Nee, dat is lekkerder.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:31 schreef Hoplahopla het volgende:
Nou moet ik toegeven dat ik altijd wel geniet van een potje schijten. Ben altijd wel benieuwd of een lul in je kont ook zo voelt...
viese hommelquote:
tot je aids hebt en dan janken cker a zemmelquote:
Plassen doet mij pijn als ik geneukt heb en meteen ben gaan slapen...?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:33 schreef datismijnmening het volgende:
Soms is pissen zoveel beter dan een orgasme
Dit vraag ik mij ook weleens af.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:31 schreef Hoplahopla het volgende:
Nou moet ik toegeven dat ik altijd wel geniet van een potje schijten. Ben altijd wel benieuwd of een lul in je kont ook zo voelt...
#nohommo zeker?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:54 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dit vraag ik mij ook weleens af.
Dan gaan we toch met zijn allen in Belgie poepen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:47 schreef Latert het volgende:
De Belgen hebben dus nergens last van.
Hommos gespotquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:54 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dit vraag ik mij ook weleens af.
Ik ben absoluut geen homofiel. Maar seks met een man zeg ik geen nee tegen.quote:
Ben niet tegen homo's hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:09 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen homofiel. Maar seks met een man zeg ik geen nee tegen.
Ja ik heb ook liever een vrouw.quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:09 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ben niet tegen homo's hoor
Ik houd het zelf liever gewoon bij een vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |