De twee weken voor de waardeloze laatste 4 waren het American Hustle en Out of the Furnace, wat beiden goede films zijn. Hopelijk is het de komende weken weer wat beter...quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:43 schreef Ang3l het volgende:
Het was reasonable doubt.
Is dat nou altijd dat er geen hoogstaande kwaliteit in de sneak komt? Of nu toevallig vier keer achter elkaar nu ik weer eens kan gaan? Het is dat ik een PUC heb zeg
Ja dat hoorde ik idd. Ik zit net in de dip geloof ikquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:15 schreef bigbass het volgende:
[..]
De twee weken voor de waardeloze laatste 4 waren het American Hustle en Out of the Furnace, wat beiden goede films zijn. Hopelijk is het de komende weken weer wat beter...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is t niet de bedoeling van deze reeks dat je t gewoon hier meldt?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef FL_Freak het volgende:
[spoiler][sup]diegene die wilt weten wat er vanavond draait in jt db dm me
En dan doen ze opeens een andere film?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:46 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben nogal paranoide dat bioscopen meelezen ofzo
Ga je naar den bosch dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:08 schreef ronald088 het volgende:
weet je dit zeker? zou balen zijn
ga er namelijk vrijdag heen met me vriendin en volgende week ook met familie die er ook heen willen!
3 x in een week non-stop is teveel van het goede
Non-stop is wel een toppertje geloof ik hoor. Niet je 13 in een dozijn actiefilm.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:41 schreef Ang3l het volgende:
Was t in pathe ook Non-stop? Want dan ben ik dus blij dat ik niet geweest ben(en was t al 5x bagger achter elkaar). Volgende week hopelijk wel weer
de poster doet anders z'n best om dat te verhullenquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Non-stop is wel een toppertje geloof ik hoor. Niet je 13 in een dozijn actiefilm.
Nou Angel! Dit is echt iets voor je!!quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Een toppertje met Liam in een actiefilm?
I find that hard to believe.
Maar ook daar is de sneak voor. Ik blijf toch zitten ook al zou t niet mijn soort film lijken vooraf. En soms word je dan verrast.
Even denken....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou Angel! Dit is echt iets voor je!!![]()
Best Night Ever (2013) - IMDb
Ik probeer iets te snappen. Waarom plaats je hierover een bericht? Ik bedoel, als iemand iets weet dan staat het op Pathesneakers. Nu moet iemand anders voor jou op Pathésneakers kijken, en dan hier posten zodat je later weet wat het is. Dat terwijl als je zelf naar die website gaat, weet je het directquote:
Hij duurde inderdaad niet lang: weggelopen bij Walk of Shame.. Errug slecht!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja volgens de pathe agenda duurt hij 15 minuten
de redenering was dat als dat toch gebeurd dat je netzo goed dit topic kan opheffen, ben ik overigens wel voorstander van hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:22 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik probeer iets te snappen. Waarom plaats je hierover een bericht? Ik bedoel, als iemand iets weet dan staat het op Pathesneakers. Nu moet iemand anders voor jou op Pathésneakers kijken, en dan hier posten zodat je later weet wat het is. Dat terwijl als je zelf naar die website gaat, weet je het direct![]()
Nouja, het bespreken naderhand kan hier natuurlijk. Het is niet dat ik er aan erger maar waarom wachten op antwoord als het ergens gewoon voor iedereen te lezen is. Maar ik ben blij dat de mensen weg zijn die deden eisen welke film het is. Die mensen hebben echt een paar hersencellen te kortquote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
de redenering was dat als dat toch gebeurd dat je netzo goed dit topic kan opheffen, ben ik overigens wel voorstander van hoor
Dan kan je beter niet gaan als sabotage je niet leuk lijkt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga t vanavond maar weer eens proberen. Als t Sabotage is dan loop ik weg en gefe ik mijn hoop op leuke sneaks voorgoed opDe laatste 2 keer had ik That Akward moment en Hercules
Alsof dat de enige bron is...quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:22 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik probeer iets te snappen. Waarom plaats je hierover een bericht? Ik bedoel, als iemand iets weet dan staat het op Pathesneakers. Nu moet iemand anders voor jou op Pathésneakers kijken, en dan hier posten zodat je later weet wat het is. Dat terwijl als je zelf naar die website gaat, weet je het direct![]()
Dat is definitief zo ja?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan kan je beter niet gaan als sabotage je niet leuk lijkt.die wordt het nml
Een paar Pathé's krijgen een andere omdat die al een voorpremiere hebben gehad van deze film. maar die bioscopen geven weer geen hintsquote:
Het is echt vrijwel alleen bagger de laatste tijd he, met die sneak?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:15 schreef FL_Freak het volgende:
Voor zowel JT en pathe is de kans groot op Haunted House 2.
Mijn bericht was toen ook 29 aprilquote:Op maandag 19 mei 2014 16:45 schreef F_JD het volgende:
Die draait al sinds deze speelweek. En is al in de sneak geweest.
Ah thanks, ik had je bericht niet meer gelezen, was sowieso gegaan. Onverwacht leuke film!quote:
Wij gaan vandaag Cubanos sandwiches makenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Erg leuke film inderdaad.Ik had na afloop wel honger als een paard.
Samba (2014) - IMDbquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |