quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:10 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ja ik heb ook liever een vrouw.
Maar seks is prima met wie dan ook. Zolang er maar iets van opwinding is...quote:
Ja zou best kunnen, ik heb weer andere (gekke) fantasieën / lustenquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:11 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Maar seks is prima met wie dan ook. Zolang er maar iets van opwinding is...
Voedselfetish?quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:12 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen, ik heb weer andere (gekke) fantasieën / lusten
quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:00 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dan gaan we toch met zijn allen in Belgie poepen?
Probleem opgelost(dubbel plezier!)
Nee, dat vind ik dan weer niks.quote:
Ik heb in Lommel op de middelbare school gezeten, eerste week dat ik daar zat kon ik al bij de directeur komen. die wist mij netjes uit te leggen dat het poepen in hun land anders is dan poepen bij ons.quote:
Als je daar uitglijdt weet je in ieder geval zeker dat je goed dood bentquote:Op donderdag 20 februari 2014 04:17 schreef Nikmans het volgende:
Geen seks nodig met ballen van diamant
Die high-fivequote:Op donderdag 20 februari 2014 04:17 schreef Nikmans het volgende:
Fout: dit is waar advocaten vandaan komen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:35 schreef HighVolume het volgende:
hoezo uitsterven? negers worden toch zo geboren? hihihuhihuhhibihihi
Je bent er weerquote:Op donderdag 20 februari 2014 07:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ach ja, seks wordt overgewaarderd.
Echt genieten en een grote zegen,
is het doorlezen van het spoorboekje van de Tsjechische Spoorwegen!
![]()
![]()
Waarom nog aan seks doen, als je gewoon dit meesterwerk helemaal kan uitlezen!![]()
[ afbeelding ]
Dit is meer dan ballen hebben van een diamant.quote:Op donderdag 20 februari 2014 04:17 schreef Nikmans het volgende:
Klacht onterecht ... na het schijten heb ik gewoon weer zin om te neuken. Het één sluit het ander niet uit, beste TS.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:29 schreef arjan1112 het volgende:
Poepen is lekkerder.
Hard bewijs.
Poepen lekkerder dan orgasme
Klacht: nu gaat iedereen alleen maar poepen en sterft de wereld uit
quote:Op donderdag 20 februari 2014 07:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ach ja, seks wordt overgewaarderd.
Echt genieten en een grote zegen,
is het doorlezen van het spoorboekje van de Tsjechische Spoorwegen!
![]()
![]()
Waarom nog aan seks doen, als je gewoon dit meesterwerk helemaal kan uitlezen!![]()
[ afbeelding ]
Deze man spreekt de waarheidquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:14 schreef Solo14 het volgende:
Er gaat niks boven schijten na school/werk thuis.
Ik was stout geweest en kreeg een maandban.quote:
Haten op het spoorboekje van de Tsjechische Spoorwegen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |