Ja zij is zeker minimaal een 9. Emily>Aria>Hannah>Spencerquote:
Nee ik zeg enkel dat ze beter is dat Aria en Emily. Emily kan er sowieso niks, Aria doet het de laatste tijd nog wel aardig. Hannah brengt haar one-liners wel goed vind ik. Daarnaast speelde ze in Springbreakers erg sterk, dus ze kan het wel. Spencer doet het altijd wel solide.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:19 schreef RenRen- het volgende:
Zeg je nou dat je Hannah goed geacteerd vindt? Ik vind haar echt de slechtste, veruit. Ze dreunt echt haar zinnen op, zeker als ze iets 'slims' moet zeggen
Logisch dat ze wilt dat Emily veilig is. De meesten zouden Emily verwijten dat ze nog gevoelens voor Allison zou hebben, en dat er gelogen is...maar Paige wilt puur dat ze veilig is. Paige verdiend dus gewoon beter dan iemand die liegt, zich continue laat manipuleren door Ali, etc.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Paige gedraagt zich ook als een overbeschermd kutwijf. Emily is natuurlijk het schoolvoorbeeld van het naieve meisje wat uiteindelijk verkracht wordt en gesmokkeld naar andere landen of achter de ramen beland.
Spencer is bij mij juist nr. 1quote:Op maandag 3 maart 2014 03:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja zij is zeker minimaal een 9. Emily>Aria>Hannah>Spencer
Qua acteerwerk: Spencer>Hannah>Aria>A>Emily
Of een verwijzing naar Melissa. In de promo voor volgende week heeft Spencer de trouwjurk aan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat liedje aan het einde Little Sister zou misschien dan weer een aanwijzing kunen zijn voor de theorie met de tweeling.
Ze ging toch een stuk rijden omdat ze Rosewood en iedereen beu was. Blijkbaar belandde ze dus in Syracuse bij haar vader en daar ontmoette ze Riley op de campus.quote:Op donderdag 6 maart 2014 06:40 schreef Empathologica het volgende:
Ik ben ff helemaal kwijt wie die Riley nu is en waarom die bij Aria was?
Nee! Er komen nog 2 afleveringen.. Unbridled volgende week, en daarna de aflevering 'Ali Tells All' Wordt een enorme hype van gemaakt. Ben benieuwd. Denk idd dat dat verhaal met Mrs D nog wel even voort gaat duren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:11 schreef RenRen- het volgende:
Was dit de finale?
Dan is mijn voorspelling voor het volgende seizoen: Ze gaan Mrs D vermoeden en ongeveer rond eind september, als ze een mid-season break gaan doen, blijkt ze het toch niet te zijn en Spencer te stalken omdat ze denkt dat Spencer Ally heeft vermoord en er niks aan de hand is, en dan is het nieuwe vriendje van Hannah A. Of de politieagenten.
Edit: oh nee, nog twee afleveringen.
quote:Op zondag 9 maart 2014 12:50 schreef Beach het volgende:
Of Spencer ligt in coma en droomt dit allemaal.
In de laatste aflevering wordt ze wakker en Ali staat daar en zegt dat ze viel op haar schep toen bij die schuur.
Zoals bijna alles. Gewoon nooit meer ter sprake gekomenquote:Op zondag 9 maart 2014 12:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Er was toch ook sprake van zo'n ruimte onder het huis van Allison en d'r moeder waar iemand leefde? Leek ze ook niet door verrast toen. Weet überhaupt niet meer hoe dat is afgelopen.
Nee, dat kloptquote:Op zondag 9 maart 2014 14:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zoals bijna alles. Gewoon nooit meer ter sprake gekomen.
Ik vermoed dat Mrs. D. niet in haar eigen kelder bivakkeerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |