SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waz met jou!
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ongeveer na de 8e keer had ik herpes gekregen..
en toen op de 11e keer was het raak... had een test gedaan en nu heb ik HIV...
dan doe ik om het zeker te weten de 7e,8e en 9e keer veilig. De elfde skip ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.no
Okay mooi!, ik zou nadat je de elfde hebt geskipt de 12e aan een maat geven om te kijken of het safe is, de 13e misschien ook en dan komt het bij de 14e helemaal weer goed!.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:02 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
dan doe ik om het zeker te weten de 7e,8e en 9e keer veilig. De elfde skip ik.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:04 schreef mega-worstje het volgende:
haha one night stands natuurlijk
d.m.v de wisseltruc ?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Okay mooi!, ik zou nadat je de elfde hebt geskipt de 12e aan een maat geven om te kijken of het safe is, de 13e misschien ook en dan komt het bij de 14e helemaal weer goed!.
Nee man, gewoon zeggen "Hier omdat ik meer ONS's heb dan jou gun ik je deze chick" dat moet je natuurlijk zeggen voordat jullie haar zien zodat hij haar helemaal kan versieren!.quote:
450 euro...quote:
Tenzij je ouder bent dan 24quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:18 schreef Moira. het volgende:
Gefeliciteerd TS, je hebt aids!
Oh en even naar de huisarts voor een SOA test kost je niks
Dan moet je gewoon zeggen dat je een slet bent en heel veel onveilig neukt, dan scharen ze je onder de risicogroep en mag je ook gratisquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tenzij je ouder bent dan 24
Ja? Vandaar dat de dokter dat allemaal vroeg.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zeggen dat je een slet bent en heel veel onveilig neukt, dan scharen ze je onder de risicogroep en mag je ook gratis
Da's zondequote:Op woensdag 19 februari 2014 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja? Vandaar dat de dokter dat allemaal vroeg.
Het was vrij prijzig, verdikkeme.
Ach, voor volgende keer dan.quote:
Waarschijnlijk wel, jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, voor volgende keer dan.
Gewoon zeggen dat ik seks heb gehad met Mono is voldoende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |