16quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:31 schreef Inverted_World het volgende:
Kweek wat zelfvertrouwen en werk überhaupt aan jezelf. Hoe oud ben je ts?
kom op...quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:39 schreef TUFKAL het volgende:
Elk mensje is een geslepen diamant vol schoonheid TS, ook jij.
Daar is een keer zo'n onderzoek naar gedaan.. heule mooie meisjes worden minder vaak gevraagd/benaderd.. omdat de meeste mannen denken dat ze uit hun league liggen..quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:39 schreef Peterwit het volgende:
Tip, zo'n meisje is diep van binnen vast ook ergens onzeker. Juist omdat ze zoveel aandacht krijgt van al die andere jongens moet jij er juist tussen opvallen.
Ze verwacht niet dat jij haar uberhaubt aanspreekt. Als je haar aanspreekt doe het als ze alleen is, en niet met haar vriendinnen etc.. want dan wil ze juist stoer doen of weet ze niet wat ze er mee aan moet.
Ook een tip, als jij nu al zo slecht over jezelf praat straal je dit ook uit. Denk gewoon, als het niet lukt jammer dan. dan maar een ander.. je straalt uit als je onzeker bent.. dat moet niet.
Wees orgineel.. just go for it.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:37 schreef Tja..1986 het volgende:
Met je roze bril maak je haar mooier dan ze is. En zo over jezelf praten komt meestal door een verkeerd zelfbeeld. Dus dat verschil zal wel meevallen.
wandeling? hoe oud ben jij zeg.. tegenwoordig spreken ze toch al gelijk af voor een SM sessie?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:41 schreef Deetch het volgende:
[..]helemaal mee eens. En als je denkt dat zij ook verliefd is zou je een keer met haar kunnen afspreken. Leuke wandeling ofzo?
Misschien heb je wel een mooi innerlijk ofzo, schijnt ook belangrijk te zijn zeggen ze toch vaak hierquote:
Uiterlijk doet nauwelijks ter zake als jij een goeie player bent.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:29 schreef alexisbest het volgende:
Maar ze is echt out of my league, vergeleken met haar ben ik een lelijk varken, dus ik voel me daarbij erg onzeker.
Want ze kan veel beters krijgen en ze kan me niet echt showen bij haar vriendinnen.
Dit indd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:58 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Uiterlijk doet nauwelijks ter zake als jij een goeie player bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |