abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136900200
hallo mensen, dit is mijn eerste forum :P so dont blame me als ie vaag is

het volgende is er aan de hand:

ik heb ruim 3maanden geleden tinder aangeschaft voor de lol (zonder serieuze bedoelingen) en ik kwam daarbij een hele leuke meid tegen, we gingen praten en het klikte meteen. later heb ik dr toegevoegd op fb, we hadde hele leuke gesprekken enzo en na 2/3weken heb ik gevraagd of ze een keertje wou afspreken, dat leek dr heel leuk. 2weken later hadde we ons adfspraakje, alleen ze kon niet :P, daarna hebbe we 1maand later weer afgesproken, teon kwam ze met een slap excuus aan en kon ze weer niet. ondertussen hadden we nogsteeds elke dag leuken gesprekken. daarna hadde we 3weken later een afspraak gemaakt, een paar dagen van te voren zij ze dat ze twijfelde en ze het heel eng vond, ik heb toen gezegd dat ik dat wel kon begrijpen omdat het ook best raar is en ze maar moest aanzien wanneer ze wou.

we bleven gewoon doorpraten en het begon langzaam dood te gaan beetje. nou leek ze me echt een heel leuk meisje en ik was bang dat het weg zou gaan dus toen heb ik heel lief gevraagd of ze nou wel of niet wou en dat ik het graag gwoon echt wou weten omdat ze me wel leuk leek en ik gewoon heel graag wou afspreken. ze heeft toen gezegd dat ze graag wou afspreken, we hadde onze afspraak (onbewust) op valentijnsdag gezet 2weken later. op de dag zelf zij ze 2uur vantevoren ineens dat ze heel erg twijfelde, dus ik vroeg waarom en het kwam erop neer dat ze niet wist of er een klik was en ze het niet fijn vond om op deze manier af te spreken met die zenuwen etc.

ik heb toen gezegd dat ik het echt heel jammer vond maar dat ik dan ook neit meer heof te praten aangezien ik dr toch nooit te zien zou krijgen, en dat begreep ze en ze dacht hetzelfde.

maar we hebbe toch vol 3maanden gepraat en daardoor naar mijn idee toch wel een band opgebouwd en ik vind het nu echt heel jammer en vervelend dat we niet meer praten en ik dr niet te zien krijg want ze is gloof ik echt perfect voor me aangezien we heelveel zelfde interesses tonen en ze heel knap is.

dus ik weet niet wat ik nu moet doen, we hebben al een paar dagen niet gepraat nu.

mss is het omdat ik geen spanning heb gecreeerd, omdat ik dr nog niet in het echt had gezien.

pleezzzz help really want to see her

thanks alvast enzo ^O^
pi_136900359
Ze wil je niet. punt.
pi_136900395
Jij te afwachtend, zij te onzeker.

Jammer, next.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_136900416
Laat die t weg. Wil je!
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_136900600
Dezelfde interesses... Tja, in theorie zijn diezelfde interesses leuk. Maar in de praktijk blijkt toch vaak dat je ze beide op een andere manier leuk vinden.

Sowieso leer je iemand niet kennen via internet. Je kan wel hele boeken heen en weer gaan mailen, maar dan nog is dat niet hetzelfde als je gedrag in de werkelijkheid.

Als je met elkaar mailt, dan wissel je met elkaar het bewuste deel van je hersenen, en een klein deel van het onderbewuste. Maar dat onderbewuste dat bepaalt wel even 90% van jouw persoonlijkheid, terwijl het bewuste deel maar 10% bepaalt.

Over het algemeen zijn vrouwen daar veel gevoeliger voor dan mannen. En ze zijn daar ook nog op een onbewuste manier gevoelig voor. Daarom worden mannen sneller verliefd via internet dan vrouwen. Dat is tenminste mijn eigen ervaring.

Dus... Na deze verklaring weet je wat je te doen staat. Je moet toch met haar af zien te spreken...

Maar, er is een grote MAARRRR. Verwacht niet dat die ontmoeting zo makkelijk zal gaan. Verwacht niet dat jij en zij zo makkelijk met elkaar zullen praten als over het internet. Verwacht niet dat zij met dezelfde onderwerpen gaat komen als waar je op internet met elkaar praat. En verwacht ook niet dat ze zo geïnteresseerd zal zijn wanneer JIJ over die onderwerpen begint.

Als ze echt serieus is en een relatie wil beginnen, dan maken die onderwerpen allemaal niet uit. Wat wel uitmaakt is dat wanneer zij het een keer NIET eens is met jou en daar ruzie over maakt, jij niet meteen wegloopt of ruzie terug gaat zitten maken. Etc. etc. etc. Het is voor haar belangrijker dat ze met jou kan samenzijn.

Naja, het ligt er ook een beetje aan hoe oud ze is en of ze al begrijpt hoe een relatie werkt, natuurlijk.
pi_136900697

[ Bericht 100% gewijzigd door potmetmayo op 19-02-2014 19:22:44 ]
pi_136901812
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:54 schreef RetepV het volgende:
Dezelfde interesses... Tja, in theorie zijn diezelfde interesses leuk. Maar in de praktijk blijkt toch vaak dat je ze beide op een andere manier leuk vinden.

Sowieso leer je iemand niet kennen via internet. Je kan wel hele boeken heen en weer gaan mailen, maar dan nog is dat niet hetzelfde als je gedrag in de werkelijkheid.

Als je met elkaar mailt, dan wissel je met elkaar het bewuste deel van je hersenen, en een klein deel van het onderbewuste. Maar dat onderbewuste dat bepaalt wel even 90% van jouw persoonlijkheid, terwijl het bewuste deel maar 10% bepaalt.

Over het algemeen zijn vrouwen daar veel gevoeliger voor dan mannen. En ze zijn daar ook nog op een onbewuste manier gevoelig voor. Daarom worden mannen sneller verliefd via internet dan vrouwen. Dat is tenminste mijn eigen ervaring.

Dus... Na deze verklaring weet je wat je te doen staat. Je moet toch met haar af zien te spreken...

Maar, er is een grote MAARRRR. Verwacht niet dat die ontmoeting zo makkelijk zal gaan. Verwacht niet dat jij en zij zo makkelijk met elkaar zullen praten als over het internet. Verwacht niet dat zij met dezelfde onderwerpen gaat komen als waar je op internet met elkaar praat. En verwacht ook niet dat ze zo geïnteresseerd zal zijn wanneer JIJ over die onderwerpen begint.

Als ze echt serieus is en een relatie wil beginnen, dan maken die onderwerpen allemaal niet uit. Wat wel uitmaakt is dat wanneer zij het een keer NIET eens is met jou en daar ruzie over maakt, jij niet meteen wegloopt of ruzie terug gaat zitten maken. Etc. etc. etc. Het is voor haar belangrijker dat ze met jou kan samenzijn.

Naja, het ligt er ook een beetje aan hoe oud ze is en of ze al begrijpt hoe een relatie werkt, natuurlijk.
ik weet dat het heel awkward zal worden en het mischien heel slecht uitpakt, maar ik wil haar wel gewoon graag ontmoeten niet persee voor een serieuze relatie al is het zelfs vriendschappelijk...

maar ik vind het zelf heel raar en vervelend om 3maanden lang een goede band op te bouwen (ookal is het online) en het dan uit het niets tegen mijn wil in te beeindigen.

en je stipt precies het probleem aan, hoe ga ik in godsnaam na deze situatie nog vragen om een afspraak en ervoor zorgen dat ze dan ineens wel wilt?? :{ :{
pi_136901816
Vraag of ze eerst wil Skypen, is iets minder eng. Wil ze dat niet dan is ze nep :)
pi_136901867
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:26 schreef Aalscholver het volgende:
Vraag of ze eerst wil Skypen, is iets minder eng. Wil ze dat niet dan is ze nep :)
ik kan toch niet nadat ik heb gezegd dat ik niet meer wil praten en zij het daarmee eens was ineens vragen of ze wil skypen?? of is dat niet raar?
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:29:49 #10
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_136901920
vraag d'r adres en ga langs met een bos bloemen of een doos chocola
pi_136901998
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:28 schreef potmetmayo het volgende:

[..]

ik kan toch niet nadat ik heb gezegd dat ik niet meer wil praten en zij het daarmee eens was ineens vragen of ze wil skypen?? of is dat niet raar?
De hele situatie is raar, ik snap sowieso niet waarom je hebt gezegd dat je niet meer wil praten als je er nu ineens zo'n probleem van maakt. Succes
pi_136902043
ja op dat moment was ik pissig omdat ze me srieus uur van te voren laat zitten op valentijnsdag, maar ik heb daar nu ook wel spijt van ;(
pi_136902504
mischien moet ik maar gwoon eerlijk zeggen dat ik spijt heb dat ik dat heb gezegd en overnieuw beginnen en dan idd eerst skypen en dan nog n keer vragen mss??
pi_136902695
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:44 schreef potmetmayo het volgende:
mischien moet ik maar gwoon eerlijk zeggen dat ik spijt heb dat ik dat heb gezegd en overnieuw beginnen en dan idd eerst skypen en dan nog n keer vragen mss??
Tuurlijk, wat heb je te verliezen. Als ze uiteindelijk niet eens wil Skypen geef haar dan gewoon wat tijd en besteed er niet zoveel aandacht aan.
pi_136902861
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:44 schreef potmetmayo het volgende:
Misschien andere meisjes zoeken? Zij zit nu 100% zeker ook met meerdere gasten te flirten ( lees: neuken), voor haar boeit het sowieso weinig.
Alles moet ROOD.
pi_136902937
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:53 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Misschien andere meisjes zoeken? Zij zit nu 100% zeker ook met meerdere gasten te flirten ( lees: neuken), voor haar boeit het sowieso weinig.
ja ik heb daar persoonlijk altijd best veel moeite mee, ben veels te kieskeurig en ben totaal geen playerachtige gast ofzo, drm vind ik het ook zo kut
  PR en moderator woensdag 19 februari 2014 @ 20:16:32 #17
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136904030
Of het is gewoon een vent.
Fuck the EBU.
pi_136904137
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:16 schreef Moira. het volgende:
Of het is gewoon een vent.
jou profielfoto is zo niet normaal gepast met je reactie haha
  PR en moderator woensdag 19 februari 2014 @ 20:20:01 #19
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136904163
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:19 schreef potmetmayo het volgende:

[..]

jou profielfoto is zo niet normaal gepast met je reactie haha
Hehe, nu je het zegt.
Fuck the EBU.
pi_136904630
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:41 schreef potmetmayo het volgende:
hallo mensen, dit is mijn eerste forum :P so dont blame me als ie vaag is

het volgende is er aan de hand:

ik heb ruim 3maanden geleden tinder aangeschaft voor de lol (zonder serieuze bedoelingen) en ik kwam daarbij een hele leuke meid tegen, we gingen praten en het klikte meteen. later heb ik dr toegevoegd op fb, we hadde hele leuke gesprekken enzo en na 2/3weken heb ik gevraagd of ze een keertje wou afspreken, dat leek dr heel leuk. 2weken later hadde we ons adfspraakje, alleen ze kon niet :P, daarna hebbe we 1maand later weer afgesproken, teon kwam ze met een slap excuus aan en kon ze weer niet. ondertussen hadden we nogsteeds elke dag leuken gesprekken. daarna hadde we 3weken later een afspraak gemaakt, een paar dagen van te voren zij ze dat ze twijfelde en ze het heel eng vond, ik heb toen gezegd dat ik dat wel kon begrijpen omdat het ook best raar is en ze maar moest aanzien wanneer ze wou.

we bleven gewoon doorpraten en het begon langzaam dood te gaan beetje. nou leek ze me echt een heel leuk meisje en ik was bang dat het weg zou gaan dus toen heb ik heel lief gevraagd of ze nou wel of niet wou en dat ik het graag gwoon echt wou weten omdat ze me wel leuk leek en ik gewoon heel graag wou afspreken. ze heeft toen gezegd dat ze graag wou afspreken, we hadde onze afspraak (onbewust) op valentijnsdag gezet 2weken later. op de dag zelf zij ze 2uur vantevoren ineens dat ze heel erg twijfelde, dus ik vroeg waarom en het kwam erop neer dat ze niet wist of er een klik was en ze het niet fijn vond om op deze manier af te spreken met die zenuwen etc.

ik heb toen gezegd dat ik het echt heel jammer vond maar dat ik dan ook neit meer heof te praten aangezien ik dr toch nooit te zien zou krijgen, en dat begreep ze en ze dacht hetzelfde.

maar we hebbe toch vol 3maanden gepraat en daardoor naar mijn idee toch wel een band opgebouwd en ik vind het nu echt heel jammer en vervelend dat we niet meer praten en ik dr niet te zien krijg want ze is gloof ik echt perfect voor me aangezien we heelveel zelfde interesses tonen en ze heel knap is.

dus ik weet niet wat ik nu moet doen, we hebben al een paar dagen niet gepraat nu.

mss is het omdat ik geen spanning heb gecreeerd, omdat ik dr nog niet in het echt had gezien.

pleezzzz help really want to see her

thanks alvast enzo ^O^
LEUK MEISJE MY ASSS

ze doet zo triest, hoe kun je nou bang zijn voor zoiets. is ze 12 ofzo?
no
pi_136904896
[quote]0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:30 schreef bammetjekwak het volgende:

[..]

LEUK MEISJE MY ASSS

[19 and i really dont know :S, het is mij ook niet duidelijk eigenlijk
pi_136904909
Was jij laatst op de radio bij 538?
:]
pi_136904963
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:35 schreef wootahH het volgende:
Was jij laatst op de radio bij 538?
ehh nee
pi_136905011
Zelfde verhaal. Oja. Het is geen chick met wie je praat maar een dude die aandacht nodig heeft
pi_136905160
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:38 schreef wootahH het volgende:
Zelfde verhaal. Oja. Het is geen chick met wie je praat maar een dude die aandacht nodig heeft
niet gehoord dat verhaal, maar ik heb wel wat research gedaan naar met wie ik praat en ik kan bevestigen dat het echt geen dude is maar n meisje
pi_136905253
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:35 schreef potmetmayo het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 19 februari 2014 20:30 schreef bammetjekwak het volgende:

[..]

LEUK MEISJE MY ASSS

[19 and i really dont know :S, het is mij ook niet duidelijk eigenlijk
wat ik dan in zo'n situatie zou doen is gewoon kortaf doen maar dat is mijn persoonlijke plan van aanpak. het kan natuurlijk ook juist negatief werken.
no
pi_136905700
nhja ik praat nu weer gewoon normaal, en ik zal binnekort wel vragen of ze wil skypen ofzo en als ze dat niet wil dan ben ik er officieel klaar mee
pi_136907095
Mensen die al zo spastisch gaan doen voordat een date überhaupt heeft plaatsgevonden.. :N ver bij vandaan blijven.
pi_136907616
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:13 schreef SSJKliko het volgende:
Mensen die al zo spastisch gaan doen voordat een date überhaupt heeft plaatsgevonden.. :N ver bij vandaan blijven.
nhja ik doe spastisch om een meisje wat ik nooit heb gezien die niet wilt daten om een vage rede :P
ieder zo zn spasme
pi_136908219
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:22 schreef potmetmayo het volgende:

[..]

nhja ik doe spastisch om een meisje wat ik nooit heb gezien die niet wilt daten om een vage rede :P
ieder zo zn spasme
Waarom voel jij jezelf aangesproken? Ik doelde op haar.
pi_136908388
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:30 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Waarom voel jij jezelf aangesproken? Ik doelde op haar.
ik voelde mezelf niet aangesproken het is meer dat ik bedoelde dat ieder zo zn spasme heeft en zij heeft die van haar en ik die van mij

[ Bericht 7% gewijzigd door potmetmayo op 19-02-2014 22:07:02 ]
  woensdag 19 februari 2014 @ 22:29:33 #32
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_136911480
Als je nu weer gewoon contact hebt kun je toch net zo goed direct vragen om eens op Skype te spreken? Weet je meteen waar je aan toe bent, verspil je ook niet nog eens drie maanden tijd wanneer het een "nee" is.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_136912996
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:29 schreef Voszje het volgende:
Als je nu weer gewoon contact hebt kun je toch net zo goed direct vragen om eens op Skype te spreken? Weet je meteen waar je aan toe bent, verspil je ook niet nog eens drie maanden tijd wanneer het een "nee" is.
ik ga het morgen vragen :)
  woensdag 19 februari 2014 @ 23:01:23 #34
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_136913282
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:55 schreef potmetmayo het volgende:

[..]

ik ga het morgen vragen :)
Succes. ^O^
pi_136913420
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:01 schreef Voszje het volgende:

[..]

Succes. ^O^
bedankt :)
  woensdag 19 februari 2014 @ 23:11:01 #36
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_136913759
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:03 schreef potmetmayo het volgende:

[..]

bedankt :)
Overigens begrijp ik er verder niet zoveel van. Jullie hebben elkaar ontmoet via Tinder. Meerdere malen spreken jullie af, maar als het puntje bij paaltje komt is zij te zenuwachtig. Waarom zou je dan überhaupt een Tinder account aanmaken, het is toch een dating-app? Of is het nu ook gewoon voor de chat? Of ze vond je stiekem niet zó leuk, of er klopt gewoon iets niet.
pi_136915034
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:11 schreef Voszje het volgende:

[..]

Overigens begrijp ik er verder niet zoveel van. Jullie hebben elkaar ontmoet via Tinder. Meerdere malen spreken jullie af, maar als het puntje bij paaltje komt is zij te zenuwachtig. Waarom zou je dan überhaupt een Tinder account aanmaken, het is toch een dating-app? Of is het nu ook gewoon voor de chat? Of ze vond je stiekem niet zó leuk, of er klopt gewoon iets niet.
ja ik snap er dus ook niks van, ze toonde heelveel interesse, niet in een relatie manier maar gewoon met chatten, en na de 4e keer afspreken zecht ze uur van te voren dat ze niet wilt, nhja het staat erboven waarom, het is gewoon heel vaag. maar als ze me niet leuk vind snap ik niet waarom je interesse toont of uberhaupt doorgaat met praten en wel 4keer ja leuk zecht als ik vraag of ze wilt afspreken
  woensdag 19 februari 2014 @ 23:41:12 #38
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_136915183
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:37 schreef potmetmayo het volgende:

[..]

ja ik snap er dus ook niks van, ze toonde heelveel interesse, niet in een relatie manier maar gewoon met chatten, en na de 4e keer afspreken zecht ze uur van te voren dat ze niet wilt, nhja het staat erboven waarom, het is gewoon heel vaag. maar als ze me niet leuk vind snap ik niet waarom je interesse toont of uberhaupt doorgaat met praten en wel 4keer ja leuk zecht als ik vraag of ze wilt afspreken
Ben ik met je eens, daarom heb ik ook de indruk dat er iets niet helemaal klopt.
pi_136915351
ja mischien heeft het gewoon te lang geduurd voordat we gingen afpreken, na 3maanden is erg laat, maar dat was niet mijn plan ik vroeg het na 2/3weken al :(
pi_136915385
maar ze zij zelf steeds dat ze zelf ook niet weet waar het vandaan kwam dus daar schiet ik niks mee op
pi_136919059
Misschien gewoon vragen of je bij haar thuis mag komen de eerste afspraak. Dan hoeft zij niet uit haar comfort zone en durft ze later gewoon af te spreken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 20 februari 2014 @ 08:46:40 #42
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136919545
Die maand die nodig was nadat het de 1e keer niet kon was echt veel te lang, dat had de week erop gemoeten. Laat het gaan, next!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_136947114
we hebben erover gepraat, en ze heeft gezegd dat ze wel wil afspreken maar dat ze echt eel bang is voor - awkwardness - dat zij voor mij tegenvalt - of ik voor haar en daardoor twijfelt ze.....
pi_136950650
Ze vindt je niet leuk genoeg...
Ga eens voor jezelf na wat je heel graag zou doen met iemand als je diegene erg leuk vindt en romantische interesse hebt... zou je dan steeds afwachten, afzeggen en twijfelen of zou je een afspraakje wel zien zitten? Beantwoord die vraag en je weet hoe je ervoor staat.
pi_136951427
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:39 schreef potmetmayo het volgende:
we hebben erover gepraat, en ze heeft gezegd dat ze wel wil afspreken maar dat ze echt eel bang is voor - awkwardness - dat zij voor mij tegenvalt - of ik voor haar en daardoor twijfelt ze.....
op Skype ?
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:38:16 #46
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_136952203
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:39 schreef potmetmayo het volgende:
:')
Afkappen dus. Dat smoesje ken je nu wel.
pi_136952772
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef wootahH het volgende:

[..]

op Skype ?
nee via facebook chat, dat we iig elkaar hebben gezien en niet alleen van foto's :P maar ik vind persoonlijk skype heel raar aangezien je tegen een beeldscherm praat en niet tegen een persoon en ik besef me dat altijd iets te goed tijdens het skypen en dan doe ik heel awkward

maar ik denk dat het wel goed gaat komen! ;)
pi_136952866
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef Voszje het volgende:

[..]

:')
Afkappen dus. Dat smoesje ken je nu wel.
we hebben weer een afspraak gemaakt na een goed gesprek, en dit keer dan echt (hoop ik), en als ze nu nog afzecht is ze echt een bitch
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:52:59 #49
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_136953361
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef potmetmayo het volgende:

[..]

we hebben weer een afspraak gemaakt na een goed gesprek, en dit keer dan echt (hoop ik), en als ze nu nog afzecht is ze echt een bitch
Dat zeker. Ik hoop voor je dat jullie afspraak dit keer wel doorgaat en dat het inderdaad alleen maar haar onzekerheid is.
pi_136959029
Ik had ook een scharreltje geregeld via Tinder ( of naja zij mij :p ) het is denk ik meer de onzekerheid van haar kant.
Wat wij deden was elkaar facetimen/skypen daardoor werd de drempel om elkaar te zien al wat lager.
pi_136965485
Klinkt als die afleveringen van fish.

Laat haar een selfie sturen met de krant van vandaag.
pi_136966185
Gewoon laten gaan man.
De titel van je OP zegt het al: ze wil niet met je afspreken....

Je kan beter achter de meiden gaan die je wel oog in oog ziet, je klasgenotes oid...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_136967256
Tjsa, dit soort figuren kom je tegen op datingsites. Geen tijd aan besteden. Zulke besluiteloze en onzekere figuren zijn niet geschikt voor een relatie. Verder: grow a pair. Je loopt als een hondje achter haar aan, en zegt dat ze perfect voor je is terwijl je haar nog nooit gezien hebt..

Vertel haar maar dat je niet op zoek bent naar een penvriendin, en er al helemaal niet van gediend bent dat ze je achter elkaar laat zitten. Next.
pi_136978080
Ik zit eigenlijk in precies dezelfde situatie TS. Ik leerde 4 maanden geleden ook een meisje kennen via internet en we praten elke dag ontzettend veel, zij geeft aan dat ze me leuk vind al die tijd we praten zelfs over seks enzo maar bij ons is het ook al 4-5x gebeurd dat een afspraak niet doorging. Alleen zij geeft niet aan dat zenuwachtig ofzo maar er was elke keer een ''externe'' reden.

Uiteindelijk praat ik nu nog steeds met haar en we hebben binnenkort weer afgesproken, maar voor mij is het definitief af als het er dan nog niet van komt. Dit zou je ook moeten doen, een soort ultimatum voor jezelf stellen en daarna verder gaan met je leven of gelukkig worden met diegene. Het is alles of niets moet je denken.

Misschien dat skype inderdaad de drempel verlaagt, maar misschien durft ze dat al niet eens. Mocht dat zo zijn dan moet je het gewoon afkappen en ben je blijkbaar niet meer dan een chatbuddy. Kies voor jezelf uiteindelijk!
pi_137089027
Been there, done that, got the t-shirt. Al meerdere keren meegemaakt. Leuk contact, mails, whatsapp, een hele tijd lang. Maar als puntje bij paaltje komt en je wilt iets afspreken dan wordt er ontwijkend gedaan en op een gegeven moment hoor je niets meer. Dan heb ik het gevoel, pleur maar een eind op.

Nu moet ik zeggen dat ik behoorlijk pech heb op dat vlak. Eigenlijk 4 van de 5 keer dat het daar op neer komt. Als je niet wilt daten, ga dan weg van die datingsites. Zo vermoeiend...

Ik ga er ook niet als een hondje achteraan. Als ik door heb dat ze weer een spelletje aan het spelen zijn heb ik er snel genoeg van.
pi_137089055
Je penis in dr mond steken.
Ownee, dat gaat niet, je kunt niet afspreken!
  maandag 24 februari 2014 @ 14:01:58 #57
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_137089573
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef potmetmayo het volgende:

[..]

Hoe is het nu TS?
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_137089791
Het is waarschijnlijk een vent, sorry om
Dat te zeggen, OF het is een wijf die er helemaal niet op lijkt. Ik zal hier helaas een einde aan brengen en blokkeren. Hiermee kan je niks opbouwen
pi_137090712
Spreek een keer af in een kroeg/discotheek. Zij neemt vriendinnen mee, jij je maten. Klikt het niet of komt ze niet opdagen heb je alsnog vast wel een leuke avond.
pi_137119477
Gewoon geen tijd meer in steken. Uiteindelijk komen ze zelf wel terug en willen ze ook afspreken.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:06:41 #61
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_137119766
Tinder aangeschaft ook. Zou mijn geld terugvragen.
pi_137122012
Pff daarom is Tinder ook zo irritant he.
Maar geloof me, als ze zo twijfelt dan wil ze gewoon eigenlijk niet. Daar wil je toch niet op wachten? Tinder lekker verder.
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_137193886
Probeer Badoo. Veel meer succes met die app. :)
  vrijdag 28 februari 2014 @ 12:00:39 #64
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_137233646
Catfish
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_137261587
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
Catfish
pi_137263550
Potmetmayo, als je net zo'n slappe hap bent als je nick, dan zal t nooit wat worden met jou en de vrouwen, grow balls man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')