SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Geen copyright gebruikt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:39 schreef Zhano het volgende:
Mensen die ongeoorloofd met mijn triangelgrap pronkenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben de laatste tijd alleen maar coins aan het uitgeven.. al heb ik op mijn andere accounts wel winst gemaakt door bronze packs.![]()
Voor hoeveel?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:43 schreef DutchSL het volgende:
IF Mickyhumbertotan gekocht, even teampje omheen bouwen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nice.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
75.500 met deadeye en 30+ contracten
Ook een stuk of 20 IF Bassongs gehaald voor 14k of minderLijkt me wel een goede speler die Miketarzanarjan
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
he stelletje glazen bol kijkers..
hoeveel gaat IF messi waard worden? kan ik er vast rekening mee houden als ik hem zo pull.
gr gr
maverPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1,9 miljoen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:55 schreef FCsuarez het volgende:
hoeveel gaat IF messi waard worden? kan ik er vast rekening mee houden als ik hem zo pull.
gr gr
maverRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
thnx.quote:
heb namelijk een waterdicht plan.
al mijn coins uitgeven aan packs, en dan heb ik IF messi, die ga ik dan verkopen en zlatan terug kopen.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
thnx.
heb namelijk een waterdicht plan.
al mijn coins uitgeven aan packs, en dan heb ik IF messi, die ga ik dan verkopen en zlatan terug kopen.![]()
![]()
Hier heb je zijn stats: http://wefut.com/en/player/13335quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:55 schreef FCsuarez het volgende:
gr gr
maverSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
FUT op PC.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef Topiek het volgende:
Voor een bundesliga team, 41212 of 352?
532quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef Topiek het volgende:
Voor een bundesliga team, 41212 of 352?![]()
sowieso een beetje een rare vraag, vind je ook niet.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
geen idee wat ie waard is hoor 10K ofzo ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
21kquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen idee wat ie waard is hoor 10K ofzo ?
5 pakjes geopend, geen 1 speler die meer dan 200 coins boven de discard waarde waard is
Sinds mijn Hazard van een paar weken terug niks goeds meer gehad.![]()
niet zo janken nog steeds geen IF gehad dit jaarquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:12 schreef DutchSL het volgende:
5 pakjes geopend, geen 1 speler die meer dan 200 coins boven de discard waarde waard is
Sinds mijn Hazard van een paar weken terug niks goeds meer gehad.
#FreeTrapz![]()
![]()
Gr gr, allemaal met hunter proberen te kopen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ligt aan de bank waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:16 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand die snapt hoe het kan dat met een 72 rated het team 4* heeft maar met een 75 rated 3,5*?![]()
Elke speler die een IF heeft gehad heeft toch kans op een chemstyle als je hem packed?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:15 schreef Reemi het volgende:
Espindola met Sentinel erop, had je die al DS2?![]()
denk je binnen te zijn met een rare silver BPL LW met 89 pace, blijkt hij maar 1.5K waard te zijn
#FreeTrapz![]()
Die is hetzelfde. Enige verandering is dat ze onderling wisselen (op reservebank).quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ligt aan de bank waarschijnlijk.![]()
haha, ja, dat verwacht je dan nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:18 schreef FCsuarez het volgende:
denk je binnen te zijn met een rare silver BPL LW met 89 pace, blijkt hij maar 1.5K waard te zijn![]()
KUT spelquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, ja, dat verwacht je dan niet
#FreeTrapz![]()
misschien omdat je meer sterke links hebt bij die van 73?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die is hetzelfde. Enige verandering is dat ze onderling wisselen (op reservebank).Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik had laatst Okore en op de een of andere manier dacht ik dat die rond de 20k wasquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die is hetzelfde. Enige verandering is dat ze onderling wisselen (op reservebank).![]()
![]()
Denk het maar wist niet dat chemistry ook invloed had op die sterrenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
misschien omdat je meer sterke links hebt bij die van 73?![]()
![]()
zet dan eens een RB neer met een zelfde rating, maar ander competitie ofzo, zodat de chem omlaag gaatquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Denk het maar wist niet dat chemistry ook invloed had op die sterrenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dan weet ik het niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die is hetzelfde. Enige verandering is dat ze onderling wisselen (op reservebank).
Ik gok dat er iets in de berekening zit die rekening houdt met een RW of een RM, want dat is het enige andere verschil. De RW wordt dan bij je aanvalslinie gerekend en de RM bij het middenveld, ook al zet je de RM eigenlijk op RW (dat kun je zien bij single matches).![]()
Iemand een tip om niet steeds een foutmelding te krijgen dat je de pagina moet verversen in de web app?![]()
Had er Paddy Kenny neergezet en toen was het nog 74/4*. Dus ik denk dat de reserve bank zwaarder telt dan de positie in de basis..quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
zet dan eens een RB neer met een zelfde rating, maar ander competitie ofzo, zodat de chem omlaag gaat![]()
![]()
denk je als je dempsey in beeld zie verschijnen kut, zit schurlle er achter toch nog een meevallertje
#FreeTrapz![]()
niet zoeken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:24 schreef forztwente het volgende:
Iemand een tip om niet steeds een foutmelding te krijgen dat je de pagina moet verversen in de web app?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Stoppen met FUT.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:24 schreef forztwente het volgende:
Iemand een tip om niet steeds een foutmelding te krijgen dat je de pagina moet verversen in de web app?![]()
Dempsey is trouwens wel een chille camquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:24 schreef FCsuarez het volgende:
denk je als je dempsey in beeld zie verschijnen kut, zit schurlle er achter toch nog een meevallertje![]()
die MLS versie gaat duur worden met de cupquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dempsey is trouwens wel een chille cam
#FreeTrapz![]()
Johnson ook maar die is nu ook al redelijk aan de prijsquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die MLS versie gaat duur worden met de cup![]()
Echt een hele goede zilveren CB nu: http://wefut.com/en/player/13330quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:29 schreef DutchSL het volgende:
Misschien een repost, maar had hem nog niet gezien:
Emerson kreeg dus een IF voor ditSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
die cup zal binnenkort ook wel komen toch. of is dat altijd aan het eind van de MLS ?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Johnson ook maar die is nu ook al redelijk aan de prijsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geen idee man hou dat niet meer bij eerlijk gezegd. Laatste keer dat ik rekening hield met dat soort dingen moet FIFA 12 zijn geweestquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die cup zal binnenkort ook wel komen toch. of is dat altijd aan het eind van de MLS ?![]()
![]()
ik bewaar gewoon altijd alle ieren en MLS spelersquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen idee man hou dat niet meer bij eerlijk gezegd. Laatste keer dat ik rekening hield met dat soort dingen moet FIFA 12 zijn geweestde 2 dingen waar je de EA klok op gelijk kunt zetten.
#FreeTrapz![]()
Kan iemand me helpen. Ik kan ineens geen skillmoves meer doen hoe kan ik dat fixen. Misschien heb ik per ongeluk ergens op instellingen wat gedrukt.![]()
Dan zou ik even bij de instellingen kijken. Misschien is daar wel iets veranderd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:35 schreef boyd153 het volgende:
Kan iemand me helpen. Ik kan ineens geen skillmoves meer doen hoe kan ik dat fixen. Misschien heb ik per ongeluk ergens op instellingen wat gedrukt.![]()
jbgsquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:35 schreef boyd153 het volgende:
Kan iemand me helpen. Ik kan ineens geen skillmoves meer doen hoe kan ik dat fixen. Misschien heb ik per ongeluk ergens op instellingen wat gedrukt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja zou beter zijn als ik dat ook deed maar eerlijk gezegd kan het me niet boeien. Ik heb vroeger met hele dure teams gespeeld en ik heb nu net zoveel plezier met teams van 50kquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik bewaar gewoon altijd alle ieren en MLS spelersde 2 dingen waar je de EA klok op gelijk kunt zetten.
![]()
![]()
Ik heb trouwens geen packs geopend, deze week niet. Ik koop de If's wel gewoon die ik wil hebben voor een leuk prijs.![]()
Moest laatst tegen zijn normale kaart en die was shitequote:Op woensdag 19 februari 2014 19:43 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
90 Finishing, thats unreal voor een zilveren speler![]()
discard die jood ffquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:39 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
voor 12k opgepikt bij het uur , leuke stats.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
aldus maver24quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef Maver24 het volgende:
500k biedingen op Aubameyang, dan ben je ook niet goed bij je paasei![]()
iemand die deze comedians kent en weet of ze er wat van kunnen?
LINE-UP:
Arie Engel Koomen: doorgewinterd, goudeerlijk, gewoon de shit.
Berit Companjen: vlijmscherp, genadeloos, aimabel.
Kasper van der Laan: origineel, absurdistisch, doordacht.
Farbod Frappant: ondeugend, hard, kwetsbaar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef Maver24 het volgende:
500k biedingen op Aubameyang, dan ben je ook niet goed bij je paasei
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jij hebt ronaldo toch? Kan 'ie er wat van?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef Maver24 het volgende:
500k biedingen op Aubameyang, dan ben je ook niet goed bij je paasei![]()
Arie is die lama. .quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:07 schreef poker4lifee het volgende:
iemand die deze comedians kent en weet of ze er wat van kunnen?
LINE-UP:
Arie Engel Koomen: doorgewinterd, goudeerlijk, gewoon de shit.
Berit Companjen: vlijmscherp, genadeloos, aimabel.
Kasper van der Laan: origineel, absurdistisch, doordacht.
Farbod Frappant: ondeugend, hard, kwetsbaar.
[..]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Niet gaan dus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arie is die lama. .
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
voetbalzonequote:Op woensdag 19 februari 2014 20:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: Radio Kiss Kiss
[ afbeelding ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arie is die lama. .
[ afbeelding ]
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Sanogo basis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bonera weer, van alle konko verdedigers die Milan heeft kiest Clarence steeds voor de misschien wel allerslechtste.![]()
Pingelllllllllllllllll
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Standaard FIFA pingel dit hahaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
kutnemoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt, hoe slecht kan je hem nemenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
HAHA!quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom neemt RvP ze niet meer?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Met neymar op links en ronaldo in de spits kan je prima buitenom gaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Boh, gewoon met de backs zorgen dat je niet naar binnen draait.![]()
![]()
Ik had hem moeten bewaren toen ik hem weken geleden in een 400c pack kreeg.. dan had ik nu dikke winst.quote:![]()
jupquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ook al geweest?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doe maar hatelijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ook al geweest?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Netjes.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Wie is ook alweer die gast van Arsenal (als ie er nog zit) die 90% van het jaar geblesseerd was?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hoerenzooi..kut voor de wedstrijd, kut voor Arsenal, alles is kutAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kutze.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:23 schreef Tim86 het volgende:
Hoerenzooi..kut voor de wedstrijd, kut voor Arsenal, alles is kutNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Diaby? Ik kan er nog wel 10 noemenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:23 schreef DuTank het volgende:
Wie is ook alweer die gast van Arsenal (als ie er nog zit) die 90% van het jaar geblesseerd was?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zeker. Wel terecht helaas.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:23 schreef Tim86 het volgende:
Hoerenzooi..kut voor de wedstrijd, kut voor Arsenal, alles is kut🍆![]()
Frimpong?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diaby? Ik kan er nog wel 10 noemen🍆![]()
Zou kunnen, er was ook zo'n hele waslijst van al zijn blessures.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diaby? Ik kan er nog wel 10 noemenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:23 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Dat was de CL voor ArsenalConcurrentie in Engeland zie Arsenal toch liever diep gaan in de CL en krachten verspillen?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Parlour.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:23 schreef DuTank het volgende:
Wie is ook alweer die gast van Arsenal (als ie er nog zit) die 90% van het jaar geblesseerd was?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alaba mist ook niet voor het eerst
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
neequote:Op woensdag 19 februari 2014 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Concurrentie in Engeland zie Arsenal toch liever diep gaan in de CL en krachten verspillen?
Arsenal is geen concurrentie![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:26 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Penaltys niet door Robben laten nemenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nu gaat Bayern waarschijnlijk makkelijk winnen, maar heb ik mijn Bayern to lead @ halftime alsnog fout
Alaba![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk wel dat het Diaby is, maar nu nog die lijstquote:
Kan nog steedsquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:27 schreef Freire het volgende:
Nu gaat Bayern waarschijnlijk makkelijk winnen, maar heb ik mijn Bayern to lead @ halftime alsnog fout
Alaba![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij Arsenal zit weinig paupervolk volgens mij hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:28 schreef DutchSL het volgende:
Engels paupervolk gelijk haten op Robben
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Google is niet zo ingewikkeldquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het Diaby is, maar nu nog die lijst![]()
Niet helemaal up to date:
Anterior Cruciate Ligament 2013 March 28th
Calf/Shin Injury 2013 February 23rd
Illness 2013 January 22nd
Thigh Muscle Strain 2012 September 29th
Muscle Injury 2012 September 7th
Calf Muscle Strain 2012 April 28th
Illness 2012 April 23rd
Hamstring Injury 2012 March 29th
Hamstring Injury 2012 March 3rd
Hamstring Injury 2011 November 26th
Ankle/Foot Injury 2011 July 22nd
Calf Muscle Strain 2011 January 2nd
Calf Muscle Strain 2010 December 30th
Ankle/Foot Injury 2010 October 19th
Ankle/Foot Injury 2010 October 4th
Ankle/Foot Injury 2010 September 13th
Calf Muscle Strain 2010 August 11th
Calf Muscle Strain 2010 March 27th
MCL Knee Ligament Injury 2010 February 17th
Calf Muscle Strain 2010 January 20th
Calf Muscle Strain 2009 November 7th
Ankle/Foot Injury 2009 October 10th
Groin Strain 2009 August 12th
Knee Injury 2009 July 27th
Thigh Muscle Strain 2009 April 1st
Calf Muscle Strain 2009 February 24th
Thigh Muscle Strain 2009 January 31st
Abdominal Strain 2008 November 22nd
Thigh Muscle Strain 2008 August 3rd
Thigh Muscle Strain 2008 April 25th
Calf Muscle Strain 2008 March 7th
Calf Muscle Strain 2008 February 8th
Back Injury 2007 November 22nd
Sprained Ankle 2007 August 14th
Concussion 2007 April 20th
Sprained Ankle 2007 February 25th
Knee Injury 2007 February 2nd
Ankle/Foot Injury 2006 May 1stAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja wel dus, want er is ook een lijst die compleet is en met de data wanneer hij weer hersteld was.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Google is niet zo ingewikkeld![]()
Niet helemaal up to date:
Anterior Cruciate Ligament 2013 March 28th
Calf/Shin Injury 2013 February 23rd
Illness 2013 January 22nd
Thigh Muscle Strain 2012 September 29th
Muscle Injury 2012 September 7th
Calf Muscle Strain 2012 April 28th
Illness 2012 April 23rd
Hamstring Injury 2012 March 29th
Hamstring Injury 2012 March 3rd
Hamstring Injury 2011 November 26th
Ankle/Foot Injury 2011 July 22nd
Calf Muscle Strain 2011 January 2nd
Calf Muscle Strain 2010 December 30th
Ankle/Foot Injury 2010 October 19th
Ankle/Foot Injury 2010 October 4th
Ankle/Foot Injury 2010 September 13th
Calf Muscle Strain 2010 August 11th
Calf Muscle Strain 2010 March 27th
MCL Knee Ligament Injury 2010 February 17th
Calf Muscle Strain 2010 January 20th
Calf Muscle Strain 2009 November 7th
Ankle/Foot Injury 2009 October 10th
Groin Strain 2009 August 12th
Knee Injury 2009 July 27th
Thigh Muscle Strain 2009 April 1st
Calf Muscle Strain 2009 February 24th
Thigh Muscle Strain 2009 January 31st
Abdominal Strain 2008 November 22nd
Thigh Muscle Strain 2008 August 3rd
Thigh Muscle Strain 2008 April 25th
Calf Muscle Strain 2008 March 7th
Calf Muscle Strain 2008 February 8th
Back Injury 2007 November 22nd
Sprained Ankle 2007 August 14th
Concussion 2007 April 20th
Sprained Ankle 2007 February 25th
Knee Injury 2007 February 2nd
Ankle/Foot Injury 2006 May 1stHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maar serieus waarom neemt Alaba die penalty dan? Bijna de rest van het hele elftal heeft een betere traptechniek daar.![]()
Alsof penalties vooral om traptechniek gaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:30 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Maar serieus waarom neemt Alaba die penalty dan? Bijna de rest van het hele elftal heeft een betere traptechniek daar.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij heeft er al veel meer genomen voor bayern he pipoquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:30 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Maar serieus waarom neemt Alaba die penalty dan? Bijna de rest van het hele elftal heeft een betere traptechniek daar.![]()
Bij Bayern hebben ze een lijstje met nemers. Als je scoort blijf je bovenaan, als je mist is de volgende aan de beurt. Hij heeft al een paar keer gemist (en gescoord) en nu was hij blijkbaar weer aan de beurt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:30 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Maar serieus waarom neemt Alaba die penalty dan? Bijna de rest van het hele elftal heeft een betere traptechniek daar.
Zo was het vorig jaar tenminste..nu ook nog volgens mij.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, maar is hij daar zo goed in dan? Je zou zeggen dat er wel betere tussen zitten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij heeft er al veel meer genomen voor bayern he pipo![]()
Ah, duidelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Bayern hebben ze een lijstje met nemers. Als je scoort blijf je bovenaan, als je mist is de volgende aan de beurt. Hij heeft al een paar keer gemist (en gescoord) en nu was hij blijkbaar weer aan de beurt.![]()
Ribery vindt zichzelf sowieso beter inderdaad...quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:33 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja, maar is hij daar zo goed in dan? Je zou zeggen dat er wel betere tussen zitten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Boohhh
5* weak foot op de vleugels![]()
Ronaldo spitta![]()
Modric cdm![]()
Lloris op doel btw..
Weet iemand alleen iets beter voor het bpl gedeeltebudget zo'n 300k
![]()
Ik zag hem ook al voorbij komen..quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
https://vine.co/v/MZdn5x0MBFM
Zweet toch?
ik vraag het me af..
![]()
Zo te zien welquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
https://vine.co/v/MZdn5x0MBFM
Zweet toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nasri voor Dembele ? Eventueel dan IF Sakho nog LCB.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:52 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Boohhh
Ronaldo spitta![]()
Modric cdm![]()
Lloris op doel btw..
![]()
De Bruyne en Vertonghenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:52 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Boohhh
Ronaldo spitta![]()
Modric cdm![]()
Lloris op doel btw..
Of De Bruyne en Luiz (en Cech)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
stervendehoerenkroosAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En ronaldo dan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:03 schreef Maver24 het volgende:
Ibrahimovic gekocht voor 1,2m ipv van 1,3m wat hij kost, goede deal gemaakt![]()
Commentator zegt "Robben gestopt met naar binnen komen" terwijl die daarna gelijk 2x naar binnen komt![]()
![]()
Hardoplachen in de treinquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef Maver24 het volgende:
500k biedingen op Aubameyang, dan ben je ook niet goed bij je paasei!
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ronaldo is zeker heel erg goed maar geen 2m coins waard, ik vind hem hetzelfde niveau als Ibrahimovic en die kost maar 1,3mquote:![]()
Ah. In dat geval wacht ik wel even tot Ronaldo ook 1,3 mil is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ronaldo is zeker heel erg goed maar geen 2m coins waard, ik vind hem hetzelfde niveau als Ibrahimovic en die kost maar 1,3mNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Commentator zei ook dat ploegen lastig scoren tegen Arsenal en vlak daarna flapte Kroos 'm binnen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:04 schreef DutchSL het volgende:
Commentator zegt "Robben gestopt met naar binnen komen" terwijl die daarna gelijk 2x naar binnen komtHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
laat uhm ook ff zeggen dat neuer nooit met een omhaal zou scoren,quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Commentator zei ook dat ploegen lastig scoren tegen Arsenal en vlak daarna flapte Kroos 'm binnen.
misschien zien we dat dan ook nog wel..![]()
![]()
![]()
Prijzen van kaartjes in Duitsland en Engeland zijn sowieso niet met elkaar te vergelijken natuurlijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:14 schreef ThadCastle het volgende:
90 euro bij Bayern wow dat is echt cheap
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo echt wel. das nog goedkoper als bij Feyenoord. Ik heb op Vak V gezeten en betaalde 420 euroquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:14 schreef ThadCastle het volgende:
90 euro bij Bayern wow dat is echt cheap![]()
Als je zoveel gaat betalen voor een seizoenkaart bij Feyenoord dan ben je ook niet goed bij je paasei.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zo echt wel. das nog goedkoper als bij Feyenoord. Ik heb op Vak V gezeten en betaalde 420 euroAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je zoveel gaat betalen voor een seizoenkaart bij Feyenoord dan ben je ook niet goed bij je paasei.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
420 euro, wow.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zo echt wel. das nog goedkoper als bij Feyenoord. Ik heb op Vak V gezeten en betaalde 420 euro
Hoeveel prostituees krijg je dan in je skybox ?![]()
Je moet wat over hebben voor je clubbie. Was ook in de periode dat Makaay en consorte nog speeldequote:Op woensdag 19 februari 2014 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je zoveel gaat betalen voor een seizoenkaart bij Feyenoord dan ben je ook niet goed bij je paasei.![]()
Seizoenskaarten zijn alleen maar duurder geworden de laatste jaren. Ik betaal ¤265,- en voor dat geld kan je elke wedstrijd aan het veld staanquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor je clubbie. Was ook in de periode dat Maakay en consorte nog speelde![]()
Landzaatquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor je clubbie. Was ook in de periode dat Makaay en consorte nog speelde![]()
De Cler![]()
Hofland
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi, Rosicky erin. Dat zal ze leren, die Duitsers. Nu gaat de wedstrijd dus kantelen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zou er een MOTM kaart komen voor deze heenronde?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik betaalde paar jaar geleden al 250. Ook staan (z dus).quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:18 schreef Freire het volgende:
[..]
Seizoenskaarten zijn alleen maar duurder geworden de laatste jaren. Ik betaal ¤265,- en voor dat geld kan je elke wedstrijd aan het veld staan![]()
420?!!quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zo echt wel. das nog goedkoper als bij Feyenoord. Ik heb op Vak V gezeten en betaalde 420 euro
In de tijd dat ik een seizoenkaart had bij TOP (en later FC) Oss kreeg ik betaald om er te zitten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ibra dan ?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:20 schreef Tim86 het volgende:
Zou er een MOTM kaart komen voor deze heenronde?![]()
Dan moet er wel iemand zijn die ook een beetje goed voetbaltquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:20 schreef Tim86 het volgende:
Zou er een MOTM kaart komen voor deze heenronde?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Weet niet of er een verdediger/keeper is die aan het bazen is bij MIlan - Atletico maar dat zou de meest logische naam zijn jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een halve seizoenskaart op V is ¤136,- dit seizoenquote:
Edit: vorig seizoen was een hele seizoenskaart op V wel ¤370,-
wtf![]()
![]()
370 voor zo'n kut vakquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:23 schreef Freire het volgende:
[..]
Een halve seizoenskaart op V is ¤136,- dit seizoen
Edit: vorig seizoen was een hele seizoenskaart op V wel ¤370,-
wtf![]()
Ik betaalde volgens mij 270 ofzo
Weer een wedstrijd zonder boeiende return![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
iemand die ban roeptAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prijzen zijn sowieso raar, seizoenskaarten voor Z zijn goedkoper dan seizoenskaarten voor Wquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
370 voor zo'n kut vakIk betaalde volgens mij 270 ofzo
Stadionplattegrond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BAN!quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:32 schreef DutchSL het volgende:
Al mijn drie de accounts doen het niet.
In b4 iemand die ban roept.
nee, webapp hier toch ook down achteraf gezien![]()
![]()
Ik hoop op MOTM Courtois, maar geen idee of hij wat te doen heeft gehad
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.flashscore.com/match/fBVc8psf/#match-statistics;0quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Ik hoop op MOTM Courtois, maar geen idee of hij wat te doen heeft gehad![]()
Ja dat zag ik wel, maar dat kunnen ook pisballen recht in zijn handen zijn geweest.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:37 schreef Freire het volgende:
[..]
http://www.flashscore.com/match/fBVc8psf/#match-statistics;0Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dat zag ik wel, maar dat kunnen ook pisballen recht in zijn handen zijn geweest.quote:No question which side was more relieved to hear the referee's whistle for the interval. Courtois has been by far the busier of the two keepers, and had to produce two otherworldly saves to thwart Kaka and Poli in the first half. Milan were the better side, but there certainly were some positive signs from the home side, with Garcia's movement in the box around Costa causing some problems.![]()
Met deze statistieken kunnen we toch wel concluderen dat, mocht er een MOTM kaart komen, Courtois het niet gaat wordenquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dat zag ik wel, maar dat kunnen ook pisballen recht in zijn handen zijn geweest.
E: Zie de post hierboven nu pas![]()
bohhhhquote:
Hopen op een MOTM en hopen op een MOTM Courtois dan maar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
5 saves kan echt wel genoeg zijn, hangt gewoon van de kwaliteit van de kansen/reddingen af. 5 topreddingen zeggen meer dan 15 longshots recht in je handen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:41 schreef Freire het volgende:
[..]
Met deze statistieken kunnen we toch wel concluderen dat, mocht er een MOTM kaart komen, Courtois het niet gaat worden
E: Zie de post hierboven nu pasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hmm vorig jaar was er nog geen MOTM deze ronde. En aangezien EA nog veel luier is geworden..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Snap ik. Is gewoon wat ik hoop, niet wat ik denkquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:46 schreef DutchSL het volgende:
Denk sowieso dat ze eerder Ibra of misschien wel Kroos zouden kiezen als er al een MOTM komt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zieke save wel van Courtois op die kopbal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die eerste ging via de verdediger op de lat toch?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:51 schreef DutchSL het volgende:
Nou, dat waren dus die twee saves gelijk![]()
Commentator zei via Courtois, maar na 3 herhalingen zag ik hem die bal nog niet raken..quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:52 schreef Freire het volgende:
[..]
Die eerste ging via de verdediger op de lat toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat heeft iemand vast wel eens gedaan ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:56 schreef forztwente het volgende:
Heeft iemand al eens met van Persie op CAM gespeeld?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
anders klik je op je trade account even op re-list al, staan er 10 keane's op voor 1200c bin
#FreeTrapz![]()
Webapp of console?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:11 schreef FCsuarez het volgende:
anders klik je op je trade account even op re-list al, staan er 10 keane's op voor 1200c bin![]()
Ja, ik zat de discussie al met verbazing terug te lezen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:44 schreef Tim86 het volgende:
Hmm vorig jaar was er nog geen MOTM deze ronde. En aangezien EA nog veel luier is geworden..![]()
Die Jetro en Cillissen in de Plus reclame
Hater.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:28 schreef Zhano het volgende:
Jezus wat een zwervers aan tafel bij Humberto (aka de zwarte Ozz)Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Rooksignalenquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:33 schreef Zhano het volgende:
Hmm, iemand een goed alternatief voor Whatsapp?Gekocht door Facebook
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wordfeud gewoon met mn ouders.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:33 schreef Zhano het volgende:
![]()
Zolang je andere contacten het niet gebruiken schiet het toch niet op. Viber schijnt wel in opkomst te zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:33 schreef Zhano het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vrouwtje is ziek, dus ik loop met kruiken en fruitmandjes te zeulen![]()
![]()
Movsiyan ST, Ozbiliz RM?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:05 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even wat goedkope spelers verzinnen![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:32 schreef DutchSL het volgende:
Al mijn drie de accounts doen het niet.
In b4 iemand die ban roept.quote:
quote:
Dan moet ik Ben Sahar op LM zetten en die lijkt me echt heel erg slecht.quote:
edit. of Ben Hattira, dat ziet er beter uit![]()
Gewoon Anus Hatira LM ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan moet ik Ben Sahar op LM zetten en die lijkt me echt heel erg slecht.
edit. of Ben Hattira, dat ziet er beter uithallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
Wel vrij standaard.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prima speler op LW, dus dan vast ook wel op LM.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan moet ik Ben Sahar op LM zetten en die lijkt me echt heel erg slecht.
edit. of Ben Hattira, dat ziet er beter uit![]()
![]()
Holy shit.![]()
![]()
Hij trekt even live Neymar en Ronaldo back2back uit een pakje.
Ben ik nou de enige die niet zo overdreven reageerde toen ik mijn Ronaldo uit een pack haalde? Wat een overdreven gedoe om niks.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
Holy shit.![]()
![]()
Hij trekt even live Neymar en Ronaldo back2back uit een pakje.![]()
Nee hoor, same hier. Wel big smile, maar das alles.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die niet zo overdreven reageerde toen ik mijn Ronaldo uit een pack haalde? Wat een overdreven gedoe om niks.![]()
Nou ja, hij verdient hier z'n geld mee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die niet zo overdreven reageerde toen ik mijn Ronaldo uit een pack haalde? Wat een overdreven gedoe om niks.Lijkt me dat je dan wel blij bent. Video wordt vaak bekeken: centjes in het laatje.
En hij neemt het op natuurlijk.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee hoor, same hier. Wel big smile, maar das alles.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: