abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 oktober 2002 @ 20:47:06 #1
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_6196694
Bij deze wil ik mijn onvrede uiten over het feit dat ouderen gebruik maken van de busdiensten van Connexxion.

Laten we voor het gemak 30-plus-ers nemen. Deze 'ouderen' - het gaat hier dus niet per se om bejaarden - nemen in de overvolle bussen plaatsen weg voor de neus van studenten. Resultaat: sommige studenten beschikken enkel over een (zacht uitgedrukt) minder comfortabele staanplaats. Als de 'ouderen' er niet waren geweest hadden zij nu kunnen zitten.
Deze mensen acht ik financieel in staat een auto te kunnen kopen, verzekeren, onderhouden en rijden. Door de auto te nemen in plaats van de bus houden zij plaatsen over in de bussen voor studenten die zich geen auto kunnen veroorloven.
Ik vind het ronduit asociaal om een hardwerkende student die geen geld heeft voor een auto te laten staan omdat de 'oudere' te lui is om te werken voor een auto! En dat terwijl de hoeveelheid die je per uur verdient oploopt naarmate de leeftijd toeneemt, voor dezelfde inspanning.

Oh, het ging eigenlijk over dat de bussen dus te vol zitten. Misschien is dit probleem ook op te lossen door meer bussen in te zetten....
Maar aangezien daar ongetwijfeld geen geld voor is, en er waarschijnlijk zelfs buslijnen weg worden bezuinigd wegens ons gigantische begrotingstekort dacht ik dat het eruit schoppen van niet-studenten ook wel een aardige oplossing was. A la LPF zeg maar.

pi_6196771
Jij bewijst dat student-schap niet garant staat voor enige vorm van intelligentie.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_6197044
Als je niet kunt zitten in de bus dan heb je gewoon domweg pech gehad. Die "ouderen" bepalen zelf wel of ze met de auto gaan, het zou wat worden als jij dat ging bepalen omdat je te lui bent om te staan in de bus. Wees blij dat je gratis met de bus kunt.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_6197070
Wat zijn die studenten toch zielig
pi_6197096
pi_6197105
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:00 schreef Conflict het volgende:
* Angeles is ook studente en vindt de stelling van de topicstarter ook nergens op slaan!!

Dus niet zo generaliseren a.u.b.

[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 09-10-2002 21:02]

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_6197108
quote:
-2 generalisatie
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 oktober 2002 @ 21:02:31 #8
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_6197113
Zegguh, studentje, aangezien wij je Stufi betalen heb je maar te gaan staan... !

pi_6197116
eigenlijk zouden ALLE ouderen met de bus moeten, een hoop minder files op de weg.

Alleen dan zouden er wel extra bussen + metro's moeten rijden

ASV Augustijn ! Koppig Volhouden
pi_6197121
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 20:47 schreef CreativeMind het volgende:
Bij deze wil ik mijn onvrede uiten over het feit dat ouderen gebruik maken van de busdiensten van Connexxion.

Als de 'ouderen' er niet waren geweest hadden zij nu kunnen zitten.

Als de ouderen geen breinloze snotapen als jij hadden gemaakt hoefden ze zich jouw stomme wauwel niet aan te horen en was er ook geen plaatsgebrek.
quote:
Deze mensen acht ik financieel in staat een auto te kunnen kopen, verzekeren, onderhouden en rijden. Door de auto te nemen in plaats van de bus houden zij plaatsen over in de bussen voor studenten die zich geen auto kunnen veroorloven.
Stap jij maar met je luie reet op de fiets! Dan ben je bij thuiskomst voor de variatie eens echt moe!
quote:
Ik vind het ronduit asociaal om een hardwerkende student die geen geld heeft voor een auto te laten staan omdat de 'oudere' te lui is om te werken voor een auto! En dat terwijl de hoeveelheid die je per uur verdient oploopt naarmate de leeftijd toeneemt, voor dezelfde inspanning.
Hardwerkende studenten? Ik ken ze niet. Ik weet alleen maar dat ze te veel vrije tijd hebben, te veel zaniken en massaal GroenLinks of D'66 stemmen. Dat zegt genoeg over hun onintelligentie.
quote:
Maar aangezien daar ongetwijfeld geen geld voor is, en er waarschijnlijk zelfs buslijnen weg worden bezuinigd wegens ons gigantische begrotingstekort dacht ik dat het eruit schoppen van niet-studenten ook wel een aardige oplossing was. A la LPF zeg maar.
Goed idee! Met minder passagiers wordt een buskaartje duurder! Mag van mij ¤ 50,- kosten. Ik ga toch lekker met de auto.

Enne... bikkel..... ga ergens anders de mensen kunstmatig op stang jagen!

[Dit bericht is gewijzigd door LeefbaarFok op 09-10-2002 21:03]

woensdag 9 oktober 2002 @ 21:03:36 #11
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_6197138
Als er geen studenten zijn dan kan de inkomstenbelasting omlaag en hou ik meer geld over ... beat that

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_6197144
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:02 schreef julekes het volgende:
-2 generalisatie

Maar die stelling slaat nergens op, er moeten gewoon meer bussen komen zodat nog meer aardige mensen met de bus mee kunnen. En dat je niet kunt zitten: pech . Leer je aanpassen, je bent niet alleen op de wereld.

pi_6197159
Dat mensen met de bus gaan, prima, perfect zelfs! Maar het zijn idd wel altijd de 30-plussers die het nodig vinden in de spits te reizen, als de bus toch altijd al vertraging oploopt door teveel auto's op de weg, om hun kaartje in de bus te kopen! Ze zijn gewoon te lui om een strippenkaart te kopen bij de winkel op de hoek! En dan moet die arme buschauffeur allemaal eurocenten uit duistere hoekjes toveren...
pi_6197184
wat ben jij een LUL zeg. walgelijke discussie....

hardwerkende student... kapnou man! dacht je van die 'oudjes' ? die doen een 40 a 50 urige werkweek, fritsie. jij als student bent voor de middag alweer thuis eh

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_6197193
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:03 schreef amnesiac het volgende:
Als er geen studenten zijn dan kan de inkomstenbelasting omlaag en hou ik meer geld over ... beat that

En Nederland wordt het minst ontwikkelde land van Europa...
Beat that.
pi_6197197
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:04 schreef elTigro het volgende:
Dat mensen met de bus gaan, prima, perfect zelfs! Maar het zijn idd wel altijd de 30-plussers die het nodig vinden in de spits te reizen, als de bus toch altijd al vertraging oploopt door teveel auto's op de weg
Vreselijk hč, al die werkende mensen die na een lange werkdag ook eens naar huis willen?
pi_6197216
quote:
Dat mensen met de bus gaan, prima, perfect zelfs! Maar het zijn idd wel altijd de 30-plussers die het nodig vinden in de spits te reizen, als de bus toch altijd al vertraging oploopt door teveel auto's op de weg, om hun kaartje in de bus te kopen! Ze zijn gewoon te lui om een strippenkaart te kopen bij de winkel op de hoek! En dan moet die arme buschauffeur allemaal eurocenten uit duistere hoekjes toveren...
Inderdaad. Dat moeten ze ook snel afschaffen. Alleen nog maar chippen.
pi_6197236
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:06 schreef LeefbaarFok het volgende:

[..]

Vreselijk hč, al die werkende mensen die na een lange werkdag ook eens naar huis willen?

Inderdaad... zo raar dat ze geen zin hebben om tot 21.00 uur te wachten...
  woensdag 9 oktober 2002 @ 21:07:57 #19
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_6197238
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:05 schreef julekes het volgende:

[..]

En Nederland wordt het minst ontwikkelde land van Europa...
Beat that.

Gezellig Nederland een lage lonen land ... minder auto's ... minder files ... joepie het fileprobleem is opgelost
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_6197240
CreativeMind lacht zich nu een deuk omdat iedereen op die stomme wauwel, om te stoken, reageert.
pi_6197250
Die "ouderen" betalen wel jouw stufi en dus ook jouw OV, dus blijf maar lekker staan voor de mensen die jouw reis betalen.
pi_6197262
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:07 schreef Angeles het volgende:

[..]

Inderdaad... zo raar dat ze geen zin hebben om tot 21.00 uur te wachten...

Dat was cynisch bedoeld, duhhhh!
pi_6197296
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:09 schreef LeefbaarFok het volgende:

[..]

Dat was cynisch bedoeld, duhhhh!

Dat zag ik al, ik vulde jou aan, duhhhhh!!!!
pi_6197334
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:10 schreef Angeles het volgende:

[..]

Dat zag ik al, ik vulde jou aan, duhhhhh!!!!

Naprater? Ben jij een student en denk je dat ik de docent of hoogleraar ben?
pi_6197353
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:12 schreef LeefbaarFok het volgende:

[..]

Naprater? Ben jij een student en denk je dat ik de docent of hoogleraar ben?

Antwoord op vraag 1: ja.
Antwoord op vraag 2: nee.
pi_6197389
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:13 schreef Angeles het volgende:

[..]

Antwoord op vraag 1: ja.
Antwoord op vraag 2: nee.

Je bent een naprater, maar geen student en je denkt niks?
pi_6197426
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:06 schreef LeefbaarFok het volgende:

[..]

Je quote me verkeerd, je moet de hele zin lezen. Ik heb niks tegen 30-plussers die in de spits reizen, ik heb wat tegen de 30-plussers die geen strippenkaart hebben, en contant willen betalen in de bus, liefst met briefjes van 50 euro ofzo
pi_6197429
Zelfs ik vind het een belachelijk slechte ingeving van de topicstarter om hier een topic over te openen....

negermoeders met kinderwagens oke...

Buspassagiers liggen nogal gevoelig hier op Fok!

pi_6197431
Okee, even duidelijk dan:
quote:
Ben jij een student
Ja.
quote:
en denk je dat ik de docent of hoogleraar ben?
Nee.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 21:17:42 #30
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_6197465
HAP HAP HAP

Ik lach me kapot. Ik hoef maar een stukje te schrijven en ze zitten al op de kast. Alleen LeefbaarFok schijnt (na 3 posts dan) door te hebben dat heel mijn stuk nergens over gaat.... wat zijn jullie toch een stel koeien zeg.

pi_6197535
Okee, er kan dus een slotje op of dit kan naar SCD verhuisd worden, denk ik zo.

hoewel ik denk dat meneer de topicstarter meer bijval had verwacht en nu te laf is om tegen de reacties in te gaan, zoals wel vaker het geval is bij mensen die het over "happen" hebben

pi_6197587
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:17 schreef CreativeMind het volgende:
HAP HAP HAP

Ik lach me kapot. Ik hoef maar een stukje te schrijven en ze zitten al op de kast. Alleen LeefbaarFok schijnt (na 3 posts dan) door te hebben dat heel mijn stuk nergens over gaat.... wat zijn jullie toch een stel koeien zeg.

Goeie grap

pi_6197603
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:19 schreef Angeles het volgende:

hoewel ik denk dat meneer de topicstarter meer bijval had verwacht en nu te laf is om tegen de reacties in te gaan, zoals wel vaker het geval is bij mensen die het over "happen" hebben

woensdag 9 oktober 2002 @ 21:22:44 #34
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_6197610
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:19 schreef Angeles het volgende:
Okee, er kan dus een slotje op of dit kan naar SCD verhuisd worden, denk ik zo.

Tuurlijk. En schei toch eens uit met dat roepen om slotjes. Net alsof de modjes zich ook maar een heel klein beetje laten beďnvloeden door jouw "slotje!"-geschreew.
pi_6197640
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:22 schreef CreativeMind het volgende:

[..]

Tuurlijk. En schei toch eens uit met dat roepen om slotjes. Net alsof de modjes zich ook maar een heel klein beetje laten beďnvloeden door jouw "slotje!"-geschreew.

Als je daar zo zeker van bent, wat is dan je probleem?
pi_6197645
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:17 schreef CreativeMind het volgende:
HAP HAP HAP

De meeste studenten zijn dan ook zo simpel dat ze de dingen die jij beschrijft uitkramen. Denken dat heel de wereld aan hun voeten ligt.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 21:25:20 #37
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_6197672
quote:
Ze zijn gewoon te lui om een strippenkaart te kopen bij de winkel op de hoek! En dan moet die arme buschauffeur allemaal eurocenten uit duistere hoekjes toveren...
Dat is inderdaad super-irritant, dat soort lui vertragen de bus enorm, ze zouden het moeten verbieden. Of zoals in Apeldoorn, waar ze in de stadsbus een euro-kaartje hebben wat je alleen met een munt van één euro mag betalen. Ideaal. En dan een voorgemaakt kaartje, niet scheuren en stempelen, dat kost nog meer tijd...
For great justice!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 21:30:02 #38
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_6197779
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:23 schreef Angeles het volgende:
Als je daar zo zeker van bent, wat is dan je probleem?
Staat er ergens in mijn post dat ik een probleem heb? Jij hebt misschien een probleem ja, dislexy heet dat.

Bovendien was je ook al niet in staat het cynisme in mijn topic te bespeuren, wat vooral in de laatste alinea toch wel heel nadrukkelijk aanwezig was, al zeg ik het zelf.
Ach ja, sommige mensen doen zich nou eenmaal intelligenter voor dan ze zijn. Maar als het puntje bij paaltje komt vallen ze door de mand. Jij bent het puntje en mijn topic is het paaltje.

pi_6197809
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:30 schreef CreativeMind het volgende:

[..]

Staat er ergens in mijn post dat ik een probleem heb? Jij misschien hebt misschien een probleem ja, dislexy heet dat.

Bovendien was je ook al niet in staat het cynisme in mijn topic te bespeuren, wat vooral in de laatste alinea toch wel heel nadrukkelijk aanwezig was, al zeg ik het zelf.
Ach ja, sommige mensen doen zich nou eenmaal intelligenter voor dan ze zijn. Maar als het puntje bij paaltje komt vallen ze door de mand. Jij bent het puntje en mijn topic is het paaltje.

Prima hoor. Gelukkig is het niet aan jou om te beoordelen of ik intelligent ben of niet. Althans, je mag het doen, maar of ik er enige waarde aan hecht is een tweede.
pi_6197841
Hier in Zeeland moet ik altijd de bus nemen naar mijn werk en daar zit meestal maar 1 mens bij da's ook maar saai.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_6197917
quote:
Wat voelen die ouwe zakken zich toch weer goed
pi_6197918
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:16 schreef DeStedebouwer het volgende:
Buspassagiers liggen nogal gevoelig hier op Fok!
Kinderwagens & Buggies taboe in bus
Lang leve de bus

pi_6198562
Ik vind gewoon dat er meer bussen moeten rijden. Vooral s'ochtends moeten ze meer bussen inzetten, het komt echt zo vaak voor dat ze mensen laten staan omdat de bus te vol zit.
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_6199180
Goh wat is iedereen weer aardig.
Weer zo'n topic om veel vrienden te maken........NOT!!!!!!!!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 22:27:06 #45
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_6199206
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hier in Zeeland moet ik altijd de bus nemen naar mijn werk en daar zit meestal maar 1 mens bij da's ook maar saai.
Schiet tenminste wel goed op.
Die lijn moet de LPF dus eerst maar wegbezuinigen.
For great justice!
pi_6199325
sloeber, koop een fiets!
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 23:27:14 #47
19775 Slam
The True AoD
pi_6200801
waar ik me aan erger zijn van die kneuzen die zich eerst een half uur met de chauffeur vermaken alvoors ik kan instappen!! urenlang gekloot met wisselgeld en dat kleine irritante geneuk erbij

Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
pi_6205584
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 23:27 schreef Slam het volgende:
waar ik me aan erger zijn van die kneuzen die zich eerst een half uur met de chauffeur vermaken alvoors ik kan instappen!! urenlang gekloot met wisselgeld en dat kleine irritante geneuk erbij

Klopt, daarom gaan ze de prijs van een kaartje wat je in de bus koopt ook verhogen. Helaas met 14%, van mij hadden ze die prijs mogen verdubbelen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6206964
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 20:47 schreef CreativeMind het volgende:

Laten we voor het gemak 30-plus-ers nemen. Deze 'ouderen' - het gaat hier dus niet per se om bejaarden - nemen in de overvolle bussen plaatsen weg voor de neus van studenten. Resultaat: sommige studenten beschikken enkel over een (zacht uitgedrukt) minder comfortabele staanplaats. Als de 'ouderen' er niet waren geweest hadden zij nu kunnen zitten.

Oh, het ging eigenlijk over dat de bussen dus te vol zitten. Misschien is dit probleem ook op te lossen door meer bussen in te zetten....

Dit was toch sarcastisch bedoelt mag ik hopen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')