SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Geen copyright gebruikt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:39 schreef Zhano het volgende:
Mensen die ongeoorloofd met mijn triangelgrap pronkenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben de laatste tijd alleen maar coins aan het uitgeven.. al heb ik op mijn andere accounts wel winst gemaakt door bronze packs.![]()
Voor hoeveel?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:43 schreef DutchSL het volgende:
IF Mickyhumbertotan gekocht, even teampje omheen bouwen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nice.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
75.500 met deadeye en 30+ contracten
Ook een stuk of 20 IF Bassongs gehaald voor 14k of minderLijkt me wel een goede speler die Miketarzanarjan
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
he stelletje glazen bol kijkers..
hoeveel gaat IF messi waard worden? kan ik er vast rekening mee houden als ik hem zo pull.
gr gr
maverPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1,9 miljoen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:55 schreef FCsuarez het volgende:
hoeveel gaat IF messi waard worden? kan ik er vast rekening mee houden als ik hem zo pull.
gr gr
maverRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
thnx.quote:
heb namelijk een waterdicht plan.
al mijn coins uitgeven aan packs, en dan heb ik IF messi, die ga ik dan verkopen en zlatan terug kopen.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
thnx.
heb namelijk een waterdicht plan.
al mijn coins uitgeven aan packs, en dan heb ik IF messi, die ga ik dan verkopen en zlatan terug kopen.![]()
![]()
Hier heb je zijn stats: http://wefut.com/en/player/13335quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:55 schreef FCsuarez het volgende:
gr gr
maverSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
FUT op PC.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef Topiek het volgende:
Voor een bundesliga team, 41212 of 352?
532quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef Topiek het volgende:
Voor een bundesliga team, 41212 of 352?![]()
sowieso een beetje een rare vraag, vind je ook niet.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
geen idee wat ie waard is hoor 10K ofzo ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
21kquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen idee wat ie waard is hoor 10K ofzo ?
5 pakjes geopend, geen 1 speler die meer dan 200 coins boven de discard waarde waard is
Sinds mijn Hazard van een paar weken terug niks goeds meer gehad.![]()
niet zo janken nog steeds geen IF gehad dit jaarquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:12 schreef DutchSL het volgende:
5 pakjes geopend, geen 1 speler die meer dan 200 coins boven de discard waarde waard is
Sinds mijn Hazard van een paar weken terug niks goeds meer gehad.
#FreeTrapz![]()
![]()
Gr gr, allemaal met hunter proberen te kopen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ligt aan de bank waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:16 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand die snapt hoe het kan dat met een 72 rated het team 4* heeft maar met een 75 rated 3,5*?![]()
Elke speler die een IF heeft gehad heeft toch kans op een chemstyle als je hem packed?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:15 schreef Reemi het volgende:
Espindola met Sentinel erop, had je die al DS2?![]()
denk je binnen te zijn met een rare silver BPL LW met 89 pace, blijkt hij maar 1.5K waard te zijn
#FreeTrapz![]()
Die is hetzelfde. Enige verandering is dat ze onderling wisselen (op reservebank).quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ligt aan de bank waarschijnlijk.![]()
haha, ja, dat verwacht je dan nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:18 schreef FCsuarez het volgende:
denk je binnen te zijn met een rare silver BPL LW met 89 pace, blijkt hij maar 1.5K waard te zijn![]()
KUT spelquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, ja, dat verwacht je dan niet
#FreeTrapz![]()
misschien omdat je meer sterke links hebt bij die van 73?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die is hetzelfde. Enige verandering is dat ze onderling wisselen (op reservebank).Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik had laatst Okore en op de een of andere manier dacht ik dat die rond de 20k wasquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die is hetzelfde. Enige verandering is dat ze onderling wisselen (op reservebank).![]()
![]()
Denk het maar wist niet dat chemistry ook invloed had op die sterrenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
misschien omdat je meer sterke links hebt bij die van 73?![]()
![]()
zet dan eens een RB neer met een zelfde rating, maar ander competitie ofzo, zodat de chem omlaag gaatquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Denk het maar wist niet dat chemistry ook invloed had op die sterrenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dan weet ik het niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die is hetzelfde. Enige verandering is dat ze onderling wisselen (op reservebank).
Ik gok dat er iets in de berekening zit die rekening houdt met een RW of een RM, want dat is het enige andere verschil. De RW wordt dan bij je aanvalslinie gerekend en de RM bij het middenveld, ook al zet je de RM eigenlijk op RW (dat kun je zien bij single matches).![]()
Iemand een tip om niet steeds een foutmelding te krijgen dat je de pagina moet verversen in de web app?![]()
Had er Paddy Kenny neergezet en toen was het nog 74/4*. Dus ik denk dat de reserve bank zwaarder telt dan de positie in de basis..quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
zet dan eens een RB neer met een zelfde rating, maar ander competitie ofzo, zodat de chem omlaag gaat![]()
![]()
denk je als je dempsey in beeld zie verschijnen kut, zit schurlle er achter toch nog een meevallertje
#FreeTrapz![]()
niet zoeken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:24 schreef forztwente het volgende:
Iemand een tip om niet steeds een foutmelding te krijgen dat je de pagina moet verversen in de web app?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Stoppen met FUT.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:24 schreef forztwente het volgende:
Iemand een tip om niet steeds een foutmelding te krijgen dat je de pagina moet verversen in de web app?![]()
Dempsey is trouwens wel een chille camquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:24 schreef FCsuarez het volgende:
denk je als je dempsey in beeld zie verschijnen kut, zit schurlle er achter toch nog een meevallertje![]()
die MLS versie gaat duur worden met de cupquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dempsey is trouwens wel een chille cam
#FreeTrapz![]()
Johnson ook maar die is nu ook al redelijk aan de prijsquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die MLS versie gaat duur worden met de cup![]()
Echt een hele goede zilveren CB nu: http://wefut.com/en/player/13330quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:29 schreef DutchSL het volgende:
Misschien een repost, maar had hem nog niet gezien:
Emerson kreeg dus een IF voor ditSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
die cup zal binnenkort ook wel komen toch. of is dat altijd aan het eind van de MLS ?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Johnson ook maar die is nu ook al redelijk aan de prijsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geen idee man hou dat niet meer bij eerlijk gezegd. Laatste keer dat ik rekening hield met dat soort dingen moet FIFA 12 zijn geweestquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die cup zal binnenkort ook wel komen toch. of is dat altijd aan het eind van de MLS ?![]()
![]()
ik bewaar gewoon altijd alle ieren en MLS spelersquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen idee man hou dat niet meer bij eerlijk gezegd. Laatste keer dat ik rekening hield met dat soort dingen moet FIFA 12 zijn geweestde 2 dingen waar je de EA klok op gelijk kunt zetten.
#FreeTrapz![]()
Kan iemand me helpen. Ik kan ineens geen skillmoves meer doen hoe kan ik dat fixen. Misschien heb ik per ongeluk ergens op instellingen wat gedrukt.![]()
Dan zou ik even bij de instellingen kijken. Misschien is daar wel iets veranderd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:35 schreef boyd153 het volgende:
Kan iemand me helpen. Ik kan ineens geen skillmoves meer doen hoe kan ik dat fixen. Misschien heb ik per ongeluk ergens op instellingen wat gedrukt.![]()
jbgsquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:35 schreef boyd153 het volgende:
Kan iemand me helpen. Ik kan ineens geen skillmoves meer doen hoe kan ik dat fixen. Misschien heb ik per ongeluk ergens op instellingen wat gedrukt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja zou beter zijn als ik dat ook deed maar eerlijk gezegd kan het me niet boeien. Ik heb vroeger met hele dure teams gespeeld en ik heb nu net zoveel plezier met teams van 50kquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik bewaar gewoon altijd alle ieren en MLS spelersde 2 dingen waar je de EA klok op gelijk kunt zetten.
![]()
![]()
Ik heb trouwens geen packs geopend, deze week niet. Ik koop de If's wel gewoon die ik wil hebben voor een leuk prijs.![]()
Moest laatst tegen zijn normale kaart en die was shitequote:Op woensdag 19 februari 2014 19:43 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
90 Finishing, thats unreal voor een zilveren speler![]()
discard die jood ffquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:39 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
voor 12k opgepikt bij het uur , leuke stats.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
aldus maver24quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef Maver24 het volgende:
500k biedingen op Aubameyang, dan ben je ook niet goed bij je paasei![]()
iemand die deze comedians kent en weet of ze er wat van kunnen?
LINE-UP:
Arie Engel Koomen: doorgewinterd, goudeerlijk, gewoon de shit.
Berit Companjen: vlijmscherp, genadeloos, aimabel.
Kasper van der Laan: origineel, absurdistisch, doordacht.
Farbod Frappant: ondeugend, hard, kwetsbaar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef Maver24 het volgende:
500k biedingen op Aubameyang, dan ben je ook niet goed bij je paasei
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jij hebt ronaldo toch? Kan 'ie er wat van?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef Maver24 het volgende:
500k biedingen op Aubameyang, dan ben je ook niet goed bij je paasei![]()
Arie is die lama. .quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:07 schreef poker4lifee het volgende:
iemand die deze comedians kent en weet of ze er wat van kunnen?
LINE-UP:
Arie Engel Koomen: doorgewinterd, goudeerlijk, gewoon de shit.
Berit Companjen: vlijmscherp, genadeloos, aimabel.
Kasper van der Laan: origineel, absurdistisch, doordacht.
Farbod Frappant: ondeugend, hard, kwetsbaar.
[..]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Niet gaan dus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arie is die lama. .
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
voetbalzonequote:Op woensdag 19 februari 2014 20:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: Radio Kiss Kiss
[ afbeelding ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arie is die lama. .
[ afbeelding ]
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |