Ik vond de Wii versie met zijn vieren echt tof. En de SNES versie doe ik nog steeds wel regelmatig met vrienden, en dan die ballonnetjes-kapotknal-spelmodus.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:23 schreef RonB79 het volgende:
Ik speelde Mario Kart vroeger uren achter elkaar (voornamelijk de SNES versie). Met m'n zus danwel alleen. Maar tegenwoordig doet het me ook niet zo veel meer. De Nin64 versie vond ik al minder maar was toch nog goed te doen. De Wii versie kan ik me niet eens meer herinneren. Best jammer... zal wel gewoon aan m'n leeftijd liggen
Kheb nog geen idee of ik de WiiU versie koop. Multiplayer speel ik nooit en als daar al de nadruk op ligt... meh.
Ook dat nogquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:39 schreef nomar83 het volgende:
Er staat een stukje van je recensie van Donkey Kong CTF in de eShop Roy.
Op zich wel goed nieuws als een Wii U-artikel egens is uitverkocht nog voor de release. Zou Mario Kart toch de redding worden?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:32 schreef Semargofni het volgende:
Inmiddels al uitverkocht bij yourgamezone. Vraag me af of ze een nieuwe lichting krijgen voor die prijs of dat dit eenmalig was.
mehhhquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Van de nintendo FB:
De Mario Kart 8 Limited Edition bevat een exemplaar van het spel plus een speciaal Spiny-schild collector's item in een speciale verpakking! Dat Spiny-schild vliegt alleen naar degenen die het spel het eerst hebben besteld. Reserveer dus snel als je er een wilt hebben, want op is op!
[ afbeelding ]
Mario kart + Smash bros zijn wel de grote spellen van dit jaar idd. Mario kart staat ook op een aantal sites hoog kwa pre orders.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:49 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Op zich wel goed nieuws als een Wii U-artikel egens is uitverkocht nog voor de release. Zou Mario Kart toch de redding worden?
Verder staat er ook barweinig in de planning dit jaar als ik eerlijk ben. X komt nog, daar kijk ik erg naar uit omdat Xenoblade echt heel leuk was en mogelijk Yoshi's Yarn. Maar daar horen we maar weinig over.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:40 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Mario kart + Smash bros zijn wel de grote spellen van dit jaar idd. Mario kart staat ook op een aantal sites hoog kwa pre orders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |