TeCe. Zitten in Drenthe, smilde.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:22 schreef Gieliovd het volgende:
Je weet, ik gebruik APE maar ook een merk wat ik via internet vond, ergens eigen fabriek in Ned.
Uponor, APE, Henco, Unipipe, en zo nog 99 merken. Een pot nat.
Als de juiste norm erop staat, temp. en druk in orde....
Wie maakt het, ja allemaal tentjes. In Nederland zit er ook zo een. Ben ff die naam kwijt.
Kijk je op eBay, stikt ervan. Google allerlei merken.
Het is allemaal PE, kleeflaag en alu. Verwar niet met pex enzo.
Lijkt mij prima kunnen, wanddikte komt overeen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben het niet van plan heur, maar zou je koppelingen en buizen door elkaar kunnen gebruiken? Ik bedoel.. heb hier henco 16x2 liggen en APE 20x2. Ik gok dat een henco koppeling voor 20x2 prima op APE past.
Nou nou.. Zo duur is het niet. Nou heb ik ook makkelijk praten natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:49 schreef Gieliovd het volgende:
Rehau, f*cking duur, afwijkende maten.... dom bedrijf.
Montage technisch vind ik het i.i.g. niet heel erg doordacht qua bewerkingen die je moet doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nou nou.. Zo duur is het niet. Nou heb ik ook makkelijk praten natuurlijk.
Het is wat stugger. Hier op de zaak persen ze ook hydrologisch. Tot maatje 63 .quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Montage technisch vind ik het i.i.g. niet heel erg doordacht qua bewerkingen die je moet doen.
Zeker de grotere diameters zijn ...om mee te werken
20x2 wordt al behoorlijk stug, heb m'n handen en polsen er behoorlijk kapot aan getrokken meerdere keren. Maarja, ik maak er dan ook wel 'n spaghettibolwerk van.quote:Hydrologie is de studie naar het gedrag en de eigenschappen van water in de atmosfeer, op en onder het aardoppervlak. Het vakgebied behandelt onder andere: neerslag bodemvochtigheid evapotranspiratie grondwaterstroming
Ooit een collega moeten helpen onder de vloer; handig hoor zo'n hydrolische pers op 230V onder de vloerquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het is wat stugger. Hier op de zaak persen ze ook hydrologisch. Tot maatje 63 .
Nee, dat apparaat bestaat niet/werkt niet met een scheidingstrafo.quote:
Tja, een 5/8 buigt nou eenmaal makkelijker.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Nee, dat apparaat bestaat niet/werkt niet met een scheidingstrafo.
Gewoon verlengsnoertje, onder de vloer even vier koppelingen 40 en drie koppelingen 63 persen.
Handig ook dat optrompen van de buizen e.d. ik vind het echt helemaal niks dat materiaal.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef Gieliovd het volgende:
En daarom zijn er cvboeren, vonkenboeren, kantoorpikken en alles er tussenin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |