De twee weken voor de waardeloze laatste 4 waren het American Hustle en Out of the Furnace, wat beiden goede films zijn. Hopelijk is het de komende weken weer wat beter...quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:43 schreef Ang3l het volgende:
Het was reasonable doubt.
Is dat nou altijd dat er geen hoogstaande kwaliteit in de sneak komt? Of nu toevallig vier keer achter elkaar nu ik weer eens kan gaan? Het is dat ik een PUC heb zeg
Ja dat hoorde ik idd. Ik zit net in de dip geloof ikquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:15 schreef bigbass het volgende:
[..]
De twee weken voor de waardeloze laatste 4 waren het American Hustle en Out of the Furnace, wat beiden goede films zijn. Hopelijk is het de komende weken weer wat beter...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is t niet de bedoeling van deze reeks dat je t gewoon hier meldt?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef FL_Freak het volgende:
[spoiler][sup]diegene die wilt weten wat er vanavond draait in jt db dm me
En dan doen ze opeens een andere film?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:46 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben nogal paranoide dat bioscopen meelezen ofzo
Ga je naar den bosch dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:08 schreef ronald088 het volgende:
weet je dit zeker? zou balen zijn
ga er namelijk vrijdag heen met me vriendin en volgende week ook met familie die er ook heen willen!
3 x in een week non-stop is teveel van het goede
Non-stop is wel een toppertje geloof ik hoor. Niet je 13 in een dozijn actiefilm.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:41 schreef Ang3l het volgende:
Was t in pathe ook Non-stop? Want dan ben ik dus blij dat ik niet geweest ben(en was t al 5x bagger achter elkaar). Volgende week hopelijk wel weer
de poster doet anders z'n best om dat te verhullenquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Non-stop is wel een toppertje geloof ik hoor. Niet je 13 in een dozijn actiefilm.
Nou Angel! Dit is echt iets voor je!!quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Een toppertje met Liam in een actiefilm?
I find that hard to believe.
Maar ook daar is de sneak voor. Ik blijf toch zitten ook al zou t niet mijn soort film lijken vooraf. En soms word je dan verrast.
Even denken....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou Angel! Dit is echt iets voor je!!![]()
Best Night Ever (2013) - IMDb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |