TS wil het weer openmaken op de plek waar de doos zit, maar zonder de hele muur te slopen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:46 schreef sanger het volgende:
Waarom maak je het dicht als je bedrading nog niet getrokken is?
Omdat ik die muur niet gemaakt heb.. en de aannemer zou dat aftekenen, maar dat had ik met de 1 afgesproken, terwijl de ander het maakte..quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:28 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
TS wil het weer openmaken op de plek waar de doos zit, maar zonder de hele muur te slopen.
Maar als jij dingen moet gaan kopen of veel tijd moet spenderen om dit te fixen dan houd je toch gewoon de aannemer aan de afspraak. Als ik met de garage iets afspreek dan maakt het daarna voor mij niet uit welke monteur de auto repareert.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:40 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Omdat ik die muur niet gemaakt heb.. en de aannemer zou dat aftekenen, maar dat had ik met de 1 afgesproken, terwijl de ander het maakte..
Dus nu kan ik die man terug laten komen, maar die moet het zelfde doen als ik..
idd je maakt van hun probleem jouw probleemquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar als jij dingen moet gaan kopen of veel tijd moet spenderen om dit te fixen dan houd je toch gewoon de aannemer aan de afspraak. Als ik met de garage iets afspreek dan maakt het daarna voor mij niet uit welke monteur de auto repareert.
Verder doe inderdaad gewoon de ramen dicht, de radio uit, en probeer op gehoor je trekveer te volgen. Wat ook vaak werkt is om met de achterkant van een schroevendraaier het gebied bij langs te gaan waarvan jij weet waar die doos moet zitten, op het stukje van de doos is de klank meestal anders dan bij de rest van de muur.
die met die hamer zal niet werken op een hout en gipswand, waarbij de doos, niet is ingemetseld, en ws wat dieper daarachter ligt..quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef Vonkenboer het volgende:
Voorzichtig een hamer over de muur bewegen en dan goed luisteren naar geluiden.
Kun je snel genoeg achterhalen waar een doos moet zitten.
Of een trekveer erin jassen zoals Gieliovd aangeeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |