Probeer voor Leberkäs' eens het Hollandsch Kaashuis in de Reinkenstraat... De naam mag dan iets anders suggereren, de Leberkäse spreekt voor zichquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:16 schreef LeBeau het volgende:
Helaas woon ik in Den Haag; verder van de Duitse grens kom je eigenlijk niet, maar ik ben van Duitse komaf, en er zijn een aantal dingen waar ik mee ben opgegroeid waar ik een moord voor zou doen. Als ik dichter bij de grens zou wonen zou ik leven op:
Oberlander (van de bakker!)
Leberkäse
Türinger Mett
Meer heb je gewoon niet nodig.
Hoe gaat het met jouw worstmaken trouwens?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:26 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Probeer voor Leberkäs' eens het Hollandsch Kaashuis in de Reinkenstraat... De naam mag dan iets anders suggereren, de Leberkäse spreekt voor zich
En schuin tegenover verkoopt bakkerij Hessing molensteenbrood dat best wel eens een acceptabel alternatief voor Oberländer zou kunnen zijn.
sowieso is de Reinkenstraat de place to be, maar dat is geheel buiten de scope van dit topic.
Mmmh, goed punt, lang niet meer gedaan. Wordt weer eens tijd om bij de slager aan te kondigen dat ik een paar meter darm nodig hebquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw worstmaken trouwens?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |