SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want ik wil ook gelijk met je trouwen en kinderen krijgenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:19 schreef Crip het volgende:
Sorry mijn puntenteller afspreken met jongens staat op 0. Wil dat graag zo houden.
Als je met 2 andere vriendinnen komt is het gratisquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kunnen anderen zich ook opgeven? Groepskorting? Studentkorting? Wellicht interesse.
Eyvallah dankje dankje..quote:
Why? Vriendschappelijk toch.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:19 schreef Crip het volgende:
Sorry mijn puntenteller afspreken met jongens staat op 0. Wil dat graag zo houden.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:25 schreef Weissman het volgende:
Die TT![]()
[..]
Ja want ik wil ook gelijk met je trouwen en kinderen krijgen![]()
[..]
Als je met 2 andere vriendinnen komt is het gratisals je alleen komt moet je je eten zelf betalen.
Hhh, ik overdrijf gewoon een beetje. Hoewel ik wel nog nooit heb afgesproken met een jongen. Heb wel guy-friends maar ik zie ze niet zo 1op1.quote:
En ik dacht nog wel zulke goede dingen over jouquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hhh, ik overdrijf gewoon een beetje. Hoewel ik wel nog nooit heb afgesproken met een jongen. Heb wel guy-friends maar ik zie ze niet zo 1op1.
Kom gaan we samen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hhh, ik overdrijf gewoon een beetje. Hoewel ik wel nog nooit heb afgesproken met een jongen. Heb wel guy-friends maar ik zie ze niet zo 1op1.
Hhhh, wat? Gaa.. Ik zei net dat ik nooit heb afgesproken. Ik ga geen jongens in me klas negeren en een hokje om me heen bouwen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel zulke goede dingen over jou
I see what you did therequote:
Allo, dat zei of impliceerde ik ook niet. Je had het bijvoorbeeld eens over een homo vriend die priester wilde worden. Het is een 99% kans dat je die persoon in het echt ziet en waarschijnlijk om de zoveel tijd mee converseert. Ik geloof je op je woord hoor dat je niet afspreektquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhh, wat? Gaa.. Ik zei net dat ik nooit heb afgesproken. Ik ga geen jongens in me klas negeren en een hokje om me heen bouwen.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe beviel het uitstapje in EHV btw, Sylv was er niet zo tevreden over
Oh ja, ik ken hem al sinds ik 4 jaar was ofzo. Onze moeders gingen veel met elkaar om. Heb ook bijna al mijn schooltijd met hem op school gezeten en momenteel zitten we ook op de zelfde school. Is wel een aardige gast.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Allo, dat zei of impliceerde ik ook niet. Je had het bijvoorbeeld eens over een homo vriend die priester wilde worden. Het is een 99% kans dat je die persoon in het echt ziet en waarschijnlijk om de zoveel tijd mee converseert. Ik geloof je op je woord hoor dat je niet afspreekt
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Halim was een echte DIE HARD.. Hij was nog fanatieker dan mij bezig..
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Halim was een echte DIE HARD.. Hij was nog fanatieker dan mij bezig..
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Crip werkt inderdaad met kleutertjes. Die knippen graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |