Eenmaal mijn brandhout productie goed gaat leg ik per jaar 100-200 in mijn trading post erbij. Met een maximum van 625 stuks. Dat komt mooi op,2500 dan voor als je seeds wilt kopen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:57 schreef Kikopuz het volgende:
Heb nu ook eindelijk een goede voedseloverschot. Ook 10k maar dan op 100 man. En zoals ik het nu doe, blijft het ook rond de 100 terwijl mijn reserves blijven stijgen. Dan kan ik eindelijk mijn seeds kopen en een farm beginnen![]()
Beter laat dan nooit.
Town Hallquote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:02 schreef einschtein het volgende:
/Hoe komen jullie aan al die stats?Hoeveel food jullie mensen in nemen enzo?
Je kan statistieken op verschillende manieren bekijken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:02 schreef einschtein het volgende:
/Hoe komen jullie aan al die stats?Hoeveel food jullie mensen in nemen enzo?
Ah, dan zijn er dus geen dingen die ik heb gemistquote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:07 schreef Jump het volgende:
[..]
Je kan statistieken op verschillende manieren bekijken.
* Alles wat iets produceert heeft in venstertje wwar je de instellingen doet een knopje zitten rechtsboven, vierde van rechts. Daar zie je hoeveel er gepeoduceerd is het huidige en vorige seizoen
* Je kan een town hall bouwen. Dan heb je een groot aantal grafieken, maar ook een Production tab met info van een hoop producten
* Een huisje heeft ook altijd een eigen kleine inventory, daar kan je zien hoeveel eten ze in huis hebben bijvoorbeeld.
Ik zou van die vijf crop fields een deel uitschakelen. Ze gaan waarschijnlijk maar 20% yield halen en de rest gaat kapot door de winter. En de vijf farmers samen zetten op twee fields.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:36 schreef jogy het volgende:
Ik heb een afsterven gestopt en omgekeerd. Met wat hulp van nomaden en een trader.
[ afbeelding ]
Na een tijdje kom je met gatherers en hunters niet meer toe en moet je wel crop fields gebruiken. Dat zie je ook mooi in de food grafiek dan: http://images.internix.be/files/Banished/2014-02-20_00020.jpgquote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:45 schreef BurnaBoy het volgende:
Hoezo zo gefocust op die fields?
Ik doe die fields alleen omdat ze lekker boost geven aan je productie en dat kun je dan verkopen. De basis wil je juist hebben in iets wat je het hele jaar door wilt kunnen produceren toch?
Met 1 farmer per field groeien je crops amper.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:45 schreef BurnaBoy het volgende:
Hoezo zo gefocust op die fields?
Ik doe die fields alleen omdat ze lekker boost geven aan je productie en dat kun je dan verkopen. De basis wil je juist hebben in iets wat je het hele jaar door wilt kunnen produceren toch?
Yep het gaat inmiddels zo goed dat ik per keer dat een merchant langskomt tot ong 1000 brandhout, 500 venison en 100 leather aanvul. Helaas is het zo lang wachten op de juiste producten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:59 schreef Jump het volgende:
[..]
Eenmaal mijn brandhout productie goed gaat leg ik per jaar 100-200 in mijn trading post erbij. Met een maximum van 625 stuks. Dat komt mooi op,2500 dan voor als je seeds wilt kopen.
Zojuist afgesloten hier, maar twijfel om toch nog even te spelen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 05:16 schreef Kikopuz het volgende:
* Kikopuz is verslaafd.
Zie de tijd..
golden gate achievementquote:Op zaterdag 22 februari 2014 04:01 schreef yamiown het volgende:
Brug van 88 lang over een meer heen aan het maken, want ruimtegebrek
zon winter is juist logisch op fair.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:36 schreef Sejt het volgende:
Warme winter. Zo warm heb ik nog niet meegemaakt. En m'n klimaat instelling staat op 'fair'.
[ afbeelding ]
het is logisch op mild, niet heel erg op fairquote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:41 schreef dekkered het volgende:
[..]
zon winter is juist logisch op fair.
dat heb je standaard. Je hebt altijd momenten er tussen zitten dat er een hoop ouderen dood gaat. Ik zou alleen graag willen dat je een "ouderen" huis kan maken waarof alle alleenstaande oudjes naar toe gaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 05:33 schreef yamiown het volgende:
[..]
Zojuist afgesloten hier, maar twijfel om toch nog even te spelen.
Al zijn is er bij mij in 1 jaar zo'n 15% van alle volwassenen gestorven (van 191 naar 169...)
sorry foutje. dacht dat fair het laagste was. Maar alsnog is het niet heel apart. Het zou op Harsh apart zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
het is logisch op mild, niet heel erg op fair
Precies, fair is de middelste moeilijkheidsgraad wat betreft klimaat.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
het is logisch op mild, niet heel erg op fair
Ook maar even snelle bouwen. Nog niet tegen gekomen maar is wel handig als je al een tijdje met je stad bezig bent.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:16 schreef Sejt het volgende:
[..]
Precies, fair is de middelste moeilijkheidsgraad wat betreft klimaat.
Maar uiteindelijk kreeg ik nog vorst in de lente.![]()
Mazelen zorgt voor een handvol doden. Ik kon nog snel een ziekenhuis bouwen.![]()
[ afbeelding ]
En een epic naam
[ afbeelding ]
Ziet er inderdaad mooi uit. Net als The Flour Project: http://www.banishedmods.com/forums/showthread.php?tid=25quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:22 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ook maar even snelle bouwen. Nog niet tegen gekomen maar is wel handig als je al een tijdje met je stad bezig bent.
Ik kwam trouwens nog iets heel gaafs tegen. Deze gast heeft al zen mod idee uitgwerkt. http://www.banishedmods.c(...)?tid=12&pid=39#pid39
In de link van mij hebben ze het over de mogelijkheden wat of wel "gelijk" zou kunnen en wat niet. Luke heeft namelijk wel al wat info naar buiten gebracht over wat of hij van plan is en wat er ongeveer mogelijk is met de mod tool.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad mooi uit. Net als The Flour Project: http://www.banishedmods.com/forums/showthread.php?tid=25
Ben benieuwd of dit allemaal mogelijk wordt met de mod kit, want dat zal het spel alleen maar verder uitbreiden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |