abonnement Unibet Coolblue
  maandag 31 maart 2014 @ 14:25:19 #251
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_138362318
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:23 schreef habitue het volgende:

[..]

:') Ik hen het niet over het verleden ik heb het over nu. En atletico is zeker geen incident die spelen nu al een paar jaar op een heel hoog niveau.
Pak de poule en K.O fase in de CL van Atletico dit jaar er eens bij en open je ogen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Primera_Divisi%C3%B3n_2012/13

Zaten wel dicht bij Barca in de buurt inderdaad en het machtige Athletic stond toch wel op een indrukwekkende 12de plek

http://nl.wikipedia.org/wiki/Primera_Divisi%C3%B3n_2011/12

Atletico 4de en Athletic op een machtige 10de plek _O-

http://nl.wikipedia.org/wiki/Primera_Divisi%C3%B3n_2010/11

Atletico 7de en Athletic op plekje 6
  maandag 31 maart 2014 @ 14:29:49 #252
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_138362475
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:34 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Weer zo'n rare uitspraak. Beter dan Messi?
Dit seizoen IMHO zeker wel. Speelt in een betere competitie, en neemt iedere week dat hele team op sleeptouw. Blijft gaan, creeert kansen uit helemaal niets, ontzettend veel assists en doelpunten, en werkt iedere wedstrijd keihard. Is daarnaast ook nog eens zeer consistent.

Messi is al jaren de allerbeste speler ter wereld, maar als we alleen dit seizoen even bekijken, en de zwaarte van de competitie, dan vind ik Suarez momenteel iets beter.

quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:39 schreef habitue het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je stokpaardje Ryo Miyaichi Yi-Long? Beter dan Robben toch?
Krijgt geen speeltijd en dus geen kans, dus is moeilijk te zeggen. Om te kunnen slagen zul je ook het vertrouwen moeten krijgen van je coaches.

Ik zei niet dat Miyaichi beter is dan Robben. Ik zei dat ik beide spelers op die jonge leeftijd iedere week heb kunnen zien spelen in de Eredivisie, en dan vond ik op dat moment Miyaichi meer indruk maken dan Robben toen die net zo oud was. En Miyaichi deed het in een vreemd land aan de andere kant van de wereld, bij een waardeloos team.
pi_138362493
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Pak de poule en K.O fase in de CL van Atletico dit jaar er eens bij en open je ogen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Primera_Divisi%C3%B3n_2012/13

Zaten wel dicht bij Barca in de buurt inderdaad en het machtige Athletic stond toch wel op een indrukwekkende 12de plek

http://nl.wikipedia.org/wiki/Primera_Divisi%C3%B3n_2011/12

Atletico 4de en Athletic op een machtige 10de plek _O-
Wat wil je hier mee zeggen dan. :') Liverpool stond vorig jaar ook 800e ofzo.
Atl heeft in 2010 en 2012 nog de Europa Leugue gewonnen waar je net nog mee zat te pochen met je machtige Chelsea.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 31 maart 2014 @ 14:32:20 #254
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_138362560
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:30 schreef habitue het volgende:

[..]

Wat wil je hier mee zeggen dan. :') Liverpool stond vorig jaar ook 800e ofzo.
Atl heeft in 2010 en 2012 nog de Europa Leugue gewonnen waar je net nog mee zat te pochen met je machtige Chelsea.
Dat ik heel even aangeef dat ze er beide structureel niets van kunnen en dat is nu wel bevestigd met feiten van mijn kant. Als je nu nog niet ziet dat het gewoon een uitschieter is van Atletico dan ben je niet goed bij je paasei. Overigens begon jij wederom over dat Engelse ploegen het slecht doen in Europa wat dus gewoon BS is.
pi_138362680
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat ik heel even aangeef dat ze er beide structureel niets van kunnen en dat is nu wel bevestigd met feiten van mijn kant. Als je nu nog niet ziet dat het gewoon een uitschieter is van Atletico dan ben je niet goed bij je paasei. Overigens begon jij wederom over dat Engelse ploegen het slecht doen in Europa wat dus gewoon BS is.
Vorig jaar nog 3e achter Barca en Real, hoogste wat een Engelse club nu zou kunnen bereiken nu en de afgelopen 4 jaar 2 keer de EL gewonnen. Echt een uitschieter ja. _O-
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_138362686
Het mooie van Suarez, is dat omdat hij zo goed is gaan spelen, het hele team ontzettend veel vertrouwen is gaan krijgen, ook goed is gaan spelen en nu is het een team dat wil vechten voor de titel.
Arsenal is eigenlijk het omgekeerde van Liverpool dit seizoen.
  maandag 31 maart 2014 @ 14:38:26 #257
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_138362754
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:35 schreef habitue het volgende:

[..]

Vorig jaar nog 3e achter Barca en Real, hoogste wat een Engelse club nu zou kunnen bereiken nu en de afgelopen 4 jaar 2 keer de EL gewonnen. Echt een uitschieter ja. _O-
Op hoeveel punten achterstand? Mijn god ben je echt zo dom of ben je aan het trollen?
pi_138362810
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Op hoeveel punten achterstand? Mijn god ben je echt zo dom of ben je aan het trollen?
Ik wilde net hetzelfde aan jou vragen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 31 maart 2014 @ 14:48:42 #259
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_138363066
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:40 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik wilde net hetzelfde aan jou vragen.
Ik zet even jou argumenten op een rijtje:

1. Spaanse ploegen doen het beter in Europa ( bullshit )
2. Atletico doet het al jaren goed ( bullshit ) Ze werden 3de met bijna 30!!! punten achterstand op Barca.
3. Athletic doet het op dit moment goed in Spanje ( klopt maar die hebben jaren hiervoor niks gepresteerd dus incident )
4. Atletico zit nog in de CL ( klopt maar wel met de makkelijkste loting mogelijk de jaren hiervoor was dit niet het geval. )

Dus elk argument van jou kan door de plee gespoeld worden.
  maandag 31 maart 2014 @ 14:54:01 #260
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_138363241
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:36 schreef Bosscielny het volgende:
Het mooie van Suarez, is dat omdat hij zo goed is gaan spelen, het hele team ontzettend veel vertrouwen is gaan krijgen, ook goed is gaan spelen en nu is het een team dat wil vechten voor de titel.
Arsenal is eigenlijk het omgekeerde van Liverpool dit seizoen.
Wat Suarez vooral zo goed doet, is het goede voorbeeld geven. We hadden het altijd over de inzet van Kuyt, die altijd maar bleef gaan, maar Suarez is misschien NOG wel fanatieker, en wanneer zijn teamgenoten er niet zijn wanneer hij net de ballen uit zijn broek heeft gerend om weer 3 verdedigers af te jagen, dan heeft hij ook nog eens de energie om die teamgenoten uit te kafferen :D En terecht.

Je ziet nu dat Sturridge en Sterling namelijk ook de hele tijd blijven gaan-gaan-gaan. Ze zijn 90 minuten lang aan het jagen, felk in de duels, duiken gaten en ruimtes in wanneer Liverpool de bal heeft, etc etc. Het is echt schitterend om te zien. Ze helpen elkaar ook echt, bedienen elkaar, en je ziet ze zich aan elkaar optrekken. Liverpool heeft momenteel zo'n beetje de beste aanval in de wereld.
pi_138363282
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik zet even jou argumenten op een rijtje:

1. Spaanse ploegen doen het beter in Europa ( bullshit )
2. Atletico doet het al jaren goed ( bullshit ) Ze werden 3de met bijna 30!!! punten achterstand op Barca.
3. Athletic doet het op dit moment goed in Spanje ( klopt maar die hebben jaren hiervoor niks gepresteerd dus incident )
4. Atletico zit nog in de CL ( klopt maar wel met de makkelijkste loting mogelijk de jaren hiervoor was dit niet het geval. )

Dus elk argument van jou kan door de plee gespoeld worden.
Punt1 : Zie http://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/country/

Punt 2: Dude, dat Barca was in die jaren het beste team in de geschiedenis van het voetbal. Chelsea was vast met een puntje minder 2e geworden zeker. _O-

Punt 3: Het is geen incident zie EL prestaties

Punt 4: Galatasaray & Olympiakos zijn een stuk beter dan Milan ja. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door habitue op 31-03-2014 20:04:42 ]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 31 maart 2014 @ 15:23:12 #262
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_138364321
Zit ik nog ff de samenvatting op FOX te kijken, komt die enorme kans van Podolski er niet in, maar twee afstandschoten van Fernandinho die over gaan wel. :')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_138364954
quote:
[..]

Dit seizoen IMHO zeker wel. Speelt in een betere competitie, en neemt iedere week dat hele team op sleeptouw. Blijft gaan, creeert kansen uit helemaal niets, ontzettend veel assists en doelpunten, en werkt iedere wedstrijd keihard. Is daarnaast ook nog eens zeer consistent.

Messi is al jaren de allerbeste speler ter wereld, maar als we alleen dit seizoen even bekijken, en de zwaarte van de competitie, dan vind ik Suarez momenteel iets beter.

Als je de vorm uit de vergelijking haalt is Messi duidelijk de betere. Alhoewel het natuurlijk een nutteloze discussie.
Overigens is Miyaichi de rest van het seizoen geblesseerd. Hij speelde regelmatig bij u21, maar daar wist hij nooit indruk te wekken.
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:54 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Wat Suarez vooral zo goed doet, is het goede voorbeeld geven. We hadden het altijd over de inzet van Kuyt, die altijd maar bleef gaan, maar Suarez is misschien NOG wel fanatieker, en wanneer zijn teamgenoten er niet zijn wanneer hij net de ballen uit zijn broek heeft gerend om weer 3 verdedigers af te jagen, dan heeft hij ook nog eens de energie om die teamgenoten uit te kafferen :D En terecht.

Je ziet nu dat Sturridge en Sterling namelijk ook de hele tijd blijven gaan-gaan-gaan. Ze zijn 90 minuten lang aan het jagen, felk in de duels, duiken gaten en ruimtes in wanneer Liverpool de bal heeft, etc etc. Het is echt schitterend om te zien. Ze helpen elkaar ook echt, bedienen elkaar, en je ziet ze zich aan elkaar optrekken. Liverpool heeft momenteel zo'n beetje de beste aanval in de wereld.
Ook weer zo'n rare uitspraak. Suarez die het goede voorbeeld geeft. Zijn we schwalbes, de meerdere bijtincidenten, de handsbal tijdens het WK al zo snel vergeten? Ja, hij doet er alles aan om te winnen, zelfs het onsportieve. Je moet je zelf afvragen of je dat wilt in je team. Ik heb er persoonlijk een ontzettende hekel aan.
Jij hebt nogal een eenzijdige blik als je naar een door jou geprefereerde speler kijkt. Je ziet de negatieve kanten van een speler (te) vaak door de vingers.
  maandag 31 maart 2014 @ 15:46:45 #264
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_138365201
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:39 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Als je de vorm uit de vergelijking haalt is Messi duidelijk de betere. Alhoewel het natuurlijk een nutteloze discussie.
Overigens is Miyaichi de rest van het seizoen geblesseerd. Hij speelde regelmatig bij u21, maar daar wist hij nooit indruk te wekken.

[..]

Ook weer zo'n rare uitspraak. Suarez die het goede voorbeeld geeft. Zijn we schwalbes, de meerdere bijtincidenten, de handsbal tijdens het WK al zo snel vergeten? Je hebt nogal een eenzijdige blik als je naar een door jou geprefereerde speler kijkt.
Qua arbeid/inzet geeft Suarez wel degelijk het goede voorbeeld. En schwalbes keur ik altijd af, maar hij wordt ook vaak genoeg neergehaald waar vervolgens niet voor gefloten wordt, en ik zie hem ook vaak genoeg op zijn benen blijven staan ondanks aanslagen. Vorige week nog, geloof ik. Daarnaast zijn Messi, C. Ronaldo, Robben en andere 'concurrenten' daar echt niet veel beter in dan Suarez.

Dat bijten vond ik persoonlijk niet zo'n drama. Anderen wel. Destijds ook al uitgelegd dat ik liever gebeten zou worden, dan tegen een elleboog oploop, of dat iemand op kniehoogte in komt vliegen met een stel noppen naar voren. Maar ellebogen en idiote tackles zijn blijkbaar 'normaal', maar iemand bijten is vele malen erger...!? Voor mij niet.

Natuurlijk moet hij dat soort dingen niet doen. Neemt niet weg dat het een weergaloos geweldige voetballer is die dit seizoen dat hele Liverpool op sleeptouw heeft genomen, iedere wedstrijd voor de volle 100%.
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:35:33 #265
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_138395132
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:55 schreef habitue het volgende:

[..]

Punt1 : Zie http://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/country/

Punt 2: Dude, dat Barca was in die jaren het beste team in de geschiedenis van het voetbal. Chelsea was vast met een puntje minder 2e geworden zeker. _O-

Punt 3: Het is geen incident zie EL prestaties

Punt 4: Galatasaray & Olympiakos zijn een stuk beter dan Milan ja. _O-
Punt 1 : :')

Punt 2: Dat was het beste Barca in de geschiedenis van het voetbal vorig seizoen? Datzelfde Barca dat van het kastje naar de muur werd getikt door Bayern? _O-

Punt 3: Ze winnen twee keer de EL bravo maar dat was dan ook niet de discussie

punt 4: absoluut.
pi_138395634
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Punt 1 : :')

Punt 2: Dat was het beste Barca in de geschiedenis van het voetbal vorig seizoen? Datzelfde Barca dat van het kastje naar de muur werd getikt door Bayern? _O-

Punt 3: Ze winnen twee keer de EL bravo maar dat was dan ook niet de discussie

punt 4: absoluut.
1. Goed tegenargument. Die coefficent is een prima maatstaf daarvoor. Jij kijkt alleen naar de winnaar van het toernooi. :') Met als je voorbeeld Chelsea die met het meeste geluk dat ik ooit van mn leven heb gezien de CL heeft gewonnen. Dat was echt een godswonder.
2. Ik zei in die jaren. Engelse clubs zouden het geen haar beter doen in de Spaanse competitie dan Atletico. En dit jaar al helemaal niet.
3. Dat is zeker wel de discussie, ik zei dat ze al jaren op een hoog niveau spelen. Zie winsten EL.
4. Dat kun je vinden. Ik vind van niet.

We zullen zien wat Atletico er vanavond van bakt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 1 april 2014 @ 13:00:50 #267
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_138395776
kan deze offtopic-discussie niet elders? :?
pi_138398379
Inderdaad. Ik heb wellicht ergens deze discussie aangewakkerd maar laten we het bij Arsenal houden.



Dit is Wenger vanochtend op Heathrow, kennelijk onderweg naar Basel. We zijn gelinked met de Zwitserse Josip Drmic van Nurnberg dus wellicht dat Wenger in Zwitserland gaat onderhandelen? Weet verder niks van Drmic, maar 15 goals in 24 wedstrijden voor een degredatiekanidaat is toch best aardig. Worden bedragen van 8 miljoen genoemd en mocht Nurnberg degraderen, betalen ze de helft.

Voor dat geld natuurlijk interessant voor erbij maar we hebben toch echt een wereldklasse spits nodig. Costa zie ik sowieso naar Chelsea gaan, waarschijnlijk in een soort ruil voor Courtois. Blijft er maar weinig over, ja Cavani misschien los proberen te weken bij PSG.

Maar stiekem het liefst... Balotelli :D :7
pi_138398740
Ik zou Balotelli wel willen, hoor.

Het schijnt dat Ramsey kans maakt om tegen Wigan in actie te komen (en Koscielny mogelijk ook weer terug) ^O^ Maar weinig nieuws over Ozil...
all your heroes are whores
pi_138399830
Jammer dat Wenger niet voor gevestigde namen gaat maar voor net niet spelers. Zo zal Arsenal nooit kans gaan maken op de CL of de titel. Dan zal het blijven bij FA Cupjes. Hoewel ik dit team zonder blessures bijzonder sterk vind, is het bij lange na nog geen team dat mee kan doen om de CL. En met aankopen zoals Kallstrom en Drmic zal Arsenal dat ook bij lange na niet gaan worden. Ik vind het ook heel naïef om te denken dat Wenger en Drmic en nog een spits haalt. Nee, Giroud blijft volgend seizoen gewoon 1e spits en Drmic is dan back up. En ik zeg niet dat die Drmic komt, maar dat Wenger het blijkbaar probeert zegt wel weer genoeg over het beleid van Arsenal. Met Ozil leek het de goede kant op te gaan, maar ik ben bang dat ook volgend seizoen gewoon weer een seizoen is zoals alle afgelopen seizoenen. Gelukkig ben ik geen waarzegger.
  dinsdag 1 april 2014 @ 16:26:41 #272
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_138401512
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:54 schreef habitue het volgende:

[..]

1. Goed tegenargument. Die coefficent is een prima maatstaf daarvoor. Jij kijkt alleen naar de winnaar van het toernooi. :') Met als je voorbeeld Chelsea die met het meeste geluk dat ik ooit van mn leven heb gezien de CL heeft gewonnen. Dat was echt een godswonder.
2. Ik zei in die jaren. Engelse clubs zouden het geen haar beter doen in de Spaanse competitie dan Atletico. En dit jaar al helemaal niet.
3. Dat is zeker wel de discussie, ik zei dat ze al jaren op een hoog niveau spelen. Zie winsten EL.
4. Dat kun je vinden. Ik vind van niet.

We zullen zien wat Atletico er vanavond van bakt.
Nee de EL was helemaal geen discussie daar kwam jij pas mee nadat je onzin uit kraamde over het feit dat Engelse clubs niet presteerde in Europa :')

En nu is het klaar ^O^
  dinsdag 1 april 2014 @ 16:32:10 #273
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_138401685
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nee de EL was helemaal geen discussie daar kwam jij pas mee nadat je onzin uit kraamde over het feit dat Engelse clubs niet presteerde in Europa :')

En nu is het klaar ^O^
Altijd de beste manier om een discussie te eindigen, nog even je punt maken en dan zeggen dat het genoeg is geweest :')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_138402397
quote:
Hij heeft geen enkel slecht moment gehad?
Nee ziet er wel leuk uit, maar je hebt toch minder garantie met zo'n jongen. Alhoewel 16 goals in de Bundesliga niet slecht is, is het natuurlijk geen wereldaantal. Giroud zit volgens mij ook al rond dat aantal in de PL
Wat lijkt het trouwens lang geleden dat Ramsey voor het laatst speelde. Die gozer wordt echt hard gemist, dat had niemand een jaar geleden ooit gedacht :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Bosscielny op 01-04-2014 17:09:53 ]
pi_138404709
Drmic heeft 47% van de goals van Nurnberg gescoord. Een cijfer wat wellicht iets meer indruk wekt. Verder ken ik speler totaal niet, maar ik laat me graag verrassen. Hopelijk komt er nog wel een echte vervanging voor Giroud. Die gaat met de week slechter spelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')