Nee, tof hoe ze sommige stenen precies om andere stenen heen glijden. Of tegen een andere steen kaatsen, die dan weer tegen een andere kaatst, zodat ze precies met één steen, twee of zelfs drie stenen van de andere ploeg uit het huis spelen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:56 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je weet dat superlatieven leuk zijn maar ook soms overdreven zeker als het curling betreft?
Whoo Whooo whooo hoooo... hahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Tering wat schreeuwen ze. Ik was even weggedroomd, maar ik ben weer volledig erbij.
Met de schotten als laatste steen in het 10e endquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:53 schreef exile79 het volgende:
Tja, laatste steen nu in het midden en Zwitserland scoort gewoon de 5-5
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope. Dure fout van Zwitserland om de laatste steen halverwege weg te geven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:00 schreef Zorro het volgende:
Met de laatste steen mogen de Britten dat toch niet meer weggeven.
Niet echt. Ze doen er nu spannen over maar een steen ongehinderd in het midden leggen heb ik haar al zo vaak zien doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |