2014-2018 is in de maakquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:47 schreef zyx1981 het volgende:
Op die cam lijkt het wel een loopgravenoorlog te worden: http://rt.com/on-air/ukraine-central-kiev-protest/
quote:Leden van het regionale parlement in de West-Oekraïense stad Lviv, ook wel Lvov genoemd, hebben zich woensdag naar eigen zeggen onafhankelijk verklaard van de centrale regering in Kiev.
De gouverneur van de regio is uit zijn kantoor gezet en er is een speciaal parlementair comité gevormd dat de taken van de regionale regering overneemt. Dit zei de woordvoerster van parlementsvoorzitter Petro Kolodij.(ANP)
Jup, dat gaat een burgeroorlog worden op die manier.quote:
Welke recente acties bedoel je? Die heb ik even gemist. Ik hoop dat het leger wijs afzijdig blijft.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Jup, dat gaat een burgeroorlog worden op die manier.
Het leger denkt er blijkbaar net zo over, gezien hun recente acties.
Die komen terug van de lunch.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:04 schreef theNull het volgende:
Er komen inmiddels ook weer een zooi politie bij.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:04 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Welke recente acties bedoel je? Die heb ik even gemist. Ik hoop dat het leger wijs afzijdig blijft.
quote:De Oekraïense minister van Defensie Pavlo Lebedyev heeft een Oekraïense nieuwssite laten weten dat luchtlandingstroepen gestuurd zijn van Dnipropetrovsk naar Kiev "om hun militaire bases en wapendepots te versterken", meldt de BBC.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:07 schreef theNull het volgende:
http://maidantranslations(...)-involving-the-army/
Dat klinkt niet goed.quote:
En ze bouwen een muur van zandzakken, lijkt het? De politie is zo te zien in elk geval veel georganiseerder dan de protestanten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:09 schreef theNull het volgende:
Ik denk dat er elk moment weer een charge komt, politie is zich aan hergroeperen
Het stond van binnenuit in de fik, dus dan slaat het uit naar alle kanten ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:22 schreef Infection het volgende:
Heeft dat gebouw nou aan meerdere kanten in de fik gestaan? Ik zie nu uit meerdere kanten rook komen namelijk.
Is dat overigens dat gebouw van de oppositie? Of een gebouw van de regering?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het stond van binnenuit in de fik, dus dan slaat het uit naar alle kanten ja.
Raar idee dat je zo kan meekijken eigenlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:47 schreef zyx1981 het volgende:
Op die cam lijkt het wel een loopgravenoorlog te worden: http://rt.com/on-air/ukraine-central-kiev-protest/
Het is een gebouw van de regering. Protestanten namen het over, en het gebouw werd het symbool van de Euromaidan, zoals zij het zelf noemen. Volgens hun heeft de Oekraïense ME het gebouw van binnenuit in de fik gestoken, enerzijds als demoraliserend effect, anderzijds om ze minder schuilmogelijkheden te geven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:31 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Is dat overigens dat gebouw van de oppositie? Of een gebouw van de regering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |