Ik begrijp niet goed wat je bedoeld. Ik verkoop degene die ik bij mijn eigen abonnement heb gekregen. Dit is een T-Mobile abo en factuur zit erbij.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:41 schreef Tarbot het volgende:
Is de factuur in te zien? Zo ja, van welke bedrijf is dat?
Het gaat er om dat ik kan zien dat het toestel zo is zoals je beschreven hebt. Dat het net verlengd is en dat er ook sprake is van een verlenging. Niet dat het van de vrachtwagen gevallen is oid. Wat jij er aan verdient interesseert me niet. Ik wil me vergewissen dat ik bij Apple NL garantie kan claimen als er iets mis is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:45 schreef SubSun het volgende:
[..]
Ik begrijp niet goed wat je bedoeld. Ik verkoop degene die ik bij mijn eigen abonnement heb gekregen. Dit is een T-Mobile abo en factuur zit erbij.
Degene die ik van werk heb gekregen hou ik zelf.
Ah ok. Ik dacht je wilde weten waar ik werkte, omdat je vroeg naar een bedrijf. Factuur is aanwezig en datum op factuur is 11-02. Ik denk dat dit de datum is dat het T-Mobile abonnement goed is gekeurd. Ik heb namelijk op 4 februari verlengd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:53 schreef Tarbot het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ik kan zien dat het toestel zo is zoals je beschreven hebt. Dat het net verlengd is en dat er ook sprake is van een verlenging. Niet dat het van de vrachtwagen gevallen is oid. Wat jij er aan verdient interesseert me niet. Ik wil me vergewissen dat ik bij Apple NL garantie kan claimen als er iets mis is.
En als je je phone verlengt hebt bij TPH dan zou ik het ook belangrijk vinden. Dan als het bij een of andere vage toko is gebeurt. Daarom is de originele factuur voor mij belangrijk.
Jammer. Was gewoon aan het werkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:38 schreef xatlad het volgende:
Ik haak af aangezien ik niks meer hoor..
Niet als ik als hoogste bieder blijfquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:56 schreef SubSun het volgende:
[..]
Hoogste bod tot nu toe. Ik wilde afwachten tot het weekend. Is dit een probleem?
Ok ja dat kan, maar ik moet ff wat knopen doorhakken ben met nog een iphone bezig namelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:54 schreef SubSun het volgende:
[..]
Jammer. Was gewoon aan het werken
Dank voor je TR, en veel plezier er mee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |