijk ben. De liefde is gebaseerd op gevoelens en adoratie uit een (inmiddels) ver verleden, maar de laatste jaren is het zo verschrikkelijk dom, kortzichtig, naief en onnodig, dat het gewoon frustrerend begint te worden. Ik heb ook niet het gevoel dat bij de talenten die Arsenal wel degelijk heeft lopen, het volledige rendement eruit gehaald wordt. Steeds weer zie je opstellingen en tactieken waar je je hardop afvraagt of Wenger probeert te verliezen. Het is ook niet echt een team meer. Het zijn 11 spelertjes, maar helaas zie je maar zelden echt een samenhang of een idee erachter.

Arsenal is een subtopper met veels te wisselvallig voetbal. Het ergste is nog dat het IMHO ONNODIG is, maar het komt grotendeels door een idioot aankoopbeleid en een tactisch zwakke Wenger.
pi_138286053
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:07 schreef Yi-Long het volgende:
Chelsea vind ik ook een vrij goed beleid voeren
Dit kan je toch niet menen? Ze kopen alles wat los en vast zit. Kijk maar naar die troep die er bij Vitesse rond loopt.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 00:28:16 #216
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_138286490
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 00:14 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Dit kan je toch niet menen? Ze kopen alles wat los en vast zit. Kijk maar naar die troep die er bij Vitesse rond loopt.
Dat doen alle topclubs
  zaterdag 29 maart 2014 @ 00:44:08 #217
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_138287000
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 00:14 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Dat meen ik wel. Kijk naar alle 'talenten' bij Arsenal die daar jaren van hun leven compleet verneukt hebben in het tweede, of als ze geluk hadden, hebben ze een jaartje ergens anders mogen spelen.

Ik vind Chelsea veel 'verstandiger' omgaan met de jonge aankopen, en je ziet nu ook dat ze naar het eerste elftal geschoven worden en het niveau redelijk aankunnen. Oscar, die Azpilinogwattus (ik heb hem in FIFA), Ake, etc etc. Natuurlijk slaagt niet iedereen, maar dat is nergens zo. Zelfs niet bij Ajax of Barca.

Gewoon een prima mix van krachtige spelers met ervaring, en dan soms de jongere spelers invoegen en die haken dan prima aan.

Bij Arsenal zie je spelers soms een kansje krijgen, daarna weer maanden op de bank, of op posities waar ze niet horen, of meteen met 5 nieuwelingen voor de leeuwen gegooid, of geen eerlijke kansen krijgen omdat een paar van Wenger's lievelingetjes talloze kanzen krijgen om te falen, etc etc.

Hoevaak heeft die Wenger bijvoorbeeld die waardeloze Arshavin wel niet opnieuw opgesteld, na iedere keer weer slechte optredens? Rosicky is ook veels te wisselvallig.Etc etc.

Bij Mourinho heb je het gevoel dat hij de beste spelers opstelt. Als jij kut speelt, dan speelt een ander. Bij Wenger zie je telkens weer dat falende spelers opnieuw een kans krijgen, zelfs wanneer jong talent een wedstrijd daarvoor geweldig heeft gespeeld op die positie.

Het is vrij simpel: Hoe vaak zie je bij Mourinho een opstelling waarbij je denkt :"WTF???", en hoevaak heb je dat idee bij een opstelling van Wenger!?

Die van Mourinho zijn eigenlijk altijd logisch en te begrijpen. Bij Wenger vraag je je regelmatig af waar hij mee bezig is.
pi_138293429
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat doen alle topclubs
En dat betekent dat het een goed beleid is? Lijkt me niet.

quote:
99s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 00:44 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat meen ik wel. Kijk naar alle 'talenten' bij Arsenal die daar jaren van hun leven compleet verneukt hebben in het tweede, of als ze geluk hadden, hebben ze een jaartje ergens anders mogen spelen.

Ik vind Chelsea veel 'verstandiger' omgaan met de jonge aankopen, en je ziet nu ook dat ze naar het eerste elftal geschoven worden en het niveau redelijk aankunnen. Oscar, die Azpilinogwattus (ik heb hem in FIFA), Ake, etc etc. Natuurlijk slaagt niet iedereen, maar dat is nergens zo. Zelfs niet bij Ajax of Barca.

Gewoon een prima mix van krachtige spelers met ervaring, en dan soms de jongere spelers invoegen en die haken dan prima aan.

Bij Arsenal zie je spelers soms een kansje krijgen, daarna weer maanden op de bank, of op posities waar ze niet horen, of meteen met 5 nieuwelingen voor de leeuwen gegooid, of geen eerlijke kansen krijgen omdat een paar van Wenger's lievelingetjes talloze kanzen krijgen om te falen, etc etc.

Hoevaak heeft die Wenger bijvoorbeeld die waardeloze Arshavin wel niet opnieuw opgesteld, na iedere keer weer slechte optredens? Rosicky is ook veels te wisselvallig.Etc etc.

Bij Mourinho heb je het gevoel dat hij de beste spelers opstelt. Als jij kut speelt, dan speelt een ander. Bij Wenger zie je telkens weer dat falende spelers opnieuw een kans krijgen, zelfs wanneer jong talent een wedstrijd daarvoor geweldig heeft gespeeld op die positie.

Het is vrij simpel: Hoe vaak zie je bij Mourinho een opstelling waarbij je denkt :"WTF???", en hoevaak heb je dat idee bij een opstelling van Wenger!?

Die van Mourinho zijn eigenlijk altijd logisch en te begrijpen. Bij Wenger vraag je je regelmatig af waar hij mee bezig is.
Je vergelijking is een beetje scheef. De talenten die veel bij Chelsea spelen, zijn al de wat meer gearriveerde spelers. Oscar was al international, en ook Azpilicueta was basisspeler bij OM.

Daarnaast koopt Chelsea ook wel jonge spelers die totaal niet aan spelen toe komen. Die worden dan gedumpt bij bijvoorbeeld Vitesse. Ook spelers als Ake, Ba, Kalas en waarschijnlijk van Ginkel zullen weinig aan spelen toe komen. En voor het gemak vergeet je even Gnabry en Oxlade-Chamberlain, die toch regelmatig gespeeld hebben.

Wat betreft het eerste elftal; daarmee ben ik het met je eens dat het een betere balans heeft vergeleken met Arsenal.

Had je ook het gevoel dat Mourinho zijn beste speler opstelde toen hij bij Madrid Ramos op het middenveld zette, of dat bij Chelsea met Luiz hetzelfde deed? Hij speelt om te winnen, maar niet op elegante, respectvolle manier.

Ik vraag me zeker vaak af waar Wenger mee bezig is, maar een ding is zeker: hij kent zijn spelers beter dan ons. Niet dat ik blind vertrouwen in hem, maar het is nogal makkelijk oordelen vanuit onze ivoren toren.
pi_138294285
Yi-long heeft echt de vreemdste kijk op voetbal _O-
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_138355853
Als je terugkijkt naar sommige wedstrijden van ons wordt het een beetje frustrerend, bevestigd een beetje wat ik wel vaker zeg dat het eigenlijk niks uitmaakt of je verliest tegen directe tegenstanders. Ik noem er even een paar waarvan ik zelf vind dat er wel 3 punten in hadden gezeten.

Everton Thuis (1-1) 2 pt verspeeld, wondergoal van Delafeou in de laatste minuut
Utd Thuis (0-0) 2 pt verspeeld
Stoke Uit (1-0) 1/3 pt verspeeld, is net hoe je het bekijkt, denk dat het 0-0 was geworden zonder strafschop
Swansea thuis (2-2) 2 pt verspeeld

Kan er nog wel een paar opnoemen zoals Southampton en WBA uit (beide gelijk) en misschien zelfs Utd uit waar je toch wel gelijk moet spelen, maar wanneer je die hierboven pakt kom je op 7 of 9 punten (ligt er aan hoe je Stoke bekijkt.) 7 zet ons op 71, gelijk met Liverpool en 9 zelfs bovenaan op 73. Tuurlijk, City heeft er nog 2 te goed maar zowel City als Chelsea gaan nog naar Anfield dus als Arsenal zit je dan wel lekker, zeker met ons restrerende schema.

Vooruit, we hebben het natuurlijk ook grandioos verknalt in de 3 grote uitwedstrijden, 17 goals tegen :@ :') , maar we hebben het naar mijn idee écht laten liggen in de kleinere wedstrijden. Dan kom je toch uit bij te weinig diepte in de selectie en blessures, zoals ieder jaar |:( So close yet so far..

Moet wel zeggen dat het wel een van de leukere titelstrijden is omdat er zoveel teams meedoen, gun het Liverpool denk ik het meest omdat ze nog verder waren afgezekt dan wij, al hebben ze natuurlijk wel het voordeel van geen Europees voetbal.
  maandag 31 maart 2014 @ 11:26:11 #221
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_138356885
Dat is precies de reden dat ik het ze niet gun. Man man man, vorig jaar achtste (?) en dan dit jaar kampioen? Moet er niet aan denken.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  maandag 31 maart 2014 @ 12:38:49 #222
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_138358686
Zit een beetje de transfers van afgelopen jaren van Arsenal te bekijken, wat veel faal is er aangekocht voor veels te veel geld zeg :'). En hoezo speelt Källström bij Arsenal :D
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  maandag 31 maart 2014 @ 13:33:40 #223
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_138360557
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dat is precies de reden dat ik het ze niet gun. Man man man, vorig jaar achtste (?) en dan dit jaar kampioen? Moet er niet aan denken.
Liverpool speelt echt geweldig voetbal dit seizoen. Zijn ook van het verste gekomen, hebben een minder budget dan City en Chelsea, en ik gun het Suarez, Rodgers en nog een paar spelers.

Van de 3 kanshebbers (Chelsea, City en Liverpool) gun ik het ze dus het meest. Vooral Suarez is echt geweldig geweest dit seizoen. Beste speler ter wereld.
pi_138360594
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:33 schreef Yi-Long het volgende:

[..]
Beste speler ter wereld.
Weer zo'n rare uitspraak. Beter dan Messi?
pi_138360787
Hoe gaat het eigenlijk met je stokpaardje Ryo Miyaichi Yi-Long? Beter dan Robben toch?
  maandag 31 maart 2014 @ 13:41:25 #226
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_138360852
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:34 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Op dit moment misschien wel. Maar Messi, Ronaldo, Zlatan en Suarez zitten ontzettend dicht bij elkaar
pi_138360887
Neen.

Messi
-
-
-
-
-
-
Ronaldo
-
-
-
Ibrahimovic
-
Suarez
pi_138360992
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:42 schreef habitue het volgende:
Neen.

Messi
-
-
-
-
-
-
Ronaldo
-
-
-
Ibrahimovic
-
Suarez
Laten we niet vergeten dat Suarez het nagenoeg in z'n eentje moet doen he. Een middenveld met Xavi, Iniesta en Fabregas is toch ietsje anders dan Henderson, Coutinho en Gerrarrd. Daarnaast doet Suarez het week in week uit in een competitie die toch wel wat zwaarder is dan de Spaanse.

Natuurlijk doet Messi het ook nooit onaardig in de CL tegen, onder anderen, Engelse clubs maar ik zou hem graag een seizoen lang in Engeland zien spelen.
pi_138361089
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:38 schreef gniffie het volgende:
Zit een beetje de transfers van afgelopen jaren van Arsenal te bekijken, wat veel faal is er aangekocht voor veels te veel geld zeg :'). En hoezo speelt Källström bij Arsenal :D
Ja, en het gerucht is nu dat Drmic of zoiets wordt aangetrokken. Als Arsenal door blijft gaan met net niet spelers kopen zal het ook altijd een net niet club blijven. Arsenal moet vanaf nu gevestigde namen halen, maar ik weet eigenlijk al zeker dat ze dat niet gaan doen, en dat we over een jaar weer precies in hetzelfde schuitje zitten met Arsenal. Blessures, uitgeschakeld in de CL, strijden om de 4e plek, gezeur over bepaalde posities omdat de spelers niet goed genoeg zijn. Het is zeer voorspelbaar allemaal met deze club, maar hopelijk gaat het nu eens anders en heb ik ongelijk.
pi_138361111
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:45 schreef SpamNinja het volgende:

[..]

Laten we niet vergeten dat Suarez het nagenoeg in z'n eentje moet doen he. Een middenveld met Xavi, Iniesta en Fabregas is toch ietsje anders dan Henderson, Coutinho en Gerrarrd. Daarnaast doet Suarez het week in week uit in een competitie die toch wel wat zwaarder is dan de Spaanse.

Natuurlijk doet Messi het ook nooit onaardig in de CL tegen, onder anderen, Engelse clubs maar ik zou hem graag een seizoen lang in Engeland zien spelen.
Eeuh de Spaanse competitie is veel zwaarder dan de Engelse op het moment hoor. En Messi doet het altijd, ook als Iniesta of Xavi er niet in staan.
  maandag 31 maart 2014 @ 13:51:39 #231
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_138361219
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:48 schreef habitue het volgende:

[..]

Eeuh de Spaanse competitie is veel zwaarder dan de Engelse op het moment hoor. En Messi doet het altijd, ook als Iniesta of Xavi er niet in staan.
Wat zeg jij nou
pi_138361325
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wat zeg jij nou
Barca, Real Madrid, Athletico Madrid, Ath Bilbao >>>>>>>> Chelsea, Liverpool, City, Arsenal

Daar hoef je alleen Europees voetbal voor te volgen om dat te zien.
pi_138361371
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:54 schreef habitue het volgende:

[..]

Barca, Real Madrid, Athletico Madrid, Ath Bilbao >>>>>>>> Chelsea, Liverpool, City, Arsenal

Ik heb het niet zozeer over de kwaliteit maar meer over de (fysieke) speelstijl en het algemene niveau. Ik weet ook wel dat de Engelse ploegen het dit jaar in Europa bedroefend slecht doen. Daarnaast kun je als topploeg in Engeland in nagenoeg iedere uitwedstrijd onderuit gaan, kijk maar naar Chelsea afgelopen weekend. Dat soort verassingen gebeuren naar mijn idee maar zelden in Spanje, waar er vaak maar enkele wedstrijden (topploegen tegen elkaar) er toe doen.
pi_138361397
quote:

[..]

Je vergelijkt nu 4 clubs, niet een gehele competitie.
  maandag 31 maart 2014 @ 13:58:37 #235
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_138361443
quote:

[..]

Nee joh ga weg, het is trouwens Atletico en Athletic Bilbao. Barca en Real zijn grote clubs maar Chelsea, Liverpool, City en Arsenal zijn wel stukken sterker dan Atletico en Bilbao
pi_138361517
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nee joh ga weg, het is trouwens Atletico en Athletic Bilbao. Barca en Real zijn grote clubs maar Chelsea, Liverpool, City en Arsenal zijn wel stukken sterker dan Atletico en Bilbao
Daarom staat Atletico nu ook bovenaan in Spanje zeker. En speelde Bilbao 2 jaar geleden United nog volledig van de mat.
pi_138361528
Messi zou er vast heel veel moeite mee hebben om met het koude Engelse weer tegen topploegen als Stoke te scoren. :')
  maandag 31 maart 2014 @ 14:02:20 #238
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_138361555
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:01 schreef habitue het volgende:

[..]

Daarom staat Atletico nu ook bovenaan in Spanje zeker. En speelde Bilbao 2 jaar geleden United nog volledig van de mat.
Oh nee dan heb je gelijk :')

Ajax speelde City, Barca en Milan ook van de mat dus die zijn dan ook beter als die clubs neem ik aan :) ?
pi_138361583
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Oh nee dan heb je gelijk :')

Ajax speelde City, Barca en Milan ook van de mat dus die zijn dan ook beter als die clubs neem ik aan :) ?
Nee jij hebt gelijk man. Daarom presteren Engelse clubs nu al een paar jaar bedroevend slecht in Europa. :')
  maandag 31 maart 2014 @ 14:03:51 #240
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_138361606
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:03 schreef habitue het volgende:

[..]

Nee jij hebt gelijk man. Daarom presteren Engelse clubs nu al een paar jaar bedroevend slecht in Europa. :')
Chelsea won hem nog 2 seizoenen terug en won vorig jaar de EL :D _O-

Je praat onzin knul hou aub op

edit: Het jaar voordat Chelsea de CL won stond United ook nog in de finale
pi_138361699
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Chelsea won hem nog 2 seizoenen terug en won vorig jaar de EL :D _O-

Je praat onzin knul hou aub op
2 seizoenen terug ja. Ik heb het over nu. :)
  maandag 31 maart 2014 @ 14:09:30 #242
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_138361777
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:06 schreef habitue het volgende:

[..]

Laatste keer dat er een Spaanse club in de finale stond is 3 jaar geleden. Nee de BBVA is echt een stuk sterker dan de BPL. _O- Ik hoop dat je zelf ook beseft dat het een incident is dat Atletico er zo goed voor staat in de BBVA en dat ze een ontzettend makkelijke loting hebben gehad in de CL. Athletic is een team met beperkte financiele mogelijkheden die het uitstekend doen maar van de 10 wedstrijden die Chelsea/Liverpool/ Arsenal of City er tegen spelen winnen die clubs er 8 van.
  maandag 31 maart 2014 @ 14:10:31 #243
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_138361805
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:06 schreef habitue het volgende:

[..]

En dan begin jij overigens ook nog over dat de Engelse clubs het al een paar jaar slecht doen in Europa. Dus ik denk dat het beter is als je maar stopt met deze discussie
pi_138361898
Los van de prestaties van de topploegen in Europa ging het mij meer om het algemene niveau van de gehele competitie, die ligt in Engeland gewoon hoger.
pi_138361952
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:34 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

natuurlijk niet

wel top 5
  maandag 31 maart 2014 @ 14:15:53 #246
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_138361991
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:13 schreef SpamNinja het volgende:
Los van de prestaties van de topploegen in Europa ging het mij meer om het algemene niveau van de gehele competitie, die ligt in Engeland gewoon hoger.
In Spanje heb je twee teams die normaal gesproken om de titel strijden en dan heb je heel af en toe nog een uitschieter zoals Atletico dit jaar. De rest kan er vrij weinig van
pi_138362000
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
maar van de 10 wedstrijden die Chelsea/Liverpool/ Arsenal of City er tegen spelen winnen die clubs er 8 van.
En als Barca 10 keer die halve finale tegen Chelsea zou spelen zou Barca hem 8 keer winnen. Zelfde geldt voor de finale tegen Bayern. Als de Spaanse en Engelse competitie zouden samensmelten zou een Engelse ploeg de top 3 niet halen.
pi_138362084
Maar goed. Dit topic ging volgens mij over Arsenal en niet Barcelona o.i.d.

Ik blijf het raar vinden dat Arsenal sedert het vertrek van Henry en Bergkamp zo is teruggevallen.
Je zou denken dat men adequate toevoer van nieuw talent had geregeld voor het eerste elftal als er echt geen geld is.
  maandag 31 maart 2014 @ 14:19:02 #249
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_138362101
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:16 schreef habitue het volgende:

[..]

En als Barca 10 keer die halve finale tegen Chelsea zou spelen zou Barca hem 8 keer winnen. Zelfde geldt voor de finale tegen Bayern. Als de Spaanse en Engelse competitie zouden samensmelten zou een Engelse ploeg de top 3 niet halen.
Barca is dan ook een topclub net zoals Real dat zal niemand ontkennen en dat doe ik ook niet maar de rest stelt in Spanje geen kut voor.

quote:
Als de Spaanse en Engelse competitie zouden samensmelten zou een Engelse ploeg de top 3 niet halen.
Ik kan hier alleen maar heel hard om lachen. Atletico en Athletic hebben nog amper wat gepresteerd in de CL ( het allerhoogste niveau ) en de Engelse clubs doen dit dus wel.
pi_138362227
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Barca is dan ook een topclub net zoals Real dat zal niemand ontkennen en dat doe ik ook niet maar de rest stelt in Spanje geen kut voor.

[..]

Ik kan hier alleen maar heel hard om lachen. Atletico en Athletic hebben nog amper wat gepresteerd in de CL ( het allerhoogste niveau ) en de Engelse clubs doen dit dus wel.
:') Ik hen het niet over het verleden ik heb het over nu. En atletico is zeker geen incident die spelen nu al een paar jaar op een heel hoog niveau.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')