Dan klopt mijn site niet, haha!quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:43 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Op http://pretty-little-liars.wikia.com/wiki/Season_5 lopen de data gewoon week na week door, tot halverwege het seizoen. Dan komen ze na 2 tot 3 maanden weer terug. Zo doen ze dat toch al elk seizoen?
Oh crap ja, was vergeten dat het alweer woensdag is, dat krijg je met een extra vrije dag he.quote:
Wil je spoilers? Ik heb een semispoiler voor jequote:Op woensdag 11 juni 2014 01:28 schreef Mula het volgende:
Twee extra seizoenen nog? Nee he? Ik ben zo toe aan antwoorden!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
hij is echt lekkerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:16 schreef babette21 het volgende:
Wren
[ afbeelding ]
Oftewel... wat zij zegt:
[ afbeelding ]
Het staat toch in een spoiler tag? Mensen doen wel erg snel moeilijk hoor!quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:53 schreef Mula het volgende:
Ik heb de nieuwe aflevering gezien. Het begint nu allemaal wel erg saai te worden. De semispoiler van seam hierboven word ik ook niet blij van. Leuk voor hun hoor, maar wij dan?
Ik ga binnenkort op vakantie naar California en ga daar de Warner bros movie studio tour doen. Dan schijn je ook naar de set van pretty little liars te kunnen!
Ik denk dat ze het over de inhoud van de spoiler heeftquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:51 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Het staat toch in een spoiler tag? Mensen doen wel erg snel moeilijk hoor!
Ik had het over de inhoud van de spoiler. Wij=kijkers.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:51 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Het staat toch in een spoiler tag? Mensen doen wel erg snel moeilijk hoor!
Excusiiiii!quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:03 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik had het over de inhoud van de spoiler. Wij=kijkers.
Dit vind ik ook het meest onrealistische van alles. Zoveel mensen die het op hun uit hebben terwijl er niet eens zoveel mensen in dat stadje wonen. En echt iedereen heeft geheimen van hier naar Tokio. Toch blijf ik kijken..:Pquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:58 schreef Markeerstift het volgende:
Ik heb enkel de eerste aflevering gezien maar damn.. als je bang bent ga je toch niet lopen naar een plek waar niemand is? En dan toevallig zijn daar ook opeens al die andere lui. Het is mij oprecht niet duidelijk waarom eer zoveel personen zijn die de liars zo haten en/of zelfs dood willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |